با توجه بر این که در حال حاضر استفاده مردم از فضای وب زیاد شده است و خیلی از افراد برای پیدا کردن پزشک و یا دندانپزشک مورد نیاز خود از جستجو در اینترنت استفاده می کنند تا بتوانند پزشک مورد نیاز خود را پیدا کنند. در نتیجه طراحی سایت پزشکی حرفه ای امروزه به یکی از نیاز های هر پزشک تبدیل شده است.

شما علاوه بر این که با استفاده از طراحی سایت پزشکی می توانید راحت تر خود را به بیماران و افرادی که به کمک شما نیاز دارند معرفی کنید همچنین می توانید با قرار دادن مطالب مفید پزشکی برای بازدید کنندگان به آن ها یاری برسانید.

در گذشته و حتی الان هم خیلی از پزشکان از شیوه های سنتی که تنها نویت گیری از مطب هست استفاده می کنند و هیچگونه فعالیتی در فضای مجازی ندارند.

اما در دنیای حالا مردم ترجیح می دهند کارهای خود را راحت تر پیگیر کند و مشکلاتشان را حل کند. به این صورت که نوبت گیری به صورت آنلاین باشد و بتوانید به صورت مجازی و آنلاین با پزشکتان مشورت بگیرید.

همچنین خیلی از مردم برایشان مهم است که پیشینه و تحصیلات پزشکشان را بدانند، اگر پزشک در زمینه زیبایی فعالیت دارد در نتیجه نشان دادن نمونه کار ها می تواند برای او بسیار مفید واقع شود که همه ی این ها با داشتن یک سایت حرفه ای که مختص موضوعات پزشکی است محقق شود.

طراحی سایت اکسینو با داشتن سابقه ای نزدیک به 15 سال و دارا بودن نمونه کارهای بسیار زیاد به ویژه در زمینه ی طراحی سایت پزشکی این اطمینان را به شما می دهد که به بهترین شکل ممکن یک سایت حرفه ای مناسب برای شما را در اسرع وقت آماده تحویل می کند.


در هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید؟ 


طراحی سایت پزشکی حرفه ای

همان طور که پیش تر هم گفتیم امروزه مردم به دلیل فراگیر شدن گوشی های هوشمند استفاده خیلی بیشتر از فضای وب را دارند و سعی می کنند که از همین طریق مشکلات خود را هم حل کنند مواردی نظیر بدست آوردن اطلاعات در خصوص بیماری و همین طور آشنا شدن با دکتر خوبی که در نزدیکی محل سکونت آن ها باشد.

بنابراین شما به عنوان یک پزشک و یا یک گروه پزشکی اگر سایتی حرفه ای داشته باشید می توانید این اعتماد را ایجاد کنید علاوه بر این که بر میزان معروفیت شما هم افزوده می شود و با داشتن یک سایت خوب که اطلاعات زیادی و مفیدی دارد می توانید به کاربران کمک رسانی کنید.

این که شما داخل سایت تان بتوانید نویت گیری آنلاین را قرار دهید بسیار عالی است و بیماران و مراجعه کنندگان شما می توانند خیلی راحت تر نوبت بگیرند.

طراحی سایت پزشکی حرفه ای

تولید محتوای مناسب به طوری که دقیقا نیاز سنجی شود و مواردی برایش تولید محتوا شود که بسیار پر سرچ هستند می تواند این امکان را برای شما به وجود آورد که در نتایج گوگل زودتر و بهتر دیده شوید.

اگر تولید محتوای شما خوب باشد و نکات مهمی و مفیدی را در آن قرار دهید، باعث می گردد که افرادی که به سایت شما می آیند و از محتوای آن راضی هستند سایت شما را به دوستان شان هم معرفی کنند.

طراحی سایت پزشکی به صورت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

این که می گوییم طراحی سایت پزشکی منظورمان چیست؟ طراحی سایت اکسینو دارای چندین سال تجربه است و همیشه کوشیده است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار بدهد. سایت پزشکی باید حتما حرفه ای باشد که بتوانید نتیجه مطلوب را از آن بگیرید.

یک طراحی سایت حرفه ای بخشی به نام تماس با ما دارد که در آن آدرس و شماره تماس پزشک را به گونه ای قرار داده است که به راحتی کاربران بتوانند آن را بدست آورند و همین طور گوگل مپ را هم قرار می دهیم که به آسانی و به دقیق ترین شکل ممکن ادرس مطب و یا کلینیک برای کاربران قابل دسترس باشد.

علاوه بر این موضوع باید در سایت رزومه پزشک هم قرار داشته باشد که افرادی که تمایل دارند در خصوص پزشکشان اطلاعات داشته باشند بتوانند آن را ببینند.

یکی از بهترین ویژگی هایی که یک سایت پزشکی می تواند داشته باشد نوبت گیری آنلاین است، نوبت گیری آنلاین باعث راحتی کار بیماران و مراجعه کنندگان می شود.

یکی دیگر از کارهایی که خیلی خوب است در یک سایت پزشکی حرفه ای وجود داشته باشد قسمتی به نام پرسش و پاسخ است. در این قسمت متداول ترین سوالاتی که برای بیماران به وجود می آید قرار می دهید و پاسخ پزشک هم در کنار آن می گذارید این کار هم سبب می شود که بیماران و مراجعه کنندگان بیشتر به سایت شما سر بزنند تا پاسخ پرسش هایشان را بیایند.

در صورتی که پزشک در زمینه زیبایی فعالیت می کند و جراح پلاستیک هست حتما لازم است که نمونه کارهایشان را قرار دهند.

سئو سایت پزشکی

این که شما یک سایت پزشکی را درست کنید در حقیقت اولین قدم را برای ورود به دنیای مجازی و فضای وب انجام داده اید، شما نیاز دارید که در نتایج گوگل رتبه ی خوبی کسب کنید و در صفحه اول باشید تا افراد و کاربران شما را ببینند و بتواند آدرس و شماره شما را بدست آورند و در نهایت این بیماران به شما مراجعه کنند.

برای این که به این هدف دست پیدا کنید لازم است که از سئو استفاده کنید. سئو کمک می کند که شما دیده شوید اگر شما بهترین سایت را هم داشته باشید که از تجربه کاربری و رابط کاربری هم بهترین باشد تا به چشم نیاید و در نتایج گوگل نباشد هیچوقت نمی توانید از طریق آن معروف شوید و یا این که کسب درآمد کنید.


برای این که سایت شما زود تحویل داده شود باید چه کنید؟


یکی از مهم ترین المان هایی که بر روی سئوی شما تاثیر میگذارد تولید محتوای تاثیر گذار است. اگر تولید محتوا نداشته باشید اصلا امیدی نداشته باشید که در نتایج رتبه ی خوبی کسب کنید.

قبل از تولید محتوا خوب است که کلمات کلیدی را بدست آورید انتخاب درست و اصولی کلمات کلیدی بسیار مهم است. اگر نمی توانید و یا فرصت تولید محتوا و انتخاب کلمات کلیدی را ندارید می توانید این کار را به تیم تولید محتوای اکسینو بسپارید.

از دیگر چیزهایی که امروزه توجه مخاطبین و همین طور گوگل را جلب می کند و برای گوگل هم مهم است استفاده از ویدیو است، این که بتوانید فیلم هایی از پزشک در خصوص بیماری و درمان تهیه کنید و یا فیلم هایی از عمل و یا بعد عمل بگذارید بسیار خوب است.

طراحی سایت پزشکی

از دیگر مواردی که بر روی سئو هم تاثیر میگذارد فعالیت خوب در شبکه های اجتماعی است، فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی می تواند در رتبه ی شما در نتایج گوگل تاثیر خوبی داشته باشد.

سخن نهایی

شاید خوب باشد بدانید اگر چه که وقتی به صفحه سایت ما آمده اید، سایت های دیگر را هم دیده اید. شرکت های زیادی هستند که سایت پزشکی می زنند اما مهم کیفیت کار است. اکنون سایت های پزشکی زیاد شده به ویژه سایت جراحی پلاستیک و جراحی های زیبایی، به همین دلیل رقابت زیاد است.

پس برای این که به خوبی بدرخشید خوب است که یک شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه حرفه ای باشد و بتواند یک سایت پر بازدید را برای شما بسازد.

قیمت طراحی سایت پزشکی

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت پزشکی با نوبت دهی آنلاین و سئو می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت پزشکی, قیمت طراحی سایت پزشکی, امکانات سایت پزشکی, طراحی سایت پزشکان

4/5 - (5 امتیاز)