با افزایش ناگهانی قیمت دلار در طی سالهای 97 تا 99 بسیاری از کسب و کارهای کرج دچار مشکلات جدی در زمینه بازاریابی شدند و برای افزایش مشتریان خود به طراحی سایت روی آورده‌اند. با این حال هزینه‌های سرسام‌آور برخی شرکت‌های طراحی سایت برای خدمات مختلفشان، باعث شده است بسیاری در جستجوی طراحی سایت ارزان در کرج باشند.

ولی از آنجا که ما در فرهنگ خودمان داریم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست ممکن است شما هم دچار این سردرگمی شده باشید که آیا طراحی سایت ارزان می‌تواند گزینه خوبی باشد؟

در این مقاله به صورت مفصل شما را با بحث قیمت گذاری در زمینه طراحی سایت آشنا می‌کنیم و به شما خواهیم گفت چه زمانی طراحی سایت ارزان به معنی بی‌کیفیت بودن آن است و چه زمانی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

پس تا انتها با ما همراه باشید.

اصلا چرا باید سایت داشته باشیم؟

قبل از هرچیز باید به این بیاندیشیم که اصلا چرا باید یک سایت اختصاصی داشته باشیم که حالا بخواهیم درباره قیمت آن فکر کنیم.

واقعیت این است که موفقیت باثبات یک کسب و کار در قرن بیست و یکم بدون فعالیت مثمر به ثمر در فضای مجازی، امری دور از ذهن است.

طراحی سایت نیز یکی از مهمترین راههای ورود به فضای مجازی است.

شما در صورت داشتن یک سایت اختصاصی خواهید توانست…

  • در هر ساعتی از شبانه روز، خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان ارائه دهید.
  • مشتریانی از اقصی نقاط شهر محل فعالیتتان یا حتی کل کشور داشته باشید.
  • با بهینه سازی سایتتان، بازدید سایت خود را افزایش دهید و درنتیجه به مشتریان تان بیافزایید.
  • و از همه مهمتر اینکه اگر امروز شروع به فعالیت در سایت خود کنید و یک سایت راه اندازی کنید، در آینده میان‌مدت و بلندمدت این سایت می‌تواند کاملا به سود شما تمام شود. زیرا نباید این ضرب المثل را فراموش کنید که “بهترین زمان برای کاشتن یک درخت 10 سال پیش بود، دومین زمان مناسب همین امروز است” قطعا در آینده رقابت در اینترنت خیلی بیشتر خواهد شد و گوگل به سایت‌های قدیمی‌تر همیشه امتیاز بیشتری خواهد داد.

طراحی سایت ارزان در کرج

با ویژگی های یک سایت خوب آشنا شوید

برای اینکه بتوانیم ارزیابی خوبی از قیمت طراحی سایت در کرج داشته باشیم، بایستی ابتدا شما را با ویژگی‌های یک سایت خوب آشنا کنیم.

در این صورت می‌توانیم بگوییم که:

اگر برای یک سایت خوب، شرکت طراحی سایت موردنظر قیمت پایینی را پیشنهاد کرده باشد که خیلی عالی است. ولی اگر قیمت به نظرتان زیاد هم بود و قدرت خرید و سفارش آن سایت را داشتید، باز هم درنگ نکنید.

ولی اگر نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت، خوب نبود، چه قیمت آن پایین باشد چه بالا، مطلقاً شما نباید برای سفارش طراحی سایت در کرج خود با آن شرکت طراحی سایت معامله کنید.

تجربه 14 ساله ما نشان می‌دهد یک سایت خوب، سایتی است که…

خرید بهترین هاست و دامنه

مهمتر از همه: سئو قدرتمندی داشته باشد

سئو (به انگلیسی SEO) به معنای «بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی مثل گوگل» است.

توجه داشته باشید عمده ارزش یک سایت، به توانایی آن سایت برای کسب رتبه‌های برتر گوگل و اخذ بازدید از این موتور جستجو برمی‌گردد؛ چرا که فراموش نکنید Google.com پربازدیدترین سایت در ایران و جهان است.

بیشتر بخوانید: خدمات سئو سایت در کرج با قیمت باورنکردنی

وقتی می‌گوییم یک سایت سئوی قدرتمندی دارد، یعنی این سایت از نظر المان‌های مختلف، آمادگی ورود به صفحه اول گوگل را دارد.

فاکتورهای بسیار زیادی در زمینه سئوی یک وب سایت وجود دارند. به طوری که ما فقط در یک مقاله به 100 مورد از راهکارهای برتر در زمینه افزایش رتبه سایت در گوگل اشاره کرده‌ایم که خواندن آن را به علاقه مندان توصیه می‌کنیم.

ما در آژانس بازاریابی اکسینو همواره تلاش می‌کنیم مهم‌ترین تکنیک ها و فاکتورهایی که در سئوی یک سایت تاثیر چشمگیری دارند را برای خدمات طراحی سایت در کرج خود رعایت کنیم.

ولی متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها هم هستند که یا به دلیل عدم آگاهی و نداشتن دانش کافی در حوزه علم سئو، و یا به دلیل عدم تعهد نسبت به کیفیت کاری که به مشتری تحویل می‌دهند، بحث بهینه سازی سایت ها را در حدی که بایسته و شایسته است رعایت نمی‌کنند.

در صورتی که می‌خواهید با یک شرکت طراحی سایت، قرارداد طراحی سایت ارزان در کرج ببندید، حواستان باشد که از آنها ضمانت کافی برای رعایت نکات بهینه‌سازی در سایت خود را اخذ نمایید.

بیشتر بخوانید: کلاس طراحی سایت در کرج از صفر تا صد پروژه محور

یک سایت خوب دیزاین مناسبی دارد

جلوه‌های بصری و دیزاین سایت طراحی شده، یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام طراحی سایت رعایت شود.

این موضوع بیش از هرچیز به نوع سرویسی که سایت موردنظر قرار است به مخاطبان خود ارائه دهد بستگی دارد.

برای توضیح بیشتر فرض کنید می‌خواهیم طراحی سایت را برای یک تالار عروسی انجام دهیم؛ در این صورت سایت موردنظر بایستی از جلوه‌های بصری بسیار خاصی استفاده کند و در دیزاین این سایت، تصاویر باکیفیت از قسمت‌های مختلف تالار عروسی، اسلایدشو، گالری ویدیوهای کم‌حجم و باکیفیت از قسمت‌های مختلف تالار و… از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین استفاده از رنگ‌های شاد و ساده، مثل سفید و صورتی یا مشکی و صورتی برای یک چنین پروژه‌ای توصیه می‌شود.

در حالی که اگر بخواهیم یک طراحی سایت برای مجموعه توزیع عمده لوازم یدکی را درنظر بگیریم، طبیعتاً  باید از رنگ‌های سنگین‌تری استفاده کنیم و به جای تمرکز بر تصاویر، بیشتر سعی کنیم روش‌های ارسال، روش‌های خرید و همچنین لیست قیمت‌های محصولات را در سایت برجسته کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در کرج کجاست؟

یک سایت خوب نمایش مناسبی در دستگاه های مختلف دارد

یکی از فاکتورهایی که گوگل چندسالی است بر آن تمرکز جدی نموده است، واکنشگرایی یا Responsive بودن سایت‌ها است.

واکنشگرایی به این معناست که سایت موردنظر باید در دستگاه‌های مختلف (شامل کامپیوترهای معمولی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های با ابعاد مختلف) خوانایی و نمایش قابل قبولی داشته باشد.

همچنین نباید سایت در گوشی موبایل به شکلی دیده شود که در لپ تاپ مشاهده می‌شود. زیرا در این صورت سرعت لود سایت یا خوانایی کلماتی که در متن‌های سایت به چشم می‌خورد به شدت کاهش می‌یابد.

واکنشگرایی یک سایت علاوه بر اینکه منجر به رضایت مشتری و مخاطبان سایت از سایت طراحی شده می‌شود، برروی سئوی سایت هم تاثیر چشمگیری دارد. به نحوی که امروزه تقریبا تمام سایت‌های پربازدید ایرانی و همچنین تمام سایت‌های پربازدید دنیا ریسپانسیو هستند.

ما در آژانس بازاریابی اکسینو تمام وب سایت های طراحی شده خود را به صورت 100% ریسپانسیو به مشتریانمان عرضه می‌کنیم.

یک سایت خوب سرعت مناسبی دارد

سرعت لود سایت نیز از فاکتورهای بسیار مهمی است که در کشور ما ایران با این وضعیت سرعت اینترنت، که معمولا در اکثر رتبه‌بندی‌های دنیا در زمینه سرعت اینترنت به لطف خدا جزو کشورهای آخر هستیم، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند!

اکثر کاربران نمی‌توانند بیش از 5 تا 10 ثانیه منتظر لود شدن یک سایت باشند و اگر بخواهد زمان لود سایت بیش از این حرفها باشد، شاید روی دکمه Back کلیک کرده و اساساً از سایت شما بازدیدی نکنند.

در عوض به سایت رقبا رفته و حتی در زمان‌های بعدی هم وقتی با سایت شما در نتایج گوگل روبرو شوند روی آن کلیک نکنند.

این امر به اصطلاح باعث کاهش CTR سایت شما شده و عواقب منفی و جبران‌ناپذیری را برای سئو سایت شما به همراه خواهد داشت.

ما در آژانس بازاریابی اکسینو تمرکز ویژه‌ای را روی سرعت طراحی سایت های خود داریم و با استفاده از هاست‌های پرسرعت، با نصب و کانفیگ صحیح پلاگین‌های مربوط به بهینه‌سازی تصاویر و همچنین راه‌اندازی سیستم کش (Cache) در سایت‌ها، سعی می‌کنیم تا وبسایت‌هایی با سرعت عالی را تحویل مشتریانمان بدهیم.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی در کرج با قیمت مناسب

یک سایت خوب امنیت دارد

تصور کنید یک سایت طراحی کرده‌اید و بعد از گذشت زمان کوتاهی، وقتی تلاش می‌کنید سایت خود را مشاهده کنید، با پیغام This Site is H*a*c*k*e*d مواجه می‌شوید!! (ستاره‌ها جهت افزایش امنیت سایت OXINO.net افزوده شده‌اند)

همچنین ممکن است حالتی به مراتب بدتر رخ دهد: سایت شما بدون هیچ نشانه واضحی از اینکه هک شده باشد، دچار مشکلات امنیتی شود و اصطلاحاً به ویروس یا تروجان آلوده شود و شما حتی تا مدتها بعد هم این موضوع را متوجه نشوید!

بحث امنیت وبسایت‌ها بحث بسیار پیچیده و تخصصی است و معدودی از شرکت‌های طراحی سایت در کرج هستند که به این موضوع اشراف دارند.

شما باید با شرکتی قرارداد ببندید که تضمین‌های لازم برای تلاش حداکثری در جهت پیشگیری از هک شدن سایتتان را به شما بدهد.

طراحی سایت ارزان در کرج ولی با کیفیت بالا

قیمت طراحی سایت خوب چقدر باید باشد

حالا که با معیارهای اصلی برای تشخیص یک طراحی سایت خوب از یک طراحی سایت بد آشنا شدید، می‌توانیم درباره قیمت طراحی سایت صحبت کنیم.

با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که قیمت‌های طراحی سایت در کرج به واقع رِنج گسترده‌ای از قیمت‌های خیلی ناچیز (در حد دویست هزار تومان!!) تا قیمت‌های خیلی عجیب و غریب (در سطح چند ده میلیون تومان) را دارد.

بنابراین یک سوال مهم پیش می‌آید: از کجا بفهمیم چه قیمتی برای طراحی سایت عادلانه است؟

در پاسخ باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

قیمت طراحی سایت بیش از هرچیز به نوع آن سایت بستگی دارد

اینکه شما سایت اختصاصی می‌خواهید یا سایت با CMS (سیستم مدیریت محتوا) آماده، مهمترین فاکتوری است که قیمت سایت را تعیین می‌کند.

سایت‌های اختصاصی چیزی شبیه سایت دیوار یا دیجی کالا هستند و سایت‌های با CMS آماده سایت‌هایی مثل همین وبسایت اکسینو یا بیش از 90% سایت‌هایی هستند که به طور روزمره در اینترنت مشاهده می‌کنید.

سایت‌های اختصاصی تعرفه قیمتی مشخصی ندارند و می‌تواند قیمت آنها از حدود 3 میلیون تومان تا صدها میلیون تومان متفاوت باشد.

ولی برای سایت‌های با CMS آماده، که اغلب از سیستم وردپرس استفاده می‌کنند، قیمت عادلانه برای یک طراحی سایت خوب در کرج، چیزی در حدود 1 تا 2 میلیون تومان است.

قیمت طراحی سایت به اعتبار شرکت طراح سایت وابسته است

اگر با یک طراح سایت گمنام یا یک شرکتی که کار طراحی سایت را به صورت پاره‌وقت انجام می‌دهد کار کنید، ممکن است شانس بیشتری برای کسب تخفیف داشته باشید. ولی توجه داشته باشید این شرکت‌ها یا افراد خدمات پشتیبانی مناسبی را به شما ارائه نخواهند داد.

برای کسب اطمینان بیشتر از کیفیت کاری که انجام می‌دهید، حتما با یک شرکت باسابقه و معتبر قرارداد ببندید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با سایت‌های معمولی متفاوت است

یک عامل مهم دیگر در قیمت طراحی سایت، فروشگاهی بودن یا نبودن آن است.

سایت‌های فروشگاهی از امکانات بیشتری نسبت به سایت‌های معمولی برخوردارند: امکاناتی نظیر سیستم سبد خرید، سیستم قیمت‌گذاری محصولات، سیستم اتصال سایت به سرویس پیامکی، سیستم اتصال سایت به درگاه بانکی و…

بنابراین قیمت طراحی سایت فروشگاهی همیشه چیزی در حدود دو برابر یک سایت معمولی است و این امری طبیعی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تخصصی قیمت طراحی سایت در کرج در سال 99 را بخوانید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

سفارش طراحی سایت ارزان در کرج

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات ناب و دست اولی را درباره قیمت طراحی سایت و معیارهای اینکه یک سایت را خوب بدانیم یا بد، به شما عزیزان ارائه کنیم.

با این حال ممکن است هنوز سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد. در این صورت هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ کافیست از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان به رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت ارزان در کرج ، طراحی سایت خوب در کرج ، طراحی سایت حرفه ای در کرج ، بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

4.5/5 - (2 امتیاز)