آیا شما هم مالک یا مدیرعامل یک کارخانه تولیدی هستید و به دنبال جستجوی عبارت طراحی سایت کارخانجات یا طراحی سایت کارخانه تولیدی وارد این صفحه شده‌اید؟

در این صورت به شما تبریک می‌گوییم، زیرا در این پست به صورت کامل با ویژگی‌های خاص طراحی سایت کارخانه‌ای آشنا می‌شوید و درخواهید یافت که وب سایت‌های کارخانجات چه فرقی با سایر وب‌سایت‌ها دارد؟ هزینه طراحی سایت کارخانه‌ای چقدر است و چطور می‌توانید یک سایت کارخانه‌ای با کیفیت مناسب را در سریع‌ترین زمان برای مجموعه تحت مدیریت یا مالکیت خود داشته باشید؟

طراحی وب سایت کارخانه؛ چرا و چگونه؟

در شرایطی که دنیای اینترنت با سرعت نور در حال درنوردیدن تمام عرصه‌های زندگی ماست، بسیاری از کسب و کارهای سنتی، به طور خاص بسیاری از تولیدی، واحدهای تعاونی یا کارخانه‌های صنعتی وجود دارند که هنوز از این ظرفیت عظیم برای معرفی محصولات خود استفاده نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی و هرچیزی که لازم است درباره آن بدانید

به طور خلاصه می‌توان دلایل زیر را برای اینکه قانع شویم که زمان حضور کسب و کار ما در اینترنت فرا رسیده است می‌توان ارائه داد:

با کمترین هزینه می‌توانید محصولات کارخانه خود را تبلیغ کنید

امروزه برخلاف ده‌ها سال گذشته، مشتریان از طریق جستجوی محصولات موردنظر خود در اینترنت با برندها آشنا می‌شوند و سهم تبلیغات گران‌قیمت تلویزیونی یا بیلبوردی روز به روز در حال کاهش است.

شما می‌توانید تمام محصولات خود را در یک وب سایت اختصاصی کارخانه خود درج کنید، ویژگی‌های آنها را بنویسید، نمایندگی‌های فروش را معرفی کنید و در نهایت حتی امکان پرداخت آنلاین خرده یا عمده فروشی مستقیم از درب کارخانه را برای مشتریان فراهم کنید.

خرید بهترین هاست و دامنه

24 ساعته در دسترس هستید

با ایجاد یک وب سایت برای کارخانه خود، می‌توانید اطمینان پیدا کنید که مشتریان شما (ائم از مشتریان عمده یا خرده، مراکز پخش و…) در هر ساعتی از شبانه‌روز به اطلاعات مربوط به کارخانه شما، شامل آدرس، تلفن، هزینه‌ها، نمونه محصولات، روش‌های خرید و… دسترسی دارند و دیگر به دلیل ساعت کاری محدود شرکت، هیچ مشتری‌ای را از دست نخواهید داد.

صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به واسطه‌ها

با راه‌اندازی امکان خرید بدون واسطه در وبسایت خود، ضمن کاهش قیمت تمام شده محصولات برای مشتریان، می‌توانید شاهد افزایش فروش خود باشید

پرستیژ مجموعه خود را افزایش دهید

امروزه از وب سایت‌ها به عنوان “کارت ویزیت‌های مجازی” نام برده می‌شود. شما می‌توانید آدرس وبسایت خود را در جاهای مختلفی شامل جعبه محصولات، پشت ماشین‌های متعلق به کارخانه (شامل خودروهای باربری و…)، روی کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ‌ها و… درج کنید تا به این وسیله کار مشتریان، مراکز پخش و همکاران خود در بازار را برای مشاهده محصولات و خدمات خود آسان‌تر کنید.

یک وب سایت زیبا و با جذابیت‌های بصری خوب، می‌تواند بر پرستیژ مجموعه شما تا حد زیادی بیافزاید و در نهایت باعث افزایش اعتبار شرکت شما در نزد مشتریان و همکارانتان شود.

بیشتر بخوانید: برای طراحی سایت در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

نکات طراحی سایت کارخانجات

علیرغم اینکه شرکت‌های زیادی مدعی طراحی وب‌سایت‌های کارخانه‌ای هستند، با این حال لازم است توجه داشته باشید کیفیت پروژه‌های تحویل داده شده توسط این شرکت‌ها با یکدیگر زمین تا آسمان فرق دارد.

به طور کلی برای طراحی سایت کارخانه‌ای لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

طراحی سایت کارخانه ای: یک کاتالوگ کامل مجازی باشد

اولین نکته‌ای که در زمان طراحی سایت کارخانه‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد این است که یک سایت کارخانه‌ای باید شامل کلیه امکانات و تصاویر مرتبط با مجموعه موردنظر باشد. شامل:

1- تصاویر کارخانه در حال فعالیت با حضور کارگران

2- تصاویری از مدیران و موسسان آن

3- تصاویری از مجوزهای آن

4- تصاویری از بارگیری و باربری محصولات کارخانه

5- تصاویری از جوایز، لوح‌های تقدیر و…

6- و از همه مهم‌تر: تصاویری با کیفیت از محصولات تولیدی کارخانه

طراحی سایت کارخانه‌ای: سایت بهینه سازی شده باشد

طراحی یک سایت کارخانه‌ای به صورت بهینه‌سازی شده، کمک می‌کند سایت در مدت زمان کوتاهتری و با آسانی بیشتری به صفحات اول گوگل راه پیدا کند.

در صورتی که یک سایت از نظر سرعت بارگذاری، سیستم‌های بهینه‌سازی تصاویر، سیستم‌های کدنویسی و… دچار اشکالات اساسی باشد، این امر به وضوح خود را در رتبه‌بندی‌های گوگل نشان می‌دهد و درنتیجه سایت کارخانه‌ای شما بازدید چندانی را به خود نخواهد دید.

طراحی سایت کارخانه‌ای: قیمت مناسبی داشته باشد

یکی از چالش‌هایی که در سالهای اخیر زیاد با آن روبرو شده‌ایم این است که وقتی سخن از یک وب سایت کارخانه‌ای به میان می‌آید، بسیاری از شرکت‌ها و همکاران ما تصور می‌کنند مدیر یا مالک کارخانه موردنظر اصطلاحاً روی گنج خوابیده است! و بلافاصله قیمت پیشنهادی خود را در عددی ضرب کرده و به مشتری اعلام می‌کنند!!

در حالی که مطمئناً مسئولیت مالکیت یا مدیریت یک کارخانه تولیدی با تعداد زیادی کارگر، کارمند و… طبیعتاً امری پرریسک و هزینه‌بر است و همچنین از نظر اخلاقی هم شاید خیلی صحیح نباشد که قیمت‌ها بر اساس توان مالی مشتریان تعیین شود.

بنابراین همیشه قبل از اینکه یک وب‌سایت سفارش دهید، سعی کنید از اینکه قیمت وب سایت موردنظر با عرف بازار سازگار است و به اندازه‌ای که هزینه می‌کنید، دریافتی خواهید داشت یا نه؟ مطمئن شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم مقاله تعرفه طراحی سایت در سال 99 ما را هم ببینید.

طراحی سایت کارخانه ای

تفاوت قالب آماده و سایت کدنویسی شده

سوالی که خیلی‌ها مطرح می‌کنند این است که چه تفاوتی بین وبسایت‌های با قالب آماده و سایت‌های برنامه‌نویسی شده وجود دارد که مثلا طراحی سایت کارخانه ای با قالب آماده اینقدر ارزان‌تر از طراحی سایت کدنویسی شده است.

برای بحث در این مورد لازم است بدانید ما دو نوع سایت کدنویسی شده داریم:

1- وب سایت‌های کدنویسی شده‌ای که متناسب با نیاز مشتری از صفر کدنویسی می‌شوند.

2- سیستم‌های مدیریت محتوای غیر متن باز (یعنی CMS اختصاصی)

فرض می‌کنیم با یک شرکت حرفه‌ای و دارای مهارت کافی روبرو هستید؛ در این صورت لازم است بدانید اگر قرار است هزینه زیادی را برای طراحی سایت کارخانه‌ای خود بپردازید، حتماً سایت شما از نوع اول باشد: یعنی شما در یک یا چند جلسه در حضور کارشناسان فنی و برنامه‌نویسان شرکت موردنظر نسبت به ارائه طرح خود به تیم آنها اقدام می‌کنید و بر سر تمام جزئیات به توافق کامل می‌رسید و آن‌ها را در پیوست قراردادتان ذکر می‌کنید. سپس از آنها می‌خواهید که در موعد تعیین شده نسبت به آماده کردن پروژه شما اقدام کنند.

دلیل این امر آنست که بسیاری از شرکت‌ها با سوء استفاده از عدم آگاهی مشتری، پروژه‌های CMS اختصاصی (یعنی مدل دوم) خود را تحت عنوان پروژه برنامه‌نویسی شده و دارای مزیت نسبت به قالب‌های آماده وردپرسی، با قیمتی گزاف به فروش می‌رسانند.

در حالی که لازم است بدانید، برای پروژه‌هایی که امکانات اختصاصی خیلی محیرالعقول و خاصی را مدنظر ندارند، از نظر بهینه‌سازی، کیفیت، سرعت و بسیاری از پارامترهای دیگر، قالب‌های آماده وردپرسی بهتر و همچنین ارزان‌تر است!!

بیشتر بخوانید: طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

پاسخ به سوالات متداول

یک طراحی سایت کارخانه ای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در طراحی سایت کارخانه ای به شکل صحیح، مسائل مربوط به ظاهر وبسایت و زیبایی های بصری رعایت شده، بحث بهینه سازی، سرعت سایت و... با یک قیمت ارزان توسط یک شرکت حرفه ای عرضه می شود.

هزینه طراحی سایت کارخانه ای چقدر است؟

قیمت گذاری دقیق برای طراحی سایت کارخانه ای، منوط به بررسی نیازهای مشتری است. ولی به طور کلی قیمت طراحی سایت کارخانه ای از زیر یک میلیون تومان شروع شده و تا چندین میلیون تومان افزایش می یابد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آیا مالکیت بعد از طراحی سایت به من تعلق می گیرد؟

مالکیت کلیه اسناد مالکیتی وبسایت، شامل دامنه اختصاصی، هاست، ایمیل اصلی سایت، و کلیه رمزهای عبور مربوطه به صورت 100 درصدی به مشتری انتقال داده می شود و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سفارش طراحی سایت کارخانجات

در این نوشته سعی کردیم به بخشی از سوالات شما درباره طراحی وب سایت‌های کارخانه‌ای پاسخ بدهیم.

با این حال بر ما روشن است که ممکن است برای شما مدیر یا موسس کارخانه‌ی عزیز، همچنان سوالاتی پاسخ داده نشده باقی مانده باشد.

بنابراین از شما می‌خواهیم یک فنجان چای مجازی یا حضوری مهمان ما باشید و در یک جلسه مجازی (تلفنی/تلگرامی/واتس اپی) یا حضوری کاملا رایگان و به مدت زمان نامحدود با کارشناسان ما مشاوره کنید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت کارخانه‌ ای ، طراحی سایت کارخانجات ، طراحی سایت کارخانه ای در تهران ، طراحی وب سایت کارخانه ای در کرج ، طراحی سایت کارخانه ای اختصاصی

5/5 - (2 امتیاز)