طراحی سایت در کرج همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارها در این شهر بوده است.

طراحی سایت ارزان در کرج که دارای امنیت بالا، سرعت قابل قبول، طراحی زیبا و جذاب، امکان درج ویدیو و فایل های صوتی، ssl رایگان، هاست و دامنه رایگان و… باشد، می تواند زمینه ساز افزایش مشتریان هر کسب و کار و رونق آن شود.

با پلن های طراحی سایت حرفه ای در کرج شما خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی با صرف کمترین هزینه، در نتایج گوگل بدرخشید.

شرکت اکسینو، این امکان را فراهم آورده است تا با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت استثنائی و در سطح جهانی، اشخاص و کسب و کارهای فعال در شهر کرج در سریع ترین زمان صاحب یک سایت حرفه ای و ارزان باشند.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

بیل گیتس، بنیان گذار مشهور شرکت مایکروسافت می گوید:

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، آماده باشید که به زودی از صحنه بازار کسب و کارها محو خواهد شد!

امروزه در سرتاسر دنیا کمتر  کسب و کار شناخته شده ای را خواهید دید که در اینترنت حضور قوی نداشته باشد.

داشتن یک وبسایت حرفه ای در کرج می تواند اولین و مهم ترین گام برای حضور قدرتمند در صحنه اینترنت باشد.

بیشتر بخوانید: سئو سایت در کرج + جدول هزینه ها

بزرگترین شاهد برای این مدعا که داشتن یک وبسایت برای هر کسب و کار قرن بیست و یکمی امری ضروریست، رشد روزافزون کسب و کارهای سنتی است که به دنیای دیجیتال می پیوندند.

با این حال می توان با جزئیات بیشتر، دلایل دیگری را هم برای اثبات این مدعا ارائه کرد:

طراحی سایت در کرج: روش ارزان برای تبلیغات

طراحی سایت یک روش بسیار ارزان و مادام العمر برای تبلیغ کسب و کار شماست. شما با صرف یک هزینه چند هزار تومانی (برای دامنه های دات آی آر) یا چند ده هزار تومانی (برای دامنه های بین المللی)، می توانید یک دامنه (مثلاً www.example.com) را به مالکیت خود درآورید و یک هزینه مختصر نیز برای طراحی فضای قابل مشاهده برای عموم (مطابق با سلیقه شخصی خودتان) بپردازید. همین!

این را مقایسه کنید با قیمت های چند ده میلیون تومانی اجاره کوچکترین بیلبوردهای شهری آن هم فقط برای یک ماه!!

بیشتر بخوانید: طراحی سایت پزشکی در کرج

طراحی وب سایت در کرج

طراحی سایت در کرج: فعالیت 24 ساعته

با داشتن وبسایت کسب و کار شما در تمام 24 ساعت شبانه روز و هر هفت روز هفته فعال خواهد بود. به این ترتیب هیچ زمانی راه ارتباط مشتریان با شما مسدود نخواهد بود و هیچ پولی را از دست نخواهید داد!

همچنین سرویس مانیتورینگ وبسایت ها در مجموعه کرج مارکت هم به شما کمک خواهد کرد تا در صورت قطعی سایت به دلایل مختلف (از جمله حملات خرابکارانه هکرها، داون شدن سرور به دلیل فشار بیش از حد بازدیدکنندگان یا…) در سریع ترین زمان با استفاده از ایمیل و پیامک از موضوع مطلع شوید.

طراحی سایت در کرج: محدودیت مکانی ندارید

با داشتن یک سایت برای کسب و کار خود، می توانید مشتریانی را از اقصی نقاط کرج به سمت کسب و کار خود بکشانید. دیگر محدود به محله ای که در آن قرار دارید نخواهید بود.

طراحی سایت در کرج: ارتباط راحت تر با مشتریان
با داشتن یک سایت، لازم نیست مشتریانتان حتماً پیش شما بیایند تا از قیمت ها اطلاع کسب کنند، نمونه کارهایتان را ببینند یا درباره جزئیات خدماتی که ارائه می دهید اطلاع پیدا کنند. همه چیز با یک کلیک انجام می شود!

طراحی سایت در کرج: سئو (SEO)

از همه این ها که بگذریم، داشتن یک وب سایت حرفه ای، سریع و با بهینه سازی بالا برای موتورهای جست و جو (SEO)، باعث می شود در نتایج جستجوی گوگل برای کسانی که دنبال خدمات مرتبط با کسب و کار شما هستند در صدر نتایج ظاهر شوید و به راحتی دیده شوید.

ویژگی های یک وبسایت خوب

بر اساس آخرین توصیه های ارائه شده از طرف شرکت گوگل و سایت معتبر moz.com برای داشتن یک سایت خوب، می توان ویژگی های زیر را به عنوان المنت های حیاتی در یک سایت خوب ذکر کرد:

سایت خوب: جذابیت بصری دارد

یک سایت مناسب از نظر ظاهری دارای کیفیت بالایی است. در طراحی سایت چه در نسخه دسکتاپ (کامپیوترهای معمولی)، چه در نسخه موبایل و تبلت (حالت ریسپانسیو)، اصول طراحی رعایت شده است، فونت ها خوانا هستند، عکس ها با اندازه مناسب و در جای مناسب قرار گرفته اند.

این ها تنها تعدادی از اصولی هستند که در تمامی سایت های طراحی شده توسط کرج مارکت رعایت می شوند.

سایت خوب: سرعت بالایی دارد

سرعت لود شدن سایت، یکی از مهم ترین ویژگی ها برای یک سایت حرفه ای است. مطالعات نشان داده بسیاری از کاربران در صورتی که سرعت لود شدن یک سایت از حدی کمتر باشد، معطل نمی مانند و با فشردن دکمه back به سراغ سایر سایت ها می روند.

در کلیه سایت های طراحی شده توسط کرج مارکت، گواهی GT-metrix سایت (به عنوان معتبرترین گواهی سرعت لود سایت) به مشتریان ارائه می شود و در اغلب موارد بالای 80% الی 90% استاندارد فوق الذکر رعایت شده است.

طراحی سایت حرفه ای در کرج

سایت خوب: واکنشگرا (Responsive) است

وب سایت های قدیمی، نمایش یکسانی را در انواع مرورگرها داشتند. مثلاً چنانچه کسی با کامپیوتر شخصی خود به سراغ سایت شما می آمد، همان تصویری را می دید که فرد دیگری با گوشی موبایل می بیند.

ولی امروزه توصیه می شود سایت ها واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی شوند؛ یعنی بسته به اندازه صفحه نمایش مخاطبی که در حال تماشای سایت است، اندازه های سایت نیز تغییر کند.

سایت خوب: محتوای باکیفیتی دارد

در هنگام تولید محتوای مناسب برای یک وبسایت بایستی بیش از هر چیز به دو نکته توجه داشت:

اول اینکه محتوای تولید شده واقعاً کاربردی و برای مخاطبان سایت مفید و مناسب باشد (اصطلاحاً محتوا User-Friendly باشد)

دوم اینکه در محتوا نویسی فاکتورهای کلیدی گوگل رعایت شده باشد (اصطلاحاً Google-Friendly باشد)

تمام محتوایی که در مجموعه اکسینو برای وبسایت ها تولید می شود، واجد این دو ویژگی می باشد.

به همین دلیل نیز هست که سایت های تولید شده در مجموعه ما، از امتیاز سئوی بالایی برخوردارند و در موتور جست و جوی گوگل نمره خوبی کسب می کنند.

سایت خوب: امنیت بالایی دارد

بهترین روش برای تشخیص میزان امنیت یک وبسایت، استفاده آن از پروتکل امنیتی SSL یا همان HTTPS معروف است.

در این صورت، تمام دیتاهایی که مبادله می شود، رمزگذاری شده خواهند بود و امکان دسترسی هیچ کس به اطلاعات شخصی کاربران شما وجود نخواهد داشت.

تمام سایت های طراحی شده در اکسینو، با SSL رایگان و نامحدود عرضه می شوند.

سایت خوب: ارزان است!

از همه این حرفها که بگذریم، همیشه قیمت مناسب یکی از مهم ترین فاکتورها در تصمیم گیری برای انتخاب یا عدم انتخاب یک محصول است.

ما در اکسینو با کاهش هزینه های جانبی و غیرضروری خود، تلاش کرده ایم تا قیمت نهایی تمام خدماتمان به صورتی باشد که تمام اقشار مختلف و کسب و کارهای گوناگون با هر بنیه مالی که هستند، بتوانند از خدمات طراحی سایت و سئو با بالاترین کیفیت بهره مند شوند.

ما ادعا نمی کنیم که کمترین قیمت طراحی سایت در کرج متعلق به اکسینو است، ولی با اطمینان خاطر به شما این تضمین را می دهیم که به نسبت کیفیت بالای کاری که برای شما انجام می شود، هزینه بسیار مناسب و نازلی را پرداخت خواهید کرد.

هزینه طراحی سایت در کرج

برآورد دقیق هزینه های طراحی و نگهداری یک وبسایت، نیازمند دانستن اطلاعات تکمیلی راجع به نوع پروژه، تعداد صفحاتی که نیاز هست طراحی شود، بخش های مختلف سایت، نوع دامنه (یعنی com. یا ir. یا …) و مجموعه ای از عوامل دیگر است.

بنابراین نمی توان قیمت یکسانی را برای تمام پروژه ها ارائه کرد.

ولی به طور کلی لازم است بدانید هزینه طراحی یک وبسایت کامل در اکسینو از مبلغی کمتر از 1 میلیون تومان شروع می شود و هزینه هاست و دامنه یکساله در این مبلغ لحاظ شده است و شما هزینه ای را به صورت اضافی پرداخت نخواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق تر از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

آیا سایت به صفحه اول گوگل می رسد؟

ورود به صفحه اول گوگل به دو روش امکان پذیر است:

روش اول – تبلیغات در گوگل: در این روش شما با پرداخت هزینه دلخواه خود، حساب کاربریتان در سایت Google Adwords را شارژ می کنید. بسته به تعداد کلیکی که مشتریان روی سایت شما انجام می دهند، هزینه ای که شارژ کردید ظرف مدت چند روز، چند هفته یا چند ماه به اتمام می رسد و شما در تعداد قابل توجهی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در صفحه اول خواهید بود. مزیت این روش در بازدهی کوتاه مدت آن و عیب آن عدم بازدهی بلندمدت و قیمت نسبتاً زیاد است.

بیشتر بخوانید: تبلیغات گوگل در کرج + جدول هزینه ها

روش دوم – ورود به صورت ارگانیک: در این روش که اندکی زمان بیشتری می برد، ولی دائمی است و در درازمدت نتایج درخشانی را حاصل می کند، سایت شما به روش طبیعی و با استفاده از استراتژی های تولید محتوا به صفحه اول گوگل راه پیدا می کند. در این صورت شما تعدادی از عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب می کنید و به ما می گویید که می خواهید در آن واژگان وارد صفحه اول گوگل شوید (مثلا برای شغل وکالت: عبارت “وکیل طلاق در کرج”). کارشناسان ما ظرف مدت کوتاهی و طی چند هفته، سایت شما را در عبارات کلیدی موردنظرتان به صفحه اول گوگل می رسانند.

بیشتر بخوانید: سئو سایت در کرج با کیفیت عالی و هزینه مناسب

لازم به ذکر است در هر دو روش شما بایستی صاحب یک وبسایت باشید و بدون داشتن وبسایت عملاً تبلیغات در گوگل یا بالا آمدن در گوگل به صورت ارگانیک امری غیرممکن است.

هزینه های طراحی وب سایت در کرج

آیا سند سایت به نام من زده می شود؟

یک سایت دو سند مالکیت دارد: سند اول که به WHOIS مشهور است و همان مالکیت دامنه است و سند دوم که مربوط به فضای به اشتراک گذاری مطالب، عکس ها و فایل های سایت است و در واقع مالکیت هاست می باشد.

در اکسینو مالکیت قطعی دامنه و هاست، به نام مشتری خواهد بود و نیز در هنگام تحویل نهایی سایت، کلیه نام های کاربری و رمزهای عبور دسترسی به سایت به مشتری داده می شود.

لازم به ذکر است اکسینو از این حیث نسبت به بسیاری از شرکت های رقیب در سطح کرج متمایز است.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس یا CMS اختصاصی

نمونه سایت های طراحی شده

آرشیو ما در اکسینو، شامل ده ها سایت و اسکریپت طراحی شده و کدنویسی شده می باشد که هرساله به این فهرست ده ها سایت دیگر نیز افزوده می شود. برای مشاهده برخی از نمونه سایت های طراحی شده می توانید اینجا را ببینید: نمونه طراحی سایت اکسینو

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

سوالات متداول

طراحی سایت در کرج چقدر هزینه دارد؟

تعرفه طراحی سایت در کرج به دو عامل بستگی دارد: اینکه می‌خواهید چه سایتی داشته باشید، کدنویسی شده یا طراحی شده بر بستر سایت‌سازهای آماده. و همچنین اینکه سایت موردنظر شما چه امکاناتی را نیاز داشته باشد. برای تعیین دقیق قیمت طراحی سایت در کمتر از چند دقیقه کافیست با کارشناسان اکسینو تماس بگیرید.

طراحی سایت در کرج بهتر است یا در تهران؟

توصیه ما به کسب و کارهای فعال در کرج این است که برای طراحی سایت خود به یک شرکت معتبر واقع در کرج مراجعه کنند. زیرا به دلیل هزینه‌های تمام‌شده در کرج، معمولا هزینه طراحی سایت در کرج با کیفیت مشابه طراحی سایت در تهران، بسیار ارزان‌تر است.

طراحی سایت در کرج چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان لازم برای طراحی سایت‌های معمولی (شرکتی، کارخانه‌ای، صنعتی، وکلا، پزشکان و...) چیزی در حدود یک تا دو هفته و مدت زمان لازم برای طراحی سایت‌های کدنویسی‌شده (برنامه‌نویسی شده با کد اختصاصی) معمولاً بین یک ماه تا سه ماه است.

مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت در کرج

جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه ها و سفارش پروژه طراحی سایت می توانید از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت در کرج ، طراحی وب سایت ارزان در کرج ، طراحی سایت خوب در کرج

4.3/5 - (166 امتیاز)