اگر شما هم به دنبال سفارش طراحی سایت هستید پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با شرکت طراحی سایت اکسینو حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. امروزه با توجه به گسترش و تأثیر گذاری هر چه بیشتر فضای مجازی بسیاری از کسب و کارها به دنبال تبلیغات در فضای مجازی هستند.

اما از انجا که تبلیغات فرآیندی بسیار پرهزینه است، اغلب صاحبان کسب و کارها به دنبال صرفه جویی در این بخش هستند. بنابراین میتوان گفت سفارش طراحی سایت ارزان یک گزینه مناسب برای تمامی کسب و کارهای علاقه مند به تبلیغات گوگل محور است.

سفارش طراحی سایت متناسب با کسب و کار

شما برای سفارش یک وب سایت متناسب با کسب و کار خود باید به چند نکته توجه کنید. حتماً تا به امروز بسیاری از همکاران شما بوده اند که برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام داده اند. بنابراین شما میتوانید از روی آنها ایده بگیرید. این موضوع به هیچ وجه بد نیست. اینکه شما سایت های رقیب خود را بررسی کنید باید یکی از اصول کاری شما باشد.

شما با بررسی چند سایت رقیب به خوبی متوجه میشوید که انتظارتان از سایت خود چیست. همچنین شما اگر سایت های دیگر را به خوبی بررسی کنید می توانید کمبودها در این حوزه را بفهمید. در این صورت میتوانید قابلیت هایی را که می توانند مخاطب بیشتری را جذب کنند شناسایی کنید. با قرار دادن این قابلیت ها در سایت خود نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید و از آنها پیشی بگیرید.

بیشتر بخوانید: چرا باید برای کسب و کار خود طراحی سایت کنیم؟

سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای

اگر شما به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا میتوان با هزینه کم یک سایت خوب داشت؟

اما پاسخ به این سوال چندان هم ساده نیست. طراحی سایت یک فرآیند بسیار پیچیده است و قیمت گذاری آن از آن هم پیچیده تر. اما اگر شما هدف از طراحی سایت را به خوبی درک کنید پاسخ سوال بالا آری است.

شما میتوانید با صرف هزینه کم یک سفارش طراحی سایت ارزان و حرفه ای داشته باشید. برای صرفه جویی در هزینه طراحی سایت ناگزیر هستید طراحی سایت خود را اصطلاحاً با قالب آماده انجام دهید.

بیشتر بخوانید: شرکت طراحی سایت حرفه ای و ارزان

سفارش طراحی وبسایت

استفاده از قالب آماده در طراحی سایت

قالب آماده یا تمپلیت آماده یک سایت از پیش طراحی شده است که کدنویسی های لازم در آن صورت گرفته و برای ادامه کار آماده شده است. در این مدل طراحی سایت، طراح سایت اقدام به محتوا گذاری، جابجایی منوها، قرار دادن اطلاعات متناسب با سفارش طراحی سایت ، و در کل شخصی سازی سایت متناسب با کسب و کار کارفرما میکند.

از معروفترین قالب های آماده وب سایت، قالب های وردپرسی و جوملا هستند. هر یک از این ارائه دهندگان قالب های آماده سایت مزایا و معایب خود را دارند که از حوصله این بحث خارج است. اما در مجموع مزیت استفاده از قالب های آماده را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • هزینه طراحی سایت کمتر
  • طراحی سایت سریع
  • استاندارد بودن کدنویسی های انجام شده در این قالب ها

اما طراحی سایت با قالب آماده در کنار مزایایی که عنوان شدند معایبی هم دارد:

  • محدودیت در تغییر ظاهری سایت و شخصی سازی
  • سرعت پایین تر به علت وجود امکانات اضافی
  • تکراری بودن به علت استفاده از قالب های آماده به خصوص

در مجموع تصمیم آخر با کارفرماست. اگر معایب ذکر شده خللی در نیازهای شما ایجاد نمیکند استفاده از قالب آماده یک گزینه خوب برای شما برای سفارش طراحی سایت ارزان است.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر در این خصوص با کارشناسان شرکت طراحی سایت اکسینو تماس بگیرید تا با زوایای بیشتری از این موضوع آشنا شوید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

سفارش طراحی سایت خوب ارزان

طراحی سایت با کیفیت بالا و هزینه کم

سفارش طراحی سایت اختصاصی

در مقابل شما می توانید برای کسب و کار خود سفارش طراحی سایت اختصاصی بدهید. این روش هزینه شما را بالاتر خواهد برد. اما در کنار افزایش هزینه مزایای بیشتری هم دارد.

  • کاملاً قابلیت شخصی سازی مطابق با خواسته مشتری را دارد
  • قابلیت پیاده سازی امکانات خاص مد نظر مشتری
  • سهولت اعمال تغییرات سایت

در کنار این مزایا، هزینه بالاتر و زمان طراحی بیشتر نیز معایب این روش هستند.

قیمت سفارش طراحی سایت ارزان چقدر است؟

در این خصوص هم با توجه به امکاناتی که شما می خواهید در سایت خود داشته باشید هزینه و قیمت طراحی سایت تعیین می شود. به همین دلیل شما باید دقیقاً بدانید که در طراحی سایت خود چه هدفی دارید و چه امکاناتی لازم دارید.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی سایت خوب به چه عواملی بستگی دارد؟

امکانات یک سایت خوب چیست؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و فقط قصد معرفی شرکت یا بیزینس خود را دارید امکانات پایه برای سایت شما کفایت میکند. این امکانات عمدتاً شامل موارد زیر هستند:

  1. اسلاید شو متشکل از عکس های اصلی مدنظر شما که در نگاه اول مخاطب را با کسب و کار شما آشنا میکند
  2. قسمت معرفی محصولات و یا خدمات که شامل متن هایی کوتاه درباره انواع خدمات یا محصولات ارائه شده از سوی شماست
  3. درباره ما که مختصر تاریخچه ای از فعالیت های شما و مشخصات شرکت شماست
  4. تماس با ما که شامل صفحه ای برای اطلاعات کامل تماس شماست
  5. گالری عکس
  6. گالری ویدیو
  7. لوکیشن محل دفتر یا کسب و کار شما
  8. فرم درخواست برای مشتری
  9. چت آنلاین
  10. امکان تماس مستقیم از روی گوشی
  11. وبلاگ شامل مطالبی از موضوعات مرتبط با کسب و کار شما
  12. قسمتی برای معرفی مشتریان شما و افرادی که شما با آنها کار کرده اید
  13. و …

هزینه سفارش طراحی سایت چقدر است؟

سفارش طراحی سایت شرکتی ارزان

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم اگر شما صاحب یک شرکت و یا کسب و کاری هستید که تنها هدف معرفی شرکت خود را دارید قالب های آماده پاسخگوی نیاز شما هستند. در واقع اگر کسب و کار شما یکی از موارد زیر و یا مشابه موارد زیر است می توانید با خیال راحت از قالب های اماده برای طراحی سایت استفاده کنید.

اما حتماً توجه داشته باشید که طراحی سایت شما توسط یک تیم حرفه ای طراحی سایت انجام شود. همانطور که قبلاً هم اشاره شد طراحی سایت یک کار کاملاً فنی است. این مورد حتی در خصوص قالب های اماده هم کاملاً صدق میکند.

سؤالات متداول

سفارش طراحی سایت خوب چرا برای کسب و کارها مهم است؟

با توجه به گسترش تبلیغات مجازی لازم است صاحبان کسب و کارها از این فضای تبلیغاتی استفاده کنند. با این کار شما یک رسانه ی 24 ساعته و بدون تعطیلی برای کسب و کار خود خواهید داشت.

سفارش طراحی سایت حرفه ای و ارزان را کجا انجام دهم؟

شرکت اکسینو با بیش از 13 سال سابقه طراحی سایت در زمینه های مختلف از آمادگی کامل برای مشاوره لازم برای کسب و کار شما به منظور طراحی سایت حرفه ای و ارزان برخوردار است. شما برای این کار میتوانید با شماره 09124222529 تماس بگیرید.

آیا برای سفارش طراحی سایت مراجعه حضوری لازم است؟

لزوماً خیر، با توجه به ماهیت کار طراحی سایت لزومی به مراجعه کارفرما به شکل حضوری نیست و تمامی کارها را میتوان به شکل آنلاین هماهنگ و اجرا کرد.

تماس با ما

در انتها باید این نکته را مجدد یادآوری کرد که اصلی ترین موضوع در طراحی سایت شرکت طراحی سایت طرف قرارداد شماست. اگر شرکت طراحی سایت معتبر نباشد، حتی در صورت استفاده از قالب آماده هم شما سایت مناسب نخواهید داشت. اگر شرکت طرف قرارداد شما منصف نباشد حتی طراحی سایت با قالب آماده هم برای شما گران تمام خواهد شد. ما در اکسینو با سابقه بیش از 13 سال طراحی سایت آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: سفارش طراحی سایت ، سفارش طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خوب ، طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی سایت قالب آماده ، اکسینو

5/5 - (1 امتیاز)