شرکت های بازرگانی از آنجاییکه در تجارت با کشورهای خارجی هستند بنابراین در زمینه تجارت از سایر شرکت ها به روز تر هستند. در چنین شرایطی طراحی سایت بازرگانی از مهم ترین نیاز های این شرکت هاست.

شرکت های بازرگانی برای انجام تجارت خود نیازمند مراوده با شرکت های خارجی در حوزه کاری خود هستند. طراحی سایت بازرگانی در بین شرکت های بازرگانی به عنوان یک اصل اساسی از سوی این شرکت ها پذیرفته شده است.

طراحی سایت بازرگانی برای شرکت های بازرگانی الزامی است؟

جواب این سوال به طور قطع بله است. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد از آنجاییکه شرکت های بازرگانی با شرکت های خارجی مراوده دارند بنابراین داشتن یک سایت برای آنها الزامی است. از زمانی که اینترنت به عنوان یک فضای مجازی برای تبلیغات پذیرفته شد، شرکت های تجاری نیز وارد این عرصه شدند.

این شرکت ها برای معرفی کالا و خدمات خود از طراحی سایت و سایر ابزارهای فضای مجازی استفاده می کنند.

شما اگر یک شرکت بازرگانی هستید نمیتوانید بدون استفاده از سایت خود را به افرادی که در پی استفاده از امکانات شرکت های بازرگانی هستند معرفی کنید. فرض کنید یک شرکت در آمریکای جنوبی در پی پیدا کردن شرکتی در ایران به منظور انجام مراوده تجاری است.

بهترین گزینه برای او سرچ در گوگل و یافتن لیستی از شرکت های ایرانی است که در این زمینه فعالیت دارند. آیا بدون داشتن طراحی سایت بازرگانی شما هم در این لیست قرار دارید؟ قطعاً نه

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکت بازرگانی

طراحی سایت صادراتی چیست و چه امکاناتی دارد؟

همانطور که اشاره شد اگر که شما یک شرکت بازرگانی هستید و قصد صادرات به کشوره های دیگر و یا واردات از سایر کشورها را دارید طراحی سایت بازرگانی می تواند معرف و ابزار تبلیغاتی شما باشد.

شما با استفاده از طراحی سایت بازرگانی از فضایی نامحدود برای معرفی خود برخوردارید.

شما در یک سایت با طراحی حرفه ای می توانید مطالب و موضوعات زیر را عنوان کنید:

  • امکان قرار دادن لوگوی شرکت و همچنین نام شرکت به شکل عکس یا تایپوگرافی
  • امکان قرار دادن عکس های جذاب برای جلب نظر مشتریان در حوزه کاری خود
  • امکان قرار دادن متنی در خصوص تاریخچه شرکت و معرفی آن
  • امکان قرار دادن عکس هایی از فضای دفتر کار شرکت و افرادی که در آن مشغول به کارند
  • امکان قرار دادن رزومه کاری و شرح مختصری از فعالیت هایی که تا کنون انجام داده اید و پروژه های انجام شده
  • امکان قرار دادن اطلاعات شرکت هایی که با آنها همکاری دارید. مثلاً اگر با شرکت های بزرگ و بنام تجاری در دنیا همکاری دارید می توانید با افتخار از آن یاد کنید و این موضوع را به عنوان یک نقطه قوت برای شرکت خود در طراحی سایت بازرگانی بگنجانید
  • امکان قرار دادن اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، آدرس دفتر، شماره فکس، لینک شبکه های اجتماعی اینستاگرام، کانال تلگرامی، آپارات و …
  • امکان قرار دادن لوکیشن خود بر روی نقشه شهر
  • قرار دادن فرم تماس
  • و …

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در تهران

بیشتر بخوانید: بهینه سازی سایت و ورود به صفحه اول گوگل

طراحی سایت شرکت صادراتی

آیا طراحی سایت بازرگانی به زبان فارسی کافیست؟

جواب این سؤال بی شک خیر است. مگر اینکه شما تنها در زمینه صادرات فعالیت داشته باشید و برای شرکت اهمیتی نداشته باشد که مخاطبین خارجی می توانند در خصوص فعالیت شما اطلاعاتی کسب کنند یا خیر.

اما از آنجاییکه فعالیت های شرکت های بازرگانی فراسرزمینی است بنابراین باید به مخاطبین خارجی نیز توجه ویژه ای صورت پذیرد. از این رو باید بگوییم حتماً چنین سایت هایی باید به زبان های دیگر هم طراحی شده باشند.

تا چند سال پیش به این شکل عرف بوده است که طراحی سایت بازرگانی علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز طراحی شود. از این رو چنین سایت هایی را سایت های دو زبانه می گویند. در چنین حالتی سایت شما به زبان انگلیسی نیز طراحی می شود و بر روی دامنه شما قرار داده می شود و مخاطب می تواند با انتخاب زبان مورد نظر از اطلاعات قرار داده شده به آن زبان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

طراحی سایت بازرگانی به چند زبان انجام شود خوب است؟

طی سال های اخیر و با گسترش تحریم ها، موانع بسیار زیادی بر سر تجارت با کشورهای اروپایی به وجود آمده است. کشورهایی که تا قبل از این شرکای تجاری سنتی ایران محسوب می شدند.

از اینرو طی این سالها سمت و سوی تجارت و صادرات و واردات به سمت روسیه، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و چین چرخیده است. بنابراین اگر شما قصد معرفی خود را به شرکت های با پنانسیل جذب بالا را دارید ما توصیه میکنیم بر روی طراحی سایت شرکت بازرگانی با این زبان ها تمرکز کنید.

در سال های اخیر عراق، امارات و عمان جزء سه کشور اصلی در زمینه تجارت با ایران بوده اند.

بنابراین توصیه اکید ما به شما شرکت های بازرگانی این است که علاوه بر بکارگیری زبان های فارسی و انگلیسی در سایت خود، زبان عربی را نیز حتماً در آن بگنجانید.

بنابراین می توان گفت بکارگیری زبان های فارسی، انگلیسی و عربی واجب بوده و بکار گیری زبان های روسی و چینی مستحب است.

یک نکته دیگر: بازاریاب های چینی به شدت در فضای مجازی فعال هستند و به دنبال شرکت ها از همه جای دنیا میگردند تا با آنها تجارت کنند. اما نکته ای که وجود دارد زبان انگلیسی آنها عموماً خوب نیست. بنابراین اگر شما سایت خود را به زبان چینی هم مسلط کنید، یک مزیت رقابتی بسیار مناسب نسبت به رقبا خواهید داشت.

طراحی سایت بازرگانی

پاسخ به سؤالات متداول

آیا سایت شرکت بازرگانی باعث افزایش رونق کسب و کار ما می شود؟

جواب این سؤال قطعا بله است. از آنجاییکه شرکت های بازرگانی فعالیت های فراسرزمینی دارند مشتری های شما، شما را با استفاده از سایت پیدا میکنند و با شما تماس میگیرند

آیا میتوان سایت را به زبان های دیگر هم طراحی کرد؟

بله، با توجه به اینکه کشور مقصد شما کجا باشد و بخواهید تمرکز اصلی شرکت شما کجا باشد می توانید زبان استفاده شده در سایت خود را انتخاب کنید

قیمت طراحی سایت بازرگانی چقدر است؟

به طور کلی قیمت طراحی سایت بنا به اینکه شما چه امکانات درخواستی در سایت بخواهید تعیین می شود. شما برای اطلاع از قیمت می توانید با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ به شماره 09124222529 پیام بدهید تا پاسخ خود را دریافت کنید

برای طراحی سایت بازرگانی چه چیزهایی باید ارائه کنیم؟

شما برای طراحی سایت بازرگانی لازم است مطالبی که در میخواهید قرار بگیرد مثل، اطلاعات تماس، معرفی شرکت، زمینه کاری و معرفی محصولات و خدمات را به ما بدهید

برای طراحی سایت بازرگانی از کجا شروع کنم؟

شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو یکی از برترین شرکت های طراحی سایت و سئو در ایران است که با تجربه و مهارت بهترین طراحان سایت را گرد هم آورده تا بتواند خدمتی شایان را به شما مشتریان عزیز عرضه کند. شما برای طراحی سایت بازرگانی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در خصوص سؤالاتی که دارید از ما مشاوره بگیرید.

تمامی تلاش ما در مجموعه اکسینو این است که بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت بازرگانی ، طراحی سایت صادرات ، طراحی سایت بازرگانی حرفه ای ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت دو زبانه ، طراحی سایت انگلیسی ، سایت شرکت بازرگانی ، نمونه سایت شرکت بازرگانی ، طراحی سایت صادرات و واردات

5/5 - (1 امتیاز)