مطابق آخرین آمار ارائه شده در سال 2019، در هر روز 3 میلیارد و 500 میلیون کلمه کلیدی در گوگل سرچ می شود. شما می توانید با خدمات تبلیغات گوگل در کرج سهم خوبی از این بازار بزرگ برای توسعه کسب و کارتان داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز در کرج (Google Adwords) که یکی از سرویس های ارائه شده توسط اکسینو است، بیشتر آشنا کنیم؛ از مزایای آن بگوییم و لیست قیمت تبلیغات گوگل در کرج را به شما ارائه کنیم.

پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ارزان در کرج با اکسینو

تبلیغات گوگل در کرج؛ چرا و چگونه؟

امروزه بسیاری از مشتریان وقتی به دنبال یک محصول یا یک خدمت مشخص هستند، بی معطلی برنامه گوگل را در گوشی خود باز می کنند و کلمه کلیدی مرتبط با آن را جستجو می کنند: تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در کرج، نمایندگی ایران خودرو در کرج، شرکت طراحی سایت در کرج، بهترین دندانپزشکی در عظیمیه و…

ناگفته پیداست که عمده مشتریان فقط روی نتایجی کلیک می کنند که در صفحه اول نتایج جستجو (یعنی ده سایت اول) مشاهده می شوند.

[تخمین زده می شود 92% کاربران فقط نتایج صفحه اول گوگل را می بینند، 6% نتایج صفحه دوم و کمتر از 2% نتایج صفحه سوم به بعد]

بنابراین چنانچه شما برای کسب و کار خود هیچ سایتی نداشته باشید یا اینکه سایت شما در کلمات کلیدی مهم و پربازدید در صفحه اول گوگل نباشد، سهم بسیار بزرگی از بازار کرج را در اختیار رقبایتان قرار می دهید و آنها روز به روز در کسب سهم بازار از شما پیشی می گیرند.

خرید بهترین هاست و دامنه

راه هایی برای ورود به صفحه اول گوگل

حالا که با اهمیت بسیار زیاد ورود به صفحه اول گوگل برای توسعه و ادامه حیات کسب و کارتان آشنا شدید، سوالی که پیش می آید این است که چطور می توانیم به صفحه اول گوگل راه پیدا کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت برای ورود به صفحه اول گوگل سه مرحله مورد نیاز است:

  • ابتدا یک سایت داشته باشید یا اگر از قبل سایت دارید آن را بهینه سازی کنید.
  • سپس برای سایت خود در زمینه کلمه کلیدی مورد نظر محتوا تولید کنید.
  • و در نهایت صفحه مورد نظر را از طریق سئو یا تبلیغات در گوگل به صفحه اول گوگل بیاورید.

در زمینه طراحی سایت در این مقاله و در زمینه بهینه سازی در این مقاله توضیحات کافی را ارائه کرده ایم؛ اما برای ورود به صفحه اول گوگل همانطور که در بالا هم ذکر شد دو راه وجود دارد:

روش اول سئو سایت (یعنی استفاده از تکنیک هایی حرفه ای جهت ورود صفحات سایت شما در صفحه اول گوگل به صورت دائمی) است که می توانید آن را از این صفحه سفارش دهید یا قیمت آن را ببینید: سئو سایت در کرج + هزینه سئو سایت

روش دوم اما موضوع سخن ما در این نوشته است: تبلیغات کلیکی گوگل در کرج.

برای این کار شما ابتدا یکی از پلن های تبلیغات گوگل در اکسینو را انتخاب می کنید و سپس ما مشاوره بهینه سازی سایت شما برای نمایش بهتر در گوگل ادوردز را خدمتتان ارائه می کنیم تا در کمتر از 24 ساعت، تبلیغات شما در گوگل آغاز شود.

پلن های تبلیغات گوگل در کرج به صورت زیر است:

جدول قیمت تبلیغات گوگل در کرج

[برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید]

مزایا و معایب تبلیغات گوگل در کرج در مقایسه با سئو

همانطور که پیشتر هم گفته شد، برای ورود به صفحه اول گوگل شما دو راه دارید: سئو و بهینه سازی سایت جهت ورود دائمی به صفحه اول گوگل و تبلیغات در گوگل.

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که سئو سایت بهتر است یا تبلیغ در گوگل.

در واقع در مقایسه این دو روش دیجیتال مارکتینگ می توان گفت:

تبلیغات در گوگل موقتی و سئو سایت دائمی است

یعنی شما بعد از اینکه مثلا 1 میلیون تومان هزینه تبلیغ در گوگل می کنید، بسته به اینکه تعداد جستجو در کلمات کلیدی موردنظرتان چقدر باشد، بعد از یک مدت زمان مشخصی شارژ شما به اتمام می رسد و بایستی مجدداً با پرداخت هزینه اکانت خود را شارژ کنید. در حالی که در صورتی که سایت خود را سئو کنید، یا نیازی به شارژ مجدد نیست یا هزینه شارژ مجدد ناچیز است.

اگر نگاه کوتاه مدت دارید، تبلیغات گوگل از نظر هزینه برای شما به صرفه تر است ولی اگر نگاه میان مدت یا بلندمدت دارید، هزینه سئو برای شما مناسب تر است: برای اطلاع از هزینه های سئو سایت در کرج می توانید اینجا را ببینید: سئو سایت در کرج + هزینه ها

سئو سایت نیاز به زمان بیشتری دارد: در صورت تمایل برای ورود سایت خود به صفحه اول گوگل از طریق سئو سایت، چیزی در حدود 2 تا 7 ماه زمان لازم است، در حالی که در صورت درخواست برای تبلیغات در گوگل این امر ظرف 24 ساعت رخ می دهد.
هر دو روش تضمینی و فاقد ریسک هستند.

نکات تبلیغات در گوگل ادوردز

درباره تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز لازم است بدانید:

  1. در صورتی که کاربر تبلیغ شما را ببیند، ولی روی آن کلیک نکند، هیچ هزینه ای از حساب شما کسر نخواهد شد.
  2. قیمت هر کلیک عددی ثابت نیست و برای مثال چنانچه سایت از نظر SEO بهینه باشد، شما هزینه کمتری را برای هر کلیک مشتریان روی سایت خود پرداخت خواهید کرد (ما مشاوره SEO شما را به صورت رایگان انجام می دهیم)
  3. شما می توانید آدرس اینترنتی (URL) هر یک از صفحات دلخواه خود را به عنوان صفحه مقصد در هنگام کلیک کاربران تعریف کنید و از این حیث هیچ مشکلی وجود ندارد.
  4. هر عبارت کلیدی می تواند شامل چند کلمه باشد. مثلاً “فروش یخچال سامسونگ” یک عبارت محسوب می شود نه سه عبارت.
  5. باید سعی کنید متن تبلیغاتی شما کوتاه باشد زیرا کاربران متن های طولانی را نمی خوانند و این شانس کلیک روی تبلیغ شما را کم می کند.
  6. از انتخاب عبارت های تک کلمه ای یا بیش از چهار کلمه ای، خودداری کنید. زیرا عبارات یک کلمه ای ممکن است به اشتباه و به صورت غیرمرتبط سرچ شوند و عبارات بیش از چهارکلمه ای هم اصلاً سرچ نشوند (یا خیلی کم سرچ شوند).
  7. از به کار بردن کلمات عمومی مثل “کالا، فروش و…” پرهیز کنید. زیرا می توانند منجر به ورود کاربران غیرمرتبط به تبلیغ شما شوند که این امر باعث کاهش بازدهی تبلیغ شما می شود.
  8. شما می توانید برای هر کلیک، حداقل هزینه دلخواهتان را انتخاب کنید که بین 1 تا 5 سنت می باشد.
  9. در شرایطی که دو رقیب کلمه کلیدی یکسانی را انتخاب کرده باشند ولی یکی حداقل هزینه بیشتری را انتخاب کرده باشد، سایت او در رتبه بالاتری نمایش داده خواهد شد.
  10. در صورتی که شما و رقیبتان هر دو در یک کلمه کلیدی مشخص درخواست تبلیغ در گوگل را داشته باشید و حداقل هزینه شما هم مشابه باشد (مثلا هر دو 20 سنت) ولی امتیاز کیفیت شما نسبت به رقیب بیشتر باشد، گوگل تبلیغ شما را بالاتر از رقیبتان نمایش خواهد داد.
  11. برای کسب و کارهایی که رقیب زیادی ندارند هزینه کمتر به عنوان هزینه حداقلی کلیک در تبلیغات گوگل توصیه می شود تا از صرف هزینه بی مورد خودداری شود.
  12. تبلیغ در کلمات کلیدی که در آن رقبایتان حضور دارند، نه تنها بد نیست بلکه معمولاً بهترین گزینه است؛ زیرا اگر در آن کلمات کلیدی مشتری نبود، آنها در آن کلمات تبلیغ نمی دادند.

بیشتر بخوانید: تأثیر تبلیغ در گوگل روی نتایج رایگان جستجو از دید سایت مشهور MOZ

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در کرج با قیمت مناسب

ویژگی های تبلیغات گوگل در اکسینو

در صورتی که سرویس تبلیغ گوگل خود را به ما بسپارید، این امر مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که در ادامه بخشی از آنها را مرور می کنیم:

  • انجام کلیه امور شامل انتخاب کلمات کلیدی، انتخاب حداقل هزینه، تعیین URL ، تعیین عنوان، تعیین توضیحات و سایر تنظیمات اکانت Google Adwords توسط کارشناسان ما در اکسینو
  • امکان انتخاب موقعیت جغرافیایی (کشور، شهر و…) دلخواه برای نمایش تبلیغ
  • امکان انتخاب زبان (انگلیسی، فارسی و…) دلخواه برای نمایش تبلیغ
  • امکان تعیین محدودیت هزینه در هر روز (مثلاً انتخاب سقف 10 دلار برای نمایش تبلیغ روزانه)
  • مشاوره سئو رایگان جهت افزایش نمره کیفیت سایت شما
  • استفاده از اکانت هایی با حساب بانکی واقعی و دلار واقعی (و نه کارت های اعتباری مجازی غیرقانونی یا به اصطلاح دلار سیاه) که در نتیجه منجر به افت رتبه سایت شما یا بلک لیست شدن آن نمی شود و بلکه حتی به دلیل گواهی دار بودن باعث افزایش اعتبار سایتتان هم می شود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در فردیس کرج + هزینه

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

مشاوره رایگان و ثبت سفارش تبلیغ در گوگل

سوالی دارید؟ می توانید با کارشناسان تبلیغات گوگل در اکسینو تماس بگیرید تا در کمترین زمان راهنمایی های لازم خدمتتان ارائه شود. جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تبلیغات گوگل در کرج ، گوگل ادوردز در کرج

4/5 - (1 امتیاز)