طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای بسیاری از مشاغل می تواند مفید باشد. اگر کسب و کار شما به گونه ای است که برای خدماتی که ارائه میدهید مراجعین باید نوبت داشته باشند حتماً تا انتهای این مقاله با ما باشید. شرکت طراحی سایت اکسینو در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر سیستم نوبت دهی آنلاین را ارائه کرده است.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین چیست و چطور عمل میکند؟

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین جهت رزور نوبت توسط مشتری و خدمات گیرنده انجام میشود. در این مدل، علاوه بر طراحی سایت باید سیستم نوبت دهی نیز به آن اضافه شود. قسمت نوبت دهی سایت بنا به خواست مشتری تنظیم می شود. در این قسمت شما می توانید روزهای نوبت دهی در طول هفته، تایم های نوبت در یک روز و هزینه به ازای نوبت را تعیین کنید.

در ادامه نمونه ای از سایت نوبت دهی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت اکسینو تقدیم حضور میگردد. این سایت نوبت دهی برای مرکز معاینه فنی قائم دژ طراحی و اجرا شده است. ضمن اینکه این سیستم نوبت دهی مختص کسب و کار خاصی نیست و میتوان آن را بنا به نوع کسب و کار شما تغییر داد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت www.ghaemdezh.com این سامانه نوبت دهی طراحی شده را ببینید. همچنین شما میتوانید برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

بیشتر بخوانید: اگر به دنبال یک طراحی سایت حرفه ای با قیمت مناسب هستید حتماً اینجا را بخوانید

نمونه طراحی سایت نوبت دهی

در صفحه اصلی و در محلی که کاملاً واضح باشد کلید ورود به قسمت نوبت دهی آنلاین سایت قرار داده می شود. این قسمت در شکل کاملاً مشخص شده است. افراد با کلیک بر روی این قسمت وارد سیستم نوبت دهی میشوند.

طراحی سایت نوبت دهی

سپس قسمتی در سایت قرار داده می شود که افراد لازم است اطلاعات خود را برای دریافت نوبت وارد کنند. در این سیستم که برای نوبت دهی مرکز معاینه فنی طراحی شده است لازم است افراد پلاک خودروی خود، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه را وارد کرده و نوع خودروی خود را انتخاب کنند. همانطور که گفته شد در کسب و کارهای مختلف این اطلاعات میتواند متفاوت باشد.

نوبت دهی آنلاین

قسمت پرتال سایت نوبت دهی اینترنتی

با ثبت اطلاعات هویتی و تأیید آن اطلاعات کاربر در سامانه ثبت میشود. برای چنین سایت هایی لازم است یک پرتال برای سازماندهی افرادی که نوبت گرفته اند نیز طراحی شود. در واقع تمامی اطلاعاتی که توسط کاربر در سایت ثبت می شود در پرتالی که طراحی شده ثبت می شود. در شکل زیر شما نمونه پرتال طراحی شده برای این سایت را ملاحظه میکنید.

پرتال نوبت دهی

همانطور که ملاحظه می شود در این قسمت اطلاعات هویتی فرد ثبت نام کننده ذخیره می شود. علاوه بر آن تاریخ ثبت نام، تاریخ مراجعه که توسط مشتری انتخاب شده و در نهایت وضعیت پرداخت آن مشخص می شود. این پنل در اختیار مدیر مجموعه و سایر کارکنان آن قرار میگیرد تا بتوانند نسبت به افرادی که در سایت ثبت نام اینترنتی کرده اند آگاهی پیدا کنند.

ساخت سایت نوبت دهی

در این مرحله بنا به دلخواه شما می توان تایم های نوبت دهی را ست کرد. در این نمونه کاربر در مرحله اول روز نوبت دهی را انتخاب میکند.

طراحی سایت ثبت نام اینترنتی

در این مرحله فرد میتواند نوبت های قرار داده شده در روز انتخابی را مشاهده و نسبت به رزرو آن اقدام کند. مرحله نهایی بعد از این مرحله پرداخت اینترنتی است. در صورتی که فرد اقدام به پرداخت کند کد رهگیری برای او صادر می شود.

ویژگی های طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی چیست؟

شما با طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی یک سیستم بازاریابی و پاسخگویی 24 ساعته برای مشتریان خود راه اندازی میکنید. در واقع میتوان گفت هنگامی که یک فرد نیاز به گرفتن خدماتی دارد و در اینترنت به دنبال آن میگردد با دیدن سیستم نوبت دهی شما به راحتی وارد چرخه بازاریابی شما میشود.

کامل شدن چرخه بازاریابی با طراحی سامانه نوبت دهی آنلاین

اگر شما هم مدیر یک کسب و کار هستید حتماً به این نکته واقف هستید تا زمانیکه مشتری اقدام به پرداخت هزینه خدمات نکرده در واقع چرخه بازاریابی تکمیل نیست. این نکته را می توان با ذکر مثال عنوان کرد. شما فرض کنید برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کرده اید و با یک سئوی خوب سایت خود را در جایگاه مورد قبولی در سرچ گوگل قرار داده اید.

حال فردی به دنبال خدمات ارائه شده توسط شماست و از طریق سرچ به سایت شما رسیده است. شما مرحله اول بازاریابی را به خوبی انجام داده اید و خدمات خود را توانسته اید در معرض دید مخاطب قرار دهید. در این مرحله شما اگر تنها به قرار دادن شماره تلفن و آدرس در سایت بسنده کنید چرخه بازاریابی شما تکمیل نیست. در این صورت بسیاری از افراد هستند که زنگ زدن به شما را بنا به هر دلیلی پشت گوش می اندازند. یکی از رایج ترین دلایل میتواند این باشد که خارج از تایم کاری شما باشد. و یا حتی اگر هم زنگ بزنند امکان دارد اپراتور شما بنا به هر دلیلی گوش به زنگ نباشد. یا حتی پس از زنگ زدن به شما و گذشت مدت زمان از انجام کار پشیمان می شوند و دیگر سراغ شما را نمیگیرند. اصطلاحاً از انجام کار سرد میشوند!!!

یک نکته را همیشه بخاطر بسپارید. افراد هنگامی که میخواهند پولی خرج کنند تا آخرین لحظه منتظر کوچکترین بهانه هستند که این کار را نکنند!!!

بیشتر بخوانید: اصول طراحی سایت شرکت خوب چیست؟

بیشتر بخوانید: بازاریابی سایت با سئو

مزیت های طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

حال اگر شما یک سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشید می توانید بر تمامی این مشکلات غلبه کنید. بنابراین اگر بخواهیم به شکل تیتروار مزایای سایت نوبت دهی آنلاین را عنوان کنیم می توانیم موارد زیر را برای آن ذکر کنیم:

  1. وجود یک سیستم 24 ساعته آنلاین جهت نوبت دهی به مشتری
  2. امکان نوبت دهی و رزرو نوبت توسط مخاطبین در ایام تعطیل برای روزهای کاری
  3. حذف هزینه اپراتور نوبت دهی در برخی از کسب و کارها
  4. سهولت کاربری توسط مخاطب
  5. پرستیژ کاری در مقایسه با همکارانی که به شکل سنتی کار میکنند
  6. امکان دسترسی برای شما از هر جایی که هستید. در صورتی که نوبت دهی به شکل آنلاین انجام شود شما می توانید از منزل و با گوشی خود نوبت های رزرو شده را مشاهده کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید.
  7. شفافیت مالی
  8. پیش دریافت هزینه ارائه خدمات
  9. مشتری مداری و اهمیت به راحتی مشتری

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

ساخت سایت نوبت دهی آنلاین برای تمامی مشاغلی که ارائه خدمات آنها منوط به گرفتن نوبت توسط مشتری است مناسب خواهد بود. از جمله این مشاغل و کسب و کارها عبارتند از:

  • طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکان
  • طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک ها و درمانگاه ها
  • طراحی سایت نوبت دهی نمایندگی های تعمیرات خودرو، لوازم خانگی و …
  • طراحی سایت نوبت دهی مرکز معاینه فنی
  • طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی آرایشگاه
  • طراحی سیستم نوبت دهی آزمایشگاه های خصوصی و دولتی
  • طراحی سایت نوبت دهی دفاتر پیشخوان
  • طراحی سایت نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی
  • طراحی سامانه نوبت دهی آنلاین

بیشتر بخوانید: برای سفارش طراحی سایت از کجا شروع کنم؟

سؤالات متداول

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین چیست؟

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین جهت رزور نوبت توسط مشتری و خدمات گیرنده انجام میشود. در این مدل، علاوه بر طراحی سایت باید سیستم نوبت دهی نیز به آن اضافه شود. قسمت نوبت دهی سایت بنا به خواست مشتری تنظیم می شود. در این قسمت شما می توانید روزهای نوبت دهی در طول هفته، تایم های نوبت در یک روز و هزینه به ازای نوبت را تعیین کنید. 

آیا اکسینو طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای پزشکان را هم انجام میدهد؟

بله، ما در اکسینو طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی برای تمامی کسب و کارها از جمله پزشکان را انجام میدهیم

هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین چقدر است؟

همانند سایر هزینه های طراحی سایت این موضوع هم به کسب اطلاعات از مشتری نیاز دارد. بنا به اینکه چه امکاناتی در سیستم نوبت دهی ارائه میشوند قیمت متفاوت است. برای آگاهی از هزینه ها میتوانید با ما تماس بگیرید. شماره تماس مشاوره 09124222529

تماس با ما

شما برای سفارش طراحی سایت نوبت دهی و مشورت در خصوص نحوه انجام آن می توانید با شرکت اکسینو تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین مشاوره در این خصوص را به شما ارائه خواهند داد.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت نوبت دهی آنلاین ، طراحی سایت نوبت دهی پزشکان ، ساخت سایت نوبت دهی ، طراحی سیستم نوبت دهی ، طراحی سایت ثبت نام اینترنتی ، طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی ، طراحی سامانه نوبت دهی آنلاین

5/5 - (1 امتیاز)