سئو معادل انگلیسی SEO و مخفف عبارت Search Engine Optimization است. اگر ترجمه صحیح تری برای این عبارت بخواهیم بکار ببریم ترجمه این عبارت “بهینه سازی موتور جستجو” خواهد بود. اما اینکه موتور جستجو چیست و چرا سایت ما باید برای موتور جستجو بهینه شود موضوعی است که در این مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت. اما اگر شما از اصول بهینه سازی سایت و ورود آن به صفحه اول گوگل آگاه هستید و می خواهید این کار را به یک شرکت خوب در این زمینه بسپارید میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

سئو چیست؟

همانطور که گفته شد SEO معادل عبارت بهینه سازی موتور جستجو است. اما موتور جستجو چیست؟

موتورهای جستجو در واقع ابزاری برای ارائه اطلاعات درخواستی از سوی کاربران هستند. موتورهای جستجو در سایت هایی که طراحی شده اند در اصطلاح میخزند و محتوای آنها را نشانه گذاری و دسته بندی میکنند. سپس این محتوا را بر اساس کیفیت و اعتبار آنها دسته بندی میکنند. حال اگر کاربری اطلاعاتی در زمینه ای خاص از موتورهای جستجو همانند گوگل درخواست کند گوگل سایت های حاوی محتوای درخواستی را به ترتیب اعتباری که کسب کرده اند به کاربر نشان خواهد داد.

بنابراین مهم ترین نکته در طراحی سایت و ادامه کار آن بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است. اما از آنجا که بیشترین جستجو مربوط به موتور جستجوی گوگل است بنابراین در اینجا منظور از موتور جستجو گوگل است.

سئو چه اهمیتی برای سایت دارد؟

یک سایت پس از طراحی در صفحات پایین گوگل قرار میگیرد. علت آن هم کاملاً منطقی است. هیچ دلیلی ندارد گوگل سایت شما را بالاتر از سایت هایی که قبلاً طراحی شده اند نشان دهد. در واقع رتبه های بالای گوگل به کسی داده نمی شود مگر اینکه استحقاق داشتن آن را کسب کند. برای این کار باید زحمت کشید و ممارست به خرج داد.

سایتی که در رتبه های پایین قرار دارد بازدید خاصی نخواهد داشت. در نتیجه شما از این طریق نخواهید توانست فرایند بازاریابی خود را انجام دهید. تنها در صورتی میتوانید سایت خود را در معرض دید مشتریان و مخاطبین قرار دهید که کار بهینه سازی سایت خود را انجام دهید.

اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم سئو برای سایت از نان شب واجب تر است!!!

تعرفه، قیمت و هزینه سئو چطور محاسبه می شود؟

بهینه سازی سایت از جمله اموری است که تعرفه یا قیمت مشخصی را نمی توان برای آن تعیین کرد. البته با توضیحاتی که در ادامه داده می شود حتماً شما هم قانع می شوید که چرا اینگونه است.

بهینه سازی سایت امری است که می شود گفت محدودیت خاصی ندارد. منظور این که شما برای بهینه سازی یک سایت میتوانید از صفر تومان تا چند ده میلیون تومان هزینه کنید.

تعداد کلمات کلیدی

بگذارید با مثالی توضیح بدهیم. هر سایتی بنا به کاربردی که دارد یک سری کلمات کلیدی اصلی دارد. مثلاً برای یک شرکت انجام خدمات طراحی سایت کلمات طراحی سایت، سئو، خدمات پشتیبانی و … کلمات کلیدی اصلی هستند. بهینه سازی سایت یعنی اینکه سایت ما در این کلمات در صفحه اول گوگل و در معرض دید مخاطب قرار بگیرد.

این کار ایجاد کمپین کلمات کلیدی نام دارد. یعنی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت هر سایت به درستی شناسایی و مشخص شوند. و در ادامه این کلمات وارد صفحه اول گوگل شوند. حال بنا به اینکه لازم باشد یک سایت در چه تعداد کلمه کلیدی وارد صفحه اول شود قیمت سئو متفاوت خواهد بود.

ترافیک موجود در کلمه کلیدی یا سختی آن

فاکتور دوم در تعیین هزینه بهینه سازی سایت سختی هر یک از کلمات است. در کلماتی همچون وکالت یا دندانپزشکی که رقابت شدیدتری وجود دارد هزینه بهینه سازی به ازای هر کلمه بالاتر خواهد بود.

سئو محلی یا کشوری

فاکتور سوم محلی بودن یا کشوری بودن بهینه سازی است. در مواردی یک کسب و کار در محدوده یا شهر خاصی کار میکند. مثلاً یک تعمیرگاه یخچال خدمات خود را فقط در غرب تهران ارائه میدهد. بنابراین بهینه سازی سایت او باید برای منطقه غرب تهران انجام شود. اما برخی از کسب و کارها فعالیت کشوری دارند. مثلاً یک شرکت پستی لازم است در تمامی کشور سئو شود. بنابراین تعداد رقبا در هر یک از این حالت ها متفاوت خواهد بود. به همین دلیل هزینه ها متفاوت خواهد بود.

در نتیجه هزینه بهینه سازی سایت از یک سایت به سایت دیگر بسیار متفاوت خواهد بود. شما برای تخمین دقیق تر هزینه بهینه سازی سایت خود میتوانید با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

خدمات سئو چیست؟

برای بهینه سازی سایت و ورود آن به صفحه اول گوگل موارد مختلفی باید انجام شود. برخی از این کارها پایه ای هستند و برای تمامی سایت ها انجام میشوند. برخی از کارهای دیگر اما بنا به میزان سختی کلمات کلیدی بستگی دارند.

خدمات سئو

بررسی مشکلات سایت و برطرف کردن آنها

در انجام بهینه سازی سایت مهم ترین موضوع قبل از انجام هر کاری بررسی سایت و برطرف کردن مواردی است که می تواند در ادامه به موضوع بهینه سازی سایت لطمه بزند. برای همین هم مهم ترین توصیه ما به شما این است که طراحی سایت خود را به دست شرکتی بدهید که کار سئو سایت شما را هم قرار است انجام بدهد. این شرکت ها اصول بهینه سازی را در طراحی سایت در نظر میگیرند. اگر طراح سایت شما اصول بهینه سازی را نداند امکان دارد اشتباهاتی را انجام دهد که جبران ناپذیر باشند.

ما در شرکت اکسینو با استفاده از چک لیست های حرفه ای تمامی اصول بهینه سازی سایت شما را بررسی و مورد ارزیابی قرار میدهیم.

تولید محتوای کاملاً حرفه ای

یکی از اصلی ترین مراحل انجام بهینه سازی سایت تولید محتوا برای آن است. ما در شرکت طراحی سایت اکسینو تیم تولید محتوای حرفه ای داریم. برای هر موضوع و کلمه کلیدی محتوای اختصاصی تولید میشود. تولید محتوای کپی به شدت برای سایت مضر است و به جای نمره مثبت نمره منفی برای سایت به بار خواهد آورد.

از طرف دیگر تولید محتوای ضعیف نمی تواند مخاطبی را که وارد سایت شما شده جلب کند. بنابراین شما نیاز به یک تولید کننده محتوای حرفه ای دارید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از امتیاز های اصلی برای هر سایتی در الگوریتم های جدید میزان ارتباط آن با شبکه های اجتماعی است. هر چه میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد امتیاز مثبت بیشتر خواهد بود.

بک لینک سازی

یکی دیگر از اصلی ترین موارد برای موتورهای جستجو داشتن ارتباط با سایت های با امتیاز بالاست. در خصوص بک لینک سازی نکته مهم این است که از چه سایت هایی بک لینک ایجاد کنیم. در اصطلاح بک لینک های با کیفیت بگیریم.

بهترین شرکت خدمات سئو

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید از یک تیم قوی و علاقه مند به این کار برخوردار باشد. ما در اکسینو با تکیه بر 13 سال تجربه و انجام تعداد زیادی پروژه بهینه سازی تیمی قوی و حرفه ای در این زمینه را تربیت کرده ایم. یک شرکت خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • انجام بررسی دقیق بر روی کلمات کلیدی مرتبط با سایت و ایجاد کمپین کلمات کلیدی مؤثر در میزان افزایش بازدید مفید شما
  • داشتن استراتژی مشخص در انجام کار
  • داشتن تایم لاین دقیق برای انجام کار
  • داشتن تجربه کافی در زمینه های مختلف

ما چرا ادعا داریم که بهترین شرکت سئو هستیم؟

داشتن پنل مدیریت اختصاصی جهت مانیتور لحظه ای کلمات

ما پنل مدیریتی برای بررسی وضعیت کلمات کلیدی در هر لحظه را داریم که توسط تیم برنامه نویسی شرکت به شکل اختصاصی نوشته شده است. این پنل کاملاً انحصاری بوده و به جرعت میتوان گفت هیچ یک از شرکت های دیگر چنین امکاناتی را ندارند.

شما در شکل زیر نمونه ای از فضای داخلی این پنل را مشاهده میکنید. به محض تعریف پروژه در شرکت اطلاعات کلمات کلیدی شما در این پنل درج و مدیریت میشود. با این کار میتوان وضعیت هر کلمه را به شکل لحظه ای دنبال کرد و گزارش آن را به کارفرما داد.

پنل مدیریتی سئو

همانطور که در ستون سمت راست مشاهده میکنید کلمات کلیدی تعریف شده برای یک پروژه در این پنل مدیریتی ثبت می شود. تاریخ های کار بر روی کلمات کلیدی درج می شود. مکان لحظه ای آن در صفحات گوگل به شکل لحظه ای قابل رصد کردن است.

ما نمونه کارهای کافی برای اثبات ادعای خود داریم

شما میتوانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای سئو از پروژه های انجام شده بازدید کنید. البته شاید به علت گذر زمان و یا موارد مختلف پروژه های ثبت شده به عنوان نمونه کار ایراداتی داشته باشند. شما میتوانید برای گرفتن نمونه کارهای جدید با ما تماس بگیرید.

تضمین کار

ما برای انجام کار بهینه سازی سایت شما تضمین میدهیم.

سوالات متداول

سئو چیست؟

سئو به انجام بهینه سازی سایت برای گوگل گفته می شود.

چرا باید سایت را سئو کنیم؟

تا زمانی که یک سایت سئو نشود وارد صفحه اول گوگل نمیشود. بالای 90 درصد از بازدیدها مربوط به صفحه اول گوگل است.

هزینه سئو چقدر است؟

این سؤال اشتباه است. بهتر است بگوییم شما چه میزان بودجه برای سایت خود در نظر گرفته اید. برای سئوی یک سایت میتوان از یک میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان هزینه کرد.

هزینه سئو بر چه اساس تعیین می شود؟

بر اساس سختی کلمات کلیدی سایت، تعداد کلمات کلیدی و محلی بودن یا کشوری بودن سئو

بهترین شرکت خدمات سئو کجاست؟

اکسینو با بیش از 13 سال سابقه طراحی سایت و سئو یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو در ایران است. شما برای مشاوره تخصصی میتوانید با ما تماس بگیرید. شماره تلفن مشاوره 09124222529

تماس با ما

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: سئو ، بهترین شرکت سئو کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟ ، ارائه خدمات سئو حرفه ای سایت و وب سایت با کمترین هزینه

5/5 - (1 امتیاز)