کنکور! کابوس امروزه هر دانش آموزی!

حتماً شما هم یا این دوره را پشت سر گذرانده اید و یا می خواهید به زودی آن را پشت سر بگذارید. اما نکته ای که اینجا مهم است، چگونه پشت سر گذاشتن این آزمون مهم و موثر است. کنکور می تواند همان بخشی از زندگی شما باشد که بطور کلی مسیر زندگی تان را عوض کند و شما را به درجات عالی برساند. اما چطور ممکن است این آزمون سخت را به خوبی پشت سر گذاشت؟!

آموزشگاه کنکور در کرج

کنکور چیست؟

کنکور آزمونی همگانی و سراسری است که هر ساله در سراسر کشور در یک زمان معین برگزار می شود. هر ساله دانش آموزان زیادی در این آزمون مهم شرکت می کنند با امید این که بتوانند در رشته مورد علاقه و دلخواه شان موفق شوند. فرقی نمی کند شما در چه سطح یادگیری باشید، قوی یا ضعیف، در هر صورت تمام سوالات این آزمون یکسان و برای همه دارای یک امتیاز است. سوالات آزمون کنکور معمولا به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شود. میان سوالات این دو دسته بندی، کمی تفاوت وجود دارد و آن هم اهمیت زیاد سوالات تخصصی نسبت به سوالات عمومی است. باید اعتراف کنیم که این آزمون کمی سخت است، و رویای قبولی در آن در رشته دلخواه، توسط تمام افراد به تحقق نمی پیوندد.

چطور در کنکور قبول شویم؟

سخت بودن آزمون کنکور به این معنی نیست که شما هرگز نمی توانید در کنکور موفق شوید. خیال نکنید که هر چه تلاش کرده اید بیهوده بوده. تنها باید بدانید که قبولی در این آزمون کمی سخت تر از آزمون های دیگر است. تنها به تلاش بیشتری نیاز دارید نه چیزی بیشتر. در کنار تلاشی که قرار است انجام دهید، ابزارها و روش های نیز هستند که مسیر را برای شما هموار خواهند کرد. ما در ادامه بیشتر درباره آن ها توضیح می دهیم.

موثرترین روش قبولی در کنکور

حتماً شما  که در حال خواندن این متن هستید، یا دانش آموز یا والد هستید. بنابراین حتماً می خواهید بدانید از چه روشی می توان بطور قطعی و دقیق به قبولی کنکور دست یافت. براساس آمار و تحقیقات میدانی، یکی از موثرترین روش های که دانش آموزان بعد از استفاده از آن به نتایج معقولی رسیدند، کمک گرفتن از موسسات کنکور-آموزشی است. این روزها تقریباً در هر شهری تعداد زیادی موسسه کنکوری مشاهده کنید که در حال فعالیت می باشند. آن ها همواره با برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی مختلف، در تلاش اند تا مطالب درسی را بهتر و راحتتر به دانش آموز اموزش دهند.  شرکت در کلاس های کنکوری، یکی از روش های قطعی است. اما این به معنی این نیست که شما حتما بعد از ثبت نام باید انتظار قبولی داشته باشید. بلکه باید تلاش و کوشش خود را چندین برابر کرده و با کمک گرفتن از این کلاس ها، میزان یادگیری تان را افزایش دهید.

بهترین آموزشگاه کنکور را از کجا پیدا کنیم؟

محبوبیت کلاس های کنکور را می توان از قبولی های دانش آموزان آن مرکز در کنکور مشخص کرد. معمولاً آموزشگاه های معتبر و پر بازده، هر ساله لیستی از دانش آموزانی را که در کنکور قبول شده اند و در کلاس های آن مرکز شرکت کرده اند را منتشر می کنند. درواقع آن دانش آموزان، نتیجه کیفیت آموزش های آن مرکز است. به علاوه یک مرکز خوب، دارای انواعی از کلاس های خصوصی هندسه، فیزیک، زیست شناسی، عربی و… است تا دانش آموزان بتوانند دروس مهم کنکور را دقیق تر یاد بگیرند. کلاس های خصوصی تنها کافی نیست. بلکه مجموعه متعهد، انواعی از کلاس های گروهی مانند کلاس گروهی شیمی، ریاضی، زیست شناسی، حسابان و دیگر دروس را برقرار می کند تا اگر فردی برای پرداخت هزینه های کلاس خصوصی معذوریت داشت، بتواند در کلاس های گروهی شرکت کند.

بهترین آموزشگاه کنکور در کرج

در این بخش از متن می خواهیم درباره بهترین مرکز آموزشی در کرج صحبت کنیم که هر ساله تعداد نسبتاًٌ بالایی قبولی در کنکور دارد. این مرکز، آموزشگاه کنکوری پایدار در کرج می باشد. آموزشگاه کنکوری پایدار با بکار گرفتن بهترین مدرسین و استادان در شهر کرج، تلاش دارد تا آموزشی با کیفیت عالی را به دانش آموزان ارائه دهد. این مرکز خدماتی نظیر کلاس های خصوصی، کلاس های گروهی و انواعی از مشاوره های تحصیلی را به دانش آموزان ارائه می کند تا طیف وسیعی از نیازهای هر دانش آموز را بتواند رفع کند. تیم مجرب موسسه پایدار تلاش می کنند تا بهترین و جدیدترین آموزش ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

چرا موسسه کنکوری پایدار

چون؛

  • این مرکز دارای بیش از ده سال سابقه تدریس های کنکوری است.
  • هر ساله آمار زیادی قبولی در کنکور سراسری را دارد.
  • دارای بهترین مشاورین کنکور در کرج می باشد.
  • مدرسین این مجموعه آموزشی، جزو برترین مدرسین شهر کرج هستند.
  • تمامی مدرسین دارای چندین سال سابقه تحصیل و دارای مدارک تحصیلی مرتبط می باشند.
  • قیمت های که مرکز آموزشی پایدار برای خدماتش در نظر می گیرد، به نسبت سایر مراکز آموزشی دیگر مناسب تر است و این امکان را فراهم آورده اند تا هر دانش آموزی با هر بودجه ای بتواند، از آموزش ها بهره مند شود.
  • فضای آموزشی کاملاً بهینه شده و مناسب با برای یادگیری است.
  • تمام خدمات آموزشی اعم از کلاس های گروهی، خصوصی، مشاوره تحصیلی و… همگی در این مرکز ارائه می شوند.
  • قبل از دریافت هر خدماتی می توانید بطور رایگان مشاوره دریافت کنید و مشخص کنید که خدمات مورد نظر، آیا برای شما مناسب است یا خیر.

مشاوره رایگان آموزشگاه پایدار

خیلی ها می پرسند که مشاوره رایگانی که آموزشگاه پایدار به متقاضیان ارائه می دهد، چه فایده ای دارد؟ مشخصاً این مشاوره رایگانی که در اختیار شما گذاشته می شود، می تواند کمک شایانی کند تا شما بهتر بتواند خدمات آموزشی دریافت کنید. به عنوان مثال زمانی دانش آموزی فکر می کند که در درس ریاضی بقدری تبحر دارد که می تواند آن را در کنکور به خوبی پشت سر بگذارد. این می تواند درحالی باشد که کاملاً یک ایده غلط باشد. مشاوران ما بعد از بررسی کامل نمرات آزمون های و کارنامه های شما، یا حتی پرسش و پاسخ های مخصوص، مشخص می کنند که آیا شما در این درس تبحر کافی را دارید یا خیر. این موضوع می تواند حتی بالعکس نیز بیافتد. فردی قصد داشته باشد تا در کلاس های خصوصی ریاضی شرکت کند، بعد از بررسی های لازم مشاورین به شما می گویند که کلاس های خصوصی درواقع هزینه های اضافی است و شما با آشنایی با منابع تستی مناسب، به تبحر کافی دست پیدا خواهید کرد. بنابراین به مشاورین ما اطمینان کنید و قبل از هر اقدامی ابتدا مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)