تولید محتوای اینستاگرام اصلی ترین راه افزایش فالوور اینستاگرام است. اگر شما هم پیج اینستاگرامی دارید که به دنبال افزایش فالوورهای آن هستید حتماً تا انتهای این مقاله را با ما همراه باشید.

تولید محتوای اینستاگرام چه تأثیری در افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟

شاید این سؤال را بارها از خود پرسیده باشید که چطور میتوانم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهم؟ راه اصلی افزایش فالوورهای اینستاگرام چیست؟

شبکه های اجتماعی با ظهور توئیتر و فیس بوک باب تازه ای در ارتباطات اجتماعی باز کردند. تا قبل از آن، گوگل اصلی ترین فضای مجازی برای فعالیت افراد به شمار میرفت. ساخت وبلاگ را میتوان به عنوان اولین راهکار برای حضور افراد در فضای مجازی نام برد. افراد با ساخت وبلاگ میتوانستند یک صفحه شخصی برای خود داشته باشند و موضوعات مورد علاقه خود از آشپزی گرفته تا شعر موسیقی را با دیگران به اشتراک بگذارند.

با ظهور توئیتر و فیس بوک در واقع بحث شبکه های اجتماعی به شکل امروزی پدیدار شد. از بدو ورود این شبکه های اجتماعی همواره بحث افزایش فالوور یا مخاطبین یک پیج مطرح بوده است. کما اینکه در سال های اخیر بحث افزایش فالوور اینستاگرام همواره یک موضوع اصلی در بین کاربران این شبکه اجتماعی بوده است.

در تمامی مواردی که عنوان شد از همان ابتدا راهکار اصلی برای افزایش مخاطبین و فالوورها تولید محتوای ارزشمند و مناسب برای مخاطبین بوده است. اما سوالی که در اینجا برای بسیاری از شما پیش می آید این است که محتوای مناسب مخاطبین چیست و چگونه باید تولید محتوا کرد؟

شما برای گرفتن مشاوره بهتر میتوانید با اکسینو تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

افزایش فالوور اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده که اساساً منظور از تولید محتوای اینستاگرام چیست؟ به طور کلی میتوان گفت هر آنچه شما در اینستاگرام در پیج خود قرار میدهید بخشی از تولید محتوا هستند.

این محتوا می تواند عنوان پیج باشد. می تواند بیو پیج باشد. یا استوری اینستاگرام یا عکس و ویدیویی که در پیج خود قرار میدهید. همگی اینها تولید محتوا محسوب میشوند. اگر بخواهیم به شکل منظم تر این موارد را عنوان کنیم تا به امروز در اینستاگرام مواردی که در معرض دید مخاطب قرار میگیرند عبارتند از :

  • نام پیج اینستاگرام
  • بیو اینستاگرام
  • استوری اینستاگرام
  • های لایت های اینستاگرام
  • لایو اینستاگرام
  • اطلاعات تماس اینستاگرام
  • عکس
  • ویدیو
  • کپشن عکس ها و ویدیوها
  • هشتگ های پست های اینستاگرام

چطور تولید محتوای اینستاگرام خوب انجام دهم؟

با توجه به آنچه گفته شد شما لازم است برای پیج اینستاگرام خود متناسب با موضوع آن تولید محتوا انجام دهید. اصلی ترین بخش از تولید محتوا گذاشتن عکس های جذاب در پیج اینستاگرام است. در مواقعی که شما از دوربین گوشی برای گرفتن عکس و قرار دادن مستقیم ان در پیج خود استفاده میکنید مشکل خاصی پیش نمی آید.

مشکل اصلی زمانی است که شما میخواهید روی عکستان نوشته ای بگذارید، چند عکس را با یکدیگر ادغام کنید، یا از افکت های خاصی بر روی عکس یا ویدیویی که میخواهید پست کنید استفاده کنید. در چنین مواقعی است که نیاز به دانش بالاتری برای این کار دارید.

شما برای انجام چنین کارهایی دو راه پیش رو دارید. یا با صرف هزینه و زمان بالا این آموزش ها را یاد بگیرید تا بتوانید تولید محتوای اینستاگرام تان را خودتان انجام دهید و یا اینکه با صرف هزینه ای اندک این کار را به افرادی بسپارید که کارشان به شکل تخصصی در این زمینه است.

شما برای اینکه بتوانید عکس ها را به خوبی ویرایش کنید لازم است با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی داشته باشید. امروزه برای قبیل کارها نرم افزارهای گرافیکی متنوعی وجود دارند.

استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم

نرم افزارها یا اپلیکیشن های ساده که با گوشی هم میتوان ادیت عکس و فیلم را انجام داد نظیر picsart. و هم نرم افزارهای تخصصی مثل فوتوشاپ و ادوبی ایلاستریتور.

اما این موضوع برای ادیت فیلم کمی دشوارتر هم می شود. چرا که اصولاً ادیت فیلم نیاز سخت افزاری بالایی را می طلبد. برای ادیت فیلم هم شما میتوانید از اپلیکیشن های گوشی یا نرم افزار های ساده استفاده کنید. اما اگر بخواهید یک ویدیوی با کیفیت برای تولید محتوای خود انجام دهید حتماً باید از نرم افزارهای تخصصی برای این کار کمک بگیرید. همانطور که قبلاً هم اشاره شد استفاده از این نرم افزارها اغلب نیازمند کامپیوترهایی با سخت افزارهای قوی هستند.

جذب فالوور واقعی اینستاگرام از طریق تولید محتوا

تولید محتوای جذاب اصلی ترین راه برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام است. شما برای انجام چنین کاری لازم است وقت و انرژی صرف کنید. با توجه به رقابت شدیدی که در حال حاضر در این زمینه وجود دارد این کار قطعاً به این سادگی امکان پذیر نخواهد بود. اما در صورتی که یک پلن مناسب کاری در این زمینه داشته باشید میتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

مهم ترین نکته در این زمینه استمرار در انجام کار و داشتن هدف بلند مدت است. برای تحقق چنین هدفی بهتر است شما با افرادی که این مسیر را طی کرده اند همراه شوید تا راحت تر بتوانید به مقصد خود دست پیدا کنید.

افزایش فالوور رایگان درست است یا نه؟

اگر افزایش فالوور رایگان درست بود این تبلیغ دهندگان خود صاحب پیج های میلیونی بودند. بگذارید رو راست باشیم، اگر راه مجانی و بدون هزینه برای افزایش فالوور واقعی وجود داشته باشد کسی ان را به شما لو نخواهد داد!

برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید زحمت بکشید، وسلام.

افزایش فالوور رایگان

آیا خرید فالوور اینستاگرام راه مناسبی برای افزایش فالوور است؟

شما با خرید فالوور اینستاگرام مخاطب را گول نمیزنید، در واقع خودتان را گول میزنید! خرید فالوور اینستاگرام به هیچ عنوان برای یک پیج توصیه نمیشود. شاید بسیاری از شما این جمله را شنیده باشید که برای شروع کار بهتر است یکی دو هزار فالوور خریداری شود تا اعتبار پیج بالا برود. اما آیا این کار واقعاً خوب است؟ اگر جواب را از ما میخواهید میگوییم این کار برای پیج شما سم است.

از نظر اینستاگرام اینکه چه کسی شما را فالو میکند بسیار مهم است. افرادی که شما را فالو میکنند خود علایقی را دارند که برای اینستاگرام این علایق مشخص است.

فرض کنید شما یک پیج لباس زنانه دارید. شما به دنبال افرادی هستید که به پیج های لباس زنانه علاقه دارند و طبیعتاً شما را دنبال خواهند کرد. حال شما به جای جذب فالوور واقعی اقدام به خرید فالوور میکنید. اتفاقی که می افتد این است که در این حالت اصغر آقایی که علاقه اصلی او مکانیکی است هم به فالوورهای شما اضافه میشود. حال شما با این کار به اینستاگرام این سیگنال را میدهید که احتمالاً پیج شما مورد علاقه مکانیک ها هم باشد.

در نتیجه اینستاگرام به جای اینکه پیج شما را به زنانی نشان دهد که علاقه اصلی انها لباس زنانه است پیج شما را به مکانیک ها هم نشان میدهد. به این خاطر است که ما به شما میگوییم خرید فالوور برای پیج شما سم است!

جذب فالوور واقعی اینستاگرام

سفارش تولید محتوای اینستاگرام

شرکت اکسینو بیش از 13 سال سابقه تولید محتوا در فضای مجاز را دارد. تولید محتوای متنی، عکس و ویدیو از جمله این خدمات تولید محتوا بوده است. شما اگر میخواهید برای پیج اینستاگرام خود تولید محتوای عالی داشته باشید میتوانید این کار را به ما بسپارید. ما با استفاده از نرم افزارهای تخصصی نظیر فوتوشاپ، ایلاستریتور و افترافکت عکس ها و ویدیوهای مناسب کار شما برای پیج شما طراحی و تولید میکنیم.

سؤالات متداول

تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

تولید محتوای اینستاگرام در واقع به تمامی محتوایی گفته می شود که شما در پیج اینستاگرام خود در معرض دید مخاطبین خود قرار میدهید

چطور میتوانم فالوور واقعی پیج اینستاگرامم را افزایش دهم؟

شما برای این کار نیاز به تولید محتوای خوب و جذاب دارید. تنها راه اینکه بتوانید فالوور پیجتان را افزایش دهید و انها را با پیج خود درگیر کنید تولید محتوای مناسب است.

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام خوب است یا نه؟

این کار برای پیج شما سم است. این کار فقط این نیست که تعداد مخاطبین شما را بالا نشان دهد. یکی از راه های شناخت پیج شما توسط اینستاگرام مخاطبین شماست. اگر شما مخاطبینی داشته باشید که علاقه مشترک انها موضوع پیج شما نباشد اینستاگرام پیج شما را به مخاطبین واقعی شما نشان نخواهد داد.

افزایش فالوور واقعی و رایگان را چطور انجام دهیم؟

هیچ راه آسان و رایگانی برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام وجود ندارد

تماس با ما

شما میتوانید در صورت نیاز برای مشاوره با ما تماس بگیرید. ما با توجه به تجربه های گذشته بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد تا بتوانید به خواسته اصلی خود در زمینه جذب فالوور واقعی اینستاگرام دست پیدا کنید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تولید محتوای اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام ، جذب فالوور واقعی اینستاگرام ، خرید فالوور اینستاگرام ، ادیت عکس اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)