هزینه طراحی سایت و وب سایت از جمله مهم ترین موارد مورد نظر کارفرمایان هنگام سفارش طراحی سایت است. اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید تا با ملاک های تعیین قیمت و تعرفه طراحی وب سایت توسط یک شرکت کمی بیشتر آشنا شوید. ما در شرکت طراحی سایت و سئوی اکسینو همواره به دنبال این بوده ایم که در کنار راهنمایی و مشاوره تخصصی به کارفرمایان کمترین هزینه ها را به رقابتی ترین شکل ارائه کنیم. شما میتوانید کیفیت کار و قیمت ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت و یا قیمت وب سایت از جمله مواردی هستند که تعرفه یا قیمت مشخصی ندارند. شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که برای طراحی یک سایت با شرکت ها و افراد مختلفی تماس گرفته باشید تا قیمت آن را جویا شوید. اما پس از تماس های فراوان نه تنها مشکل شما حل نشده بلکه به علامت های سوال شما افزوده هم شده. رک بگویم این مشکل را خود طراحان سایت هم دارند!!!

به این معنی که یک طراح سایت هم شاید هیچگاه متوجه نشده که کاری که انجام میدهد واقعاً با چه قیمتی باید عرضه شود!!!

بگذارید به ذکر چند نکته بپردازیم تا شاید شما هم دلیل گنگ بودن این موضوع را بهتر متوجه شوید. اگر این موضوعات را شما مورد نظر بگیرید شاید بتوانید در استعلام قیمت به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

تفاوت قیمت طراحی سایت با نوع سایت

در واقع میتوان گفت اصلی ترین موضوع در تعیین قیمت طراحی سایت نوع سایت است. نوع سایت با توجه به کارکرد آن مشخص میشود. دسته بندی های اصلی انواع سایت به شرح زیر هستند:

  • سایت بروشوری که به آن سایت رزومه ای یا نمایشگاهی یا شرکتی هم گفته میشود
  • سایت فروشگاهی که میتواند برای فروش کالا یا خدمات یا ویدیو و فایل مورد استفاده قرار بگیرد
  • سایت نوبت دهی که برای پزشکان یا کسب و کارهای اینچنینی مورد استفاده قرار میگیرد که البته به نوعی سایت شرکتی محسوب میشود که امکان نوبت دهی به آن افزوده شده است
  • سایت املاک
  • سایت آگهی مثل دیوار یا شیپور
  • سایت خبری و مجله ای
  • سایت های چت رومی
  • سایت هایی با امکانات خاص مثل حراج یا مزایده آنلاین

همانطور که ملاحظه میکنید انواع مختلفی از سایت ها وجود دارند که طراحی هر یک مستلزم دانش و تجربه در آن زمینه و همچنین فراهم کردن امکانات متناسب با آن در سایت مورد طراحی است.

همچنین هر یک از این موارد هم خود ریزه کاری ها و نکاتی را دارند که هر کدام در هزینه های نهایی بسیار تأثیر گذار هستند.

تفاوت قیمت متناسب با امکانات سایت

اصلی ترین موضوع در طراحی سایت امکاناتی است که از طرف کارفرما مورد انتظار است. شما برای اینکه بتوانید استعلام قیمت درستی داشته باشید امکانات سایت مدنظر خود را به شکل دقیق باید مشخص کرده باشید.

گاهی اوقات یک تغییر شاید از دید شما بسیار جزئی باشد اما در عمل کار بسیار پیچیده و سختی باشد که قرار دادن آن در سایت شما مستلزم صرف هزینه بسیار بیشتری شود.

بگذارید با یک مثال این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. به طور مثال یک سایت پزشکی را در نظر بگیرید. در وهله اول این سایت یک سایت شرکتی محسوب میشود. بنابراین تعرفه آن هم طبق تعرفه سایت شرکتی تعیین میگردد. اما مشکل زمانی ایجاد میشود که کارفرما بخواهد بر روی سایت امکان نوبت دهی آنلاین برقرار شود. این امکان را میتوان هم از طریق افزونه ها ایجاد کرد و هم از طریق پرتال کدنویسی شده مجزا. در حالت اول این امکان را میتوان با صرف چند صد هزار تومان انجام داد. اما برای حالت دوم میتوان گفت باید چند میلیون تومان هزینه شود!!!

از جمله مهم ترین امکاناتی که میتوان برای سایت ها عنوان کرد عبارتند از:

  • نصب افزونه های خاص مثل چت آنلاین، نوبت دهی
  • استفاده از اسلاید شوهای حرفه ای
  • استفاده از استار ریتینگ در طراحی
  • استفاده از FAQ در طراحی سایت
  • ایجاد امکان نوبت دهی در سایت
  • ایجاد ناحیه کاربری برای مشتریان یا استفاده کنندگان از سایت
  • راه اندازی وب سرویس پنل پیامکی
  • راه اندازی خبرنامه در سایت
  • راه اندازی فرم مشاوره اختصاصی
  • طراحی و اجرای اسپایدر پاپ آپ یا بنرهای تبلیغاتی
  • اتصال به درگاه بانکی
  • راه اندازی مرکز دانلود

تفاوت قیمت طراحی وب سایت با مدت زمان تحویل

همانند هر کار خدماتی دیگر زمان هم یکی از پارامترهای اثرگذار در تعیین هزینه هاست. به تبع اگر شما برای انجام کارتان زمان کمتری دارید باید هزینه بیشتری برای انجام آن در مدت زمان کمتر پرداخت کنید.

تفاوت تعرفه طراحی سایت در استفاده از قالب آماده و کدنویسی اختصاصی

یکی از اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت، طراحی سایت با استفاده از قالب آماده و یا کدنویسی اختصاصی است. از آنجاییکه استفاده از قالب های آماده سرعت انجام کار طراحی سایت را بالاتر میبرند و از پیچیدگی خاصی برخوردار نیستند بنابراین قیمت طراحی وب سایت با قالب آماده نسبت به کدنویسی اختصاصی کمتر است.

معروف ترین قالب های آماده که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

  1. وردپرس
  2. جوملا
  3. دروپال

همچنین زبان های برنامه نویسی که عمدتاً برای طراحی سایت های با کدنویسی اختصاصی مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از php، Asp.net، پایتون، سی شارپ و غیره. اما اینکه بخواهیم بگوییم کدام یکی از این زبان های برنامه نویسی بهتر از دیگری است یا کدام یک گران تر یا ارزان تر از دیگری است به هیچ عنوان نمیشود تعیین کرد. هر یک از این زبان های برنامه نویسی قابلیت هایی را دارند که میتواند در طراحی انواع خاصی از سایت ها مورد استفاده قرار بگیرد. اما موضوع اصلی در استفاده از این زبان های برنامه نویسی تسلط برنامه نویس به هر کدام از این زبان های برنامه نویسی است.

راهنمایی در خصوص استفاده از این دو روش:

راهنمایی: اگر کار شما یک کار روتین است و با طراحی یک سایت شرکتی و یا فروشگاهی ساده است کار شما با قالب آماده راه خواهد افتاد. به هیچ عنوان نیازی نیست هزینه اضافی برای کدنویسی اختصاصی انجام دهید. بسیاری از سایت های بزرگ دنیا در حال حاضر از قالب های آماده برای انجام کار خود استفاده میکنند. در بکار گیری این قالب ها هیچ ابایی نداشته باشید.

راهنمایی: قالب های وردپرسی به علت تعداد نصب بیشتر در دنیا و سادگی کار با پنل مدیریتی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر قالب های آماده برخوردارند.

راهنمایی: استفاده از کدنویسی زمانی بیشتر لازم میشود که شما یک امکانات خاصی را در سایت مدنظر داشته باشید. مثل سایت دیوار که امکاناتی مثل نردبان کردن دارد. مثل سایت دیجی کالا که در آن فروشندگان مختلف میتوانند کالای خود را بفروشند. مثل سایت های گردشگری که بحث فروش بلیط هواپیما و رزرو در آنها مطرح است.

راهنمایی در خصوص سایت املاک: در خصوص سایت های املاک چون فضای فروش ملک در خارج از ایران با ایران بسیار متفاوت است بنابراین قالب های آماده (که نوشته شده به دست برنامه نویس های خارجی هستند) عموماً جوابگو نیست. در این خصوص هم عموماً نیاز به کدنویسی اختصاصی است.

قیمت طراحی سایت به شکل چندزبانه

چند زبانه شدن سایت هم موردی است که نقش بسزایی در تغییر قیمت طراحی سایت دارد. بیشتر طراحان سایت به ازای اضافه شدن هر زبان 50 درصد به مبلغ طراحی سایت اضافه میکنند. اما این نکته بسیار مهم است که اضافه شدن زبان دوم یا سوم به چه شکل انجام شود. این کار را عموماً به دو شیوه میتوان انجام داد.

  • اول با استفاده از افزونه ها. در این روش پس از طراحی سایت افزونه ای نصب میشود که کار ترجمه سایت به یک زبان دیگر را انجام میدهد.
  • دوم طراحی یک سایت دیگر با زبان دوم و در نهایت اتصال دو سایت به هم. به تبع روش اول زمان و هزینه کمتری میبرد و روش دوم چون یک طراحی سایت مجزا حساب شده و در نهایت این سایت ها باید به یکدیگر متصل شوند بنابرای زمان بیشتر، کار بیشتر و در نهایت هزینه بیشتری را می طلبد.

راهنمایی: تجربه نشان داده روش اول حداقل در خصوص سایت های فارسی به خوبی جوابگو نیست. آن هم به علت تفاوت سایت های انگلیسی (از چپ به راست) و سایت های فارسی (از راست به چپ) است.

قیمت طراحی سایت متناسب با منطقه!!!

بله، یکی از فاکتورهای اساسی در قیمت طراحی سایت این است که شما کجا این کار را انجام دهید!؟ همانطور که قیمت بسیاری از خدمات در مناطق مختلف شهر با یکدیگر متفاوت هستند قیمت طراحی سایت هم در شهرها و مناطق مختلف برای یک کار یکسان متفاوت است. به عنوان مثال شما برای انجام یک طراحی سایت در سعادت آباد تهران باید هزینه بسیار بیشتری نسبت به سایر مناطق تهران بپردازید. این موضوع در خصوص شهرها هم صدق میکند. همانطور که شما برای طراحی یک سایت یکسان در تهران باید هزینه بیشتری نسبت به کرج بپردازید. در صورتی که کیفیت کار و کارآیی آن کاملاً مشابه است.

یکی از کارکردهای اینترنت حرکت آن در راستای برابری اجتماعی در دسترسی به منابع است. فرقی نمیکند شما ساکن منطقه با امکانات بالا یا پایین باشید. اگر به اینترنت وصل باشید میتوانید از تمامی امکاناتی که در فضای مجازی وجود دارد استفاده کنید. در واقع تمامی امکانات در اینترنت به شکل یکسان بین تمامی افراد توزیع شده است. این را مقایسه کنید با توزیع امکانات در فضای واقعی در جایی مثل تهران در مقایسه با دیگر شهرها!!! بنابراین ما هم سعی داریم بتوانیم تعرفه خدمات خود را برای تمامی افراد یکسان کنیم. در نتیجه فرقی نمیکند شما از کدام منطقه یا شهر با ما تماس بگیرید. تعرفه ارائه خدمات برای تمامی افراد در شرکت اکسینو یکسان است.

قیمت طراحی سایت متناسب با برند شرکت طراحی سایت

برند همواره یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت هر کالا و خدماتی است. حتماً شما هم در استفاده از بسیاری از کالاها متوجه این موضوع شده اید که کالاهایی با کیفیت یکسان تنها به این علت که برندهای متفاوتی دارند اختلاف قیمت فاحشی با یکدیگر دارند. تعرفه طراحی سایت و وب سایت هم از این موضوع مستثنی نیست. شما اگر بخواهید شرکت های برند کار طراحی سایت شما را انجام بدهند مجبورید هزینه بیشتری در قبال کار یکسان بپردازید.

این موضوع فی نفسه اشکالی ندارد. اشکال زمانی پیش می آید که این اختلاف هزینه گاهاً تا چند ده میلیون می رسد!!!

تماس با ما

شما عزیزان برای گرفتن مشاوره بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما هر لحظه آماده پاسخگویی به شما هستند.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

سؤالات متداول

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت شرکت اکسینو به لیست قیمت های قرار داده شده در این صفحه مراجعه کنید. قیمت ها بر اساس نوع سایت تعیین شده اند

قیمت طراحی سایت بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل متعددی در تعیین قیمت طراحی وب سایت مؤثر هستند. نوع سایت، طراحی گرافیکی، امکانات سایت، چند زبانه بودن سایت، فروشگاه داشتن سایت و ... از جمله عواملی هستند که قیمت طراحی سایت را تعیین میکنند

قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت شرکتی در اکسینو از یک میلیون تومان تا 4 میلیون تومان است. بسته به اینکه سایت قالب آماده باشد یا کدنویسی اختصاصی و اینکه چه امکاناتی در سایت قرار داده شده باشد

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اکسینو از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا 6 میلیون تومان است. تغییر قیمت بر اساس نوع قالب مورد استفاده و امکانات سایت صورت میگیرد

قیمت طراحی سایت بروشوری چقدر است؟

هزینه طراحی سایت بروشوری در اکسینو از نهصدهزار تومان تا سه میلیون تومان متغیر است. قیمت دقیق بر اساس امکانات درخواستی از سوی مشتری تعیین میشود

قیمت طراحی سایت شرکتی فروشگاهی چقدر است؟

تعرفه طراحی وب سایت شرکتی فروشگاهی در اکسینو از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا 4 میلیون تومان بر اساس امکانات سایت متغیر است.

هزینه طراحی سایت فروش فایل چقدر است؟

قیمت طراحی سایت فروش فایل در شرکت اکسینو بین 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است.

هزینه طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت پزشکی بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان است

هزینه طراحی سایت وکالت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت وکالت بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان است

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟

هزینه طراحی سایت املاک در اکسینو بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا 3 میلیون تومان است

هزینه سایت نوبت دهی آنلاین و اینترنتی چقدر است؟

هزینه نوبت دهی بسته به اینکه از افزونه برای نوبت دهی استفاده شود یا به شکل پرتال باشد از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است

هزینه طراحی سایت دانلود چقدر است؟

هزینه طراحی وب سایت دانلود بین 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان متغیر است

اخذ اینماد چطور انجام میشود؟

ما در طراحی سایت فروشگاهی اخذ اینماد را انجام میدهیم و آن را بر روی سایت شما نصب میکنیم

اخذ درگاه بانکی برای سایت چطور انجام میشود؟

ما در هنگام طراحی سایت فروشگاهی راهنمایی لازم برای اخذ درگاه بانکی را انجام میدهیم و پس از دریافت درگاه بانکی آن را بر روی سایت نصب میکنیم

چطور پنل پیامکی را به سایت متصل کنم؟

در صورتی که سایت شما نیاز به اتصال پنل پیامکی داشته باشد ما فرآیند خرید و نصب پنل پیامکی بر روی سایت شما را انجام میدهیم

  • هزینه طراحی سایت در غرب تهران

اگر شما به دنبال استعلام قیمت طراحی سایت، تعرفه طراحی انواع وب سایت هستید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در غرب تهران، چیتگر، شهرک غرب، شهرک آزادی، قیمت طراحی وب سایت در ستارخان، صادقیه و آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیرکبیر، کن و وردآورد. هیچ تفاوتی ندارد شما از کجای غرب تهران با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

  • قیمت طراحی سایت در شمال تهران

اگر شما به دنبال طراحی سایت در شمال تهران هستید و برای این کار میخواهید استعلام قیمت طراحی سایت، تعرفه طراحی انواع وب سایت را بدانید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در شمال تهران، تجریش، نیاوران، قلهک، قیمت طراحی وب سایت در جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین آباد، مبارک آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، قیمت طراحی سایت در فرمانیه، هزینه طراحی سایت در کامرانیه، قیمت طراحی سایت در داودیه، هزینه طراحی سایت در دزاشیت، تعرفه طراحی وب سایت در جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، قیمت طراحی سایت در سعادت آباد، شهرک غرب، هزینه طراحی سایت در ونک. هیچ تفاوتی ندارد شما از کجای تهران با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

  • قیمت طراحی سایت در شرق تهران

اگر شما به دنبال طراحی سایت در شرق تهران هستید و برای این کار میخواهید استعلام قیمت طراحی سایت، تعرفه طراحی انواع وب سایت را بدانید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در شرق تهران، تهران نو، تهرانپارس، طراحی سایت در نارمک، قیمت طراحی وب سایت در شهرک امید، سرخه حصار، در پیروزی، وحیدیه، کالاد، در شمس آباد، هزینه طراحی سایت در حکیمیه، تعرفه طراحی وب سایت در نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد هیچ تفاوتی ندارد. شما از کجای تهران با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

  • قیمت طراحی سایت در جنوب تهران

اگر شما به دنبال طراحی سایت در جنوب تهران هستید و برای این کار میخواهید استعلام قیمت طراحی سایت، تعرفه طراحی انواع وب سایت را بدانید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در جنوب تهران، مشیریه، خانی آباد، نازی آباد، قیمت طراحی وب سایت در نعمت آباد، میدان خراسان، مولوی، سیروس، دروازه غار، هزینه طراحی سایت در یافت آباد، جوادیه، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهر ری، دولت آباد، کیان شهر، بازار موبایل، جمهوری. هیچ تفاوتی ندارد شما از کجای تهران با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

  • قیمت طراحی سایت در مرکز تهران

اگر شما به دنبال طراحی سایت در مرکز تهران هستید و برای این کار میخواهید استعلام قیمت طراحی سایت، تعرفه طراحی انواع وب سایت را بدانید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در مرکز تهران، قیمت طراحی سایت در انقلاب، یوسف آباد، ولیعصر، امیر آباد، عباس آباد، جلفا، بهار شیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید و طالقانی، سهروردی، آپادانا، تعرفه طراحی وب سایت در توحید، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان. هیچ تفاوتی ندارد شما از کجای تهران با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

  • قیمت طراحی سایت در کرج

اگر شما به دنبال طراحی سایت در کرج هستید و برای این کار میخواهید استعلام قیمت طراحی سایت، عرفه طراحی انواع وب سایت را بدانید به هدف زده اید. ما بهترین امکانات را با کمترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار میدهیم. قیمت طراحی سایت در کرج، هشتگرد و ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، مهرشهر، عظیمیه، گوهردشت، جهانشهر،  چهارراه طالقانی، حصارک، کمالشهر، تعرفه طراحی وب سایت در شاهین ویلا و باغستان، شهرک بنفشه، فردیس، مصباح و کارخانه قند، گلشهر، آزادگان، مطهری، گرمدره و جاده مخصوص. هیچ تفاوتی ندارد شما از کجای کرج با ما ارتباط گرفته باشید. ما در اکسینو برای تمامی نقاط ایران خدمات با کیفیت و قیمت یکسان ارائه میکنیم.

3.7/5 - (3 امتیاز)