وکلای دادگستری از جمله افرادی هستند که به نسبت سایر اقشار، اصناف یا کسب و کارهای جامعه، نیاز بیشتری به داشتن یک وب سایت حرفه ای و تخصصی دارند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این پست به صورت مفصل درباره طراحی سایت وکلا با شما صحبت کنیم و از نکاتی بگوییم که شاید کمتر جایی در این باره بتوانید آنها را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

چرا وکلا نیاز به وب سایت دارند؟

با گسترش روزافزون اینترنت، بازاریابی نیز وارد عصر تازه ای شده است. امروزه کمتر کسب و کار موفقی را می توان یافت که حداقل بخش مهمی از بازاریابی خود را از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی پیگیری نکند.

بیشتر بخوانید: مدخل وکیل در ویکی پدیا و آشنایی با انواع وکالت

ساخت کانال تلگرامی، تهیه یک پیج اینستاگرامی، داشتن کانال ویدیویی در شبکه‌های یوتیوب یا آپارات و از همه مهمتر، داشتن یک وب سایت اختصاصی در حوزه وکالت، همه و همه از راه های مختلف بازاریابی اینترنتی هستند که هر یک مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

داشتن وب سایت وکالت می‌تواند برای شما مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

طراحی سایت وکیل: افزایش مشتریان

حتماً بخشی از افرادی که به شما مراجعه می‌کنند، از طریق پرس و جو از دیگران و به توصیه موکلان قبلی شما است که با شما آشنا شده‌اند. ولی آیا همه بازاری که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید در همین حد است؟

در پاسخ باید گفت امروزه بسیاری از افراد برای جستجوی یک وکیل خوب مثلا در تهران، عباراتی مثل «وکیل خوب در تهران» ، «وکیل ارزان در تهران» ، «وکیل طلاق توافقی در تهران» ، «بهترین وکیل تهران» ، «بهترین تیم وکالت در تهران» و… را در موتور جستجوی گوگل اصطلاحاً سرچ می‌کنند.

حال چنانچه شما یک وب سایت داشته باشید، این شانس را خواهید داشت که در نتایج جستجوی گوگل، سایت شما ظاهر شود و درنتیجه به اصطلاح زنگ‌خور پیدا کنید!

خرید بهترین هاست و دامنه

طراحی سایت وکیل: قیمت مناسب

استفاده از یک وب سایت حرفه ای وکالت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی که احتمالاً به آنها فکر کرده‌اید، بسیار کم‌هزینه‌تر است.

امروزه با صرف هزینه‌ای در حدود چند صد هزار تومان الی یکی دو میلیون تومان، می‌توانید یک وب‌سایت حرفه‌ای و قدرتمند با تمام امکانات اساسی موردنیاز خود را داشته باشید و کافیست هر از گاهی درباره خودتان (رزومه، نمونه کارها و سوابق وکالت، مقالات مشاوره حقوقی و…) را در آن ثبت کنید.

توجه داشته باشید هزینه دامنه دات آی آر، یعنی مثلاً your-name.ir بسیار ناچیز (در حد کمتر از 10 هزار تومان) و هزینه هاست یا همان فضایی که مطالب شما در فضای اینترنت در آنجا آپلود می‌شود نیز بسیار قابل قبول (در حد ماهیانه چند ده هزار تومان) می‌باشد.

طراحی سایت وکیل: امکان ارتباط آنلاین با مشتریان بالقوه

توجه داشته باشید در هر بازاری می‌توان مشتریان و مخاطبان هدف را به دو دسته تقسیم کرد: مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل.

در حوزه وکالت، مشتریان بالقوه شما کسانی هستند که با یک پرونده حقوقی یا قضایی دست و پنجه نرم می‌کنند.

افرادی که مشکلاتی در زمینه تقسیم ماترک و ارث و میراث دارند، افرادی که به دنبال طلاق برای خودشان یا فرزندشان هستند، افرادی که مالباخته هستند، افرادی که تحت شکایت قرار گرفته‌اند و… که طبیعتاً تعداد آنها در کشور می‌تواند بالغ بر صدها هزار نفر باشد.

در حالی که مشتریان بالفعل شما، بسته به اینکه چقدر در زمینه وکالت بازاریابی خوبی داشته باشید، احتمالاً حداکثر به تعداد انگشتان دو دست در سال برسد (یا شاید هم کمی بیشتر).

بنابراین مشاهده می‌شود که یک نسبت بسیار بزرگی برای مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می‌توان تصور کرد.

داشتن یک وب سایت وکالت می‌تواند این امکان را برای شما مهیا کند که با ارتباطی که با مشتریان بالقوه می‌گیرید، بتوانید آنها را برای مراجعه به دفتر شما و عقد قرارداد با شما، ترغیب کنید.

این امر به وسیله راه‌هایی همچون مشاوره زنده (Live)، مشاوره آفلاین (از طریق بخش کامنت‌ها) و یا راه‌اندازی یک سیستم پرسش و پاسخ حقوقی اختصاصی میسر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود در سریع‌ترین زمان به صورت غیرحضوری یا حضوری، حتماً همین حالا با ما تماس بگیرید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

طراحی سایت وکیل در کرج

ویژگی‌های یک طراحی سایت وکالت خوب

متاسفانه در سالهای اخیر مشاهده شده است که بسیاری از همکاران جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر ما، طراحی سایت را با نصب قالب وردپرس اشتباه گرفته‌اند!

بیشتر بخوانید: مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست

به این معنا که دیده شده است یک قالب مشهور را برای مشتری نصب می‌کنند و با کوچکترین شخصی‌سازی، و حتی بدون بهینه‌سازی یا پاک کردن موارد اضافی و رعایت نکات امنیتی و سئوی سایت، آن را به مشتری تحویل می‌دهند.

این امر لطمات بعضاً جبران‌ناپذیری را برای وب سایت‌های مشتریان به دنبال خواهد داشت و در مواردی ورود سایت‌های مشتریان به نتایج برتر جستجو در گوگل را عملاً غیرممکن می‌سازد.

بنابراین بهتر است با ویژگی‌های یک طراحی سایت وکالت خوب آشنا شوید:

یک سایت وکالت خوب بهینه‌سازی شده است

ما در اکسینو برای طراحی سایت‌های وکالت، نکات بسیار مهمی را رعایت می‌کنیم که بسیاری از آنها حتی به گوش خیلی از شرکت‌ها و طراحان سایت هم نخورده است!

نکاتی مثل نصب پلاگین‌های معتبر، سیستم بهینه‌سازی تصاویر، سیستم بهینه‌سازی سرعت و کارایی (Performance) سایت و…

طراحی سایت وکالت خوب سرعت بالایی دارد

سرعت یک وبسایت، یکی از پارامترهای تعیین‌کننده در سئوی وب‌سایت‌ها است.

در توضیح “سئو SEO” باید بگوییم که سئو به معنی بهینه‌سازی یک وبسایت برای موتور جستجوی گوگل است، یعنی اگر سایتی سئوی قوی‌ای داشته باشد، راحت‌تر و سریع‌تر در کلمات کلیدی مختلف، به نتایج برتر گوگل راه پیدا می‌کند.

ما در اکسینو همواره تلاش می‌کنیم سایت‌هایی را مشتریان تحویل دهیم که از نظر وبسایت‌های معتبر بررسی سرعت سایت‌ها، استانداردهای لازم را تامین کرده باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی مناسب چه کسب و کارهایی است

در طراحی سایت وکالت باید واکنشگرایی لحاظ شده باشد

شاید شما هم سایت‌های زیادی را دیده باشید که علیرغم اینکه در نسخه کامپیوتر یا لپتاپ (اصطلاحاً نسخه دسکتاپ) خود نمایش قابل قبولی دارند، ولی در نسخه‌های مربوط به موبایل و تبلت (اصطلاحاً نسخه ریسپانسیو Responsive) با مشکلات جدی مواجه هستند و کار کردن با آن را برای کاربران دشوار می‌کنند.

این امر زمانی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که بدانیم بیش از 80% کاربران در سال 2020 از طریق موبایل و تبلت به جستجو در دنیای وب می‌پردازند و در واقع اهمیت نسخه دسکتاپ یک سایت بسیار ناچیز است.

ما در اکسینو همیشه سعی می‌کنیم نسخه ریسپانسیو یا واکشگرای سایت را به همان زیبایی و کارایی نسخه دسکتاپ طراحی کنیم.

طراحی سایت وکالت خود را به جایی بسپارید که پشتیبانی خوبی دارد

بسیاری از طراحان وب سایت، شاید بیش از 90% آنها،‌ کسب و کارهایی خانگی هستند.

به این معنی که یک فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات یا نرم‌افزار یا حتی فردی بدون تحصیلات مرتبط، اقدام به درج تبلیغات از طریق وبسایت خود، یا اپلیکیشن‌هایی مثل دیوار می‌کند و برای خود مشتریانی را دست و پا می‌کند.

معمولاً مزیت رقابتی این دست از همکاران ما، قیمت‌های نازل‌تر آنهاست: زیرا آنها هزینه‌ای را بابت کارمندان، محل فعالیت و… نمی‌پردازند و گاه طراحی سایت شغل دوم یا سوم آنهاست.

ولی ما در اکسینو به عنوان یک تیم متمرکز و دارای شماره ثبت شرکتی، آماده طراحی سایت وکلا با پشتیبانی عالی و در ساعات اداری در تمام ایام غیرتعطیل هفته هستیم.

توصیه ما به شما این است که برای اندکی هزینه کمتر، آینده کسب و کار خود را به خطر نیندازید و با یک شرکت معتبر کار کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت کارخانه ای؛ قیمت + ویژگی ها

طراحی سایت وکالت: هزینه ها

نوبتی هم که باشد، نوبت بررسی هزینه‌ها و قیمت طراحی سایت وکالتی است.

از نظر قیمت اولاً توصیه می‌کنیم مقاله «تعرفه طراحی سایت در سال 99» را حتماً مطالعه کنید تا با نکاتی که درباره قیمت طراحی سایت و دلایل بالا و پایین بودن قیمت طراحی سایت در شرکت‌های مختلف به چشم می‌خورد، آشنا شوید.

ولی اگر وقت یا حوصله کافی برای مطالعه مقاله مفصل فوق را ندارید، لازم است در اینجا به اختصار به شما بگوییم که هزینه یک طراحی سایت حرفه‌ای وکلا از مبلغی زیر 1 میلیون تومان آغاز می‌شود و در صورتی که آپشن‌های بیشتری بخواهید این مبلغ کمی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

سوالات متداول

چرا وکلا نیاز به طراحی سایت وکالت دارند؟

وکلای دادگستری از جمله افرادی هستند که به نسبت سایر اقشار، اصناف یا کسب و کارهای جامعه، نیاز بیشتری به داشتن یک وب سایت حرفه ای و تخصصی دارند. طراحی سایت وکیل حرفه‌ای می‌تواند به برندسازی شما کمک شایان توجهی کند و مشتریان شما را افزایش دهد.

طراحی سایت وکلا چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان موردنیاز برای طراحی سایت وکلا در شرکت طراحی سایت اکسینو حدود یک هفته الی حداکثر دو هفته خواهد بود. تاریخ دقیق تحویل پروژه در قرارداد ذکر خواهد شد.

آیا امکان پرداخت اقساطی طراحی سایت وکالت وجود دارد؟

بله، پرداخت هزینه طراحی سایت وکالت در سه قسط امکان پذیر است: یک قسط در هنگام عقد قرارداد و به عنوان پیش‌پرداخت. یک قسط در زمان تحویل اولیه پروژه و یک قسط در زمان تحویل نهایی پروژه و بعد از اعمال اصلاحات موردنظر مشتری.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود در سریع‌ترین زمان به صورت غیرحضوری یا حضوری، حتماً همین حالا با ما تماس بگیرید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت وکالت ، بهینه سازی سایت وکلا ، طراحی سایت وکلا ارزان قیمت ، طراحی وب سایت حرفه ای وکیل ، طراحی سایت وکیل در تهران ، طراحی سایت وکیل در کرج

3.8/5 - (5 امتیاز)