آیا به دنبال یک شرکتی طراحی سایت فوری هستید؟ اگر به دنبال شرکتی هستید که برای شما در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن یک سایت را طراحی کند، شرکت اکسینو مناسب ترین شرکت می باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو دارای بیش از 15 سال سابقه می باشد، اکسینو به واسطه سابقه کار خود و همچنین بهره گیری از بهترین و متخصص ترین نیروها در زمینه سئو و طراحی سایت این امکان را برای مشتریان فراهم کردند که در سریع ترین زمان ممکن یک سایت را برای شما طراحی کنند.

طراحی سایت اکسینو علاوه بر این که در طراحی سایت فوری مهارت بالایی دارد و اکثر پروژه ها را در کمترین زمان ممکن تحویل می دهد، همواره نهایت دقت و تلاش خود را بر روی ارائه یک کار خوب به مشتری گذاشته است.

در هنگام طراحی سایت فوری اگر چه زمان کمتری برای طراحی صرف می شود اما سایت از نظر کاربر پسند بودن و زیبایی گرافیکی در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرد و همچنین از نظر تکنیکی و فنی هم سعی می شود که تمامی نکات رعایتی شود.


در هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنید؟


طراحی سایت اکسینو در عینی که همواره می کوشد بهترین خدمات را در اختیار کمشتریان بگذارد و در سریع ترین زمان آن را تحویل بدهد، اما دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

شما برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت طراحی سایت فوری می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

مراحل طراحی سایت فوری

در اولین مرحله از سایت ما ابتدا از شما نیاز سنجی می کنیم و می بینیم که نیاز شما با توجه به کسب و کارتان چیست و سپس با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت شما می کوشیم که بهترین قالب را برای تان آماده کنیم بعد از این مرحله باید برای سایت شما هاست و دامنه خریداری کنیم که باز هم در خصوص دامنه نظر شما بسیار مهم است اگر چه برای انتخاب دامنه یک سری نکات سئو وجود دارد که مشاوران ما شما را یاری می دهند.

طراحی سایت فوری

بعد از این که مراحل را طی کردیم، موقع این است که طراحان ما کار طراحی سایت شما را آغاز کنند که این کار در کمترین زمان ممکن انجام می شود و بعد از مرحله ما از شما نظر سنجی می کنیم و سایت کاملا با سفارشات شما منطبق می شود.

در آخرین مرحله اگر مایل باشید که خودتان هم کار پشتیبانی را انجام دهید، ما یک سری آموزش را در اختیار شما می گذاریم که راحت و بهتر این کار را انجام دهید.

به همین راحتی و در کمترین زمان ممکن سایت شما طراحی شد:)

برای این که سایت شما زود تحویل داده شود باید چه کنید؟

مهم ترین کاری که شما باید بکنید این است که یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید که در کار خودش خوب باشد و یک شرکت نامی باشد.

شرکت اکسینو همان طور که گفتیم یک شرکت معروف و نامی است که بیش از 15 سال سابقه دارد.

اما در کنار این که یک شرکت خوب را انتخاب کردید خوب هست شما یک سری کار ها را خودتان انجام دهید، مانند انجام تولید محتوای اولیه، عکس برداری صنعتی و همین طور این که در اسرع وقت قرار داد خود را تنظیم کنید.


چرا توصیه می شود اکثر کسب و کار ها از عکاسی صنعتی استفاده کنند؟


اما اگر این کار برای شما سخت است و یا این که وقت آن را ندارید، باز هم مشکلی نیست. زیرا که در اکسینو شما می توانید یا خیال راحت کارهایی نظیر طراحی سایت و تولید محتوا و همین طور عکس برداری صنعتی خود را به ما بسپارید.

اما به یاد داشته باشید اگر بتوانید هر چه سریعتر قرار داد خود را نهایی کنید این کار باعث می شود که سایت خود را نیز سریع تر تحویل بگیرید.

مزیت استفاده از طراحی سایت فوری در چیست؟

داشتن یک سایت امروزه به شما بسیار کمک می کند که کسب و کارتان را رونق بخشید علاوه بر این که به چشم مشتریانتان یک شرکت معتبر و پیشرفته هم به نظر می رسد.

به ویژه اگر شما بتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را تحویل بگیرید، این شانس برای شما وجود دارد که خواسته تان زودتر محقق شود.

طراحی سایت فوری

وقتی که سایت را فورا طراحی می کنند و به شما می دهند، باعث می شود که اطلاعات شما زودتر در آن درج شوند و عده ای نیز از طریق سرچ در گوگل و پیدا کردن سایت شما می توانند تبدیل به مشتری شما بشوند.

حرف نهایی

سخن نهایی که با شما عزیزان داریم این است که طراحی سایت فوری مناسب برای افرادی و شرکت هایی است که واقعا کمبود وقت دارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن سایت شان تحویل داده شود.

از دیگر نکات مهمی که باید خدمتتان بگوییم این است که طراحی سایت فوری با طراحی سایت معمولی تفاوتی جز زمان تحویل ندارد و تمامی نکات فنی و گرافیکی و همچنین سفارشی سازی بر اساس نیاز شما وجود دارد، پس از این بابت نگرانی نداشته باشید اگر طراحی سایت فوری را انتخاب کنید کیفیت آن کم می شود.

و تفاوتی که طراحی سایت فوری با دیگر طراحی سایت های ما دارد در این است که اگر شما سفارش طراحی سایت فوری را بدهید دیگر نیازی نیست که مدت زمان را در صف باشید تا نوبت شما برسد و هر چه سریعتر کار شما راه می افتد.

پانوشت: قیمت طراحی سایت فوری, بهترین طراحی سایت فوری کرج, بهترین طراحی سایت فوری تهران

4.4/5 - (15 امتیاز)