آموزش پشتیبانی سایت شاید یکی از نیاز های شما باشد که درگیر آن بوده اید. در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و بودن در قرنطینه های طولانی موجب شده است که تعداد کسب و کارهایی که به فضای مجازی وارد می شوند، روز به روز بیشتر شود.

و ممکن است کسب و کار شما هم یکی از آن کسب و کارهایی بوده باشد که وارد فضای مجازی شده است و شاید این کار را با طراحی سایت انجام داده اید و حالا نیاز دارید که از سایت شما پشتیبانی بشود.

شما می توانید پشتیبانی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید اما به یاد داشته باشید که به هر شرکتی نمی توانید اعتماد کنید و حتما شرکتی را انتخاب کنید که دارای پروژه های زیاد می باشد، و چندین سال در این حرفه بوده باشد.

شرکت طراحی سایت اکسینو که به عنوان طراحی سایت در کرج فعالیت می کند و یکی از بهترین و معروف ترین آن ها می باشد، زیرا که دارای چندین سال تجربه و همچنین موارد زیادی نمونه کار طراحی سایت است که همین امر موجب می شود اطمینان شما به این شرکت طراحی سایت در کرج افزایش پیدا کند.


چگونه می توانید یک سایت وردپرسی را ایجاد کنید؟


توصیه ما به شما این است که تنها در صورتی این کار را انجام دهید که وقت کافی ندارید، و یا سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که پشتیبانی آن کاری تخصصی باشد.

در غیر این صورت شما می توانید به راحتی و با پرداخت هزینه ای خیلی کمتر کار پشتیبانی سایت را خودتان انجام دهید.

در این حالت شما فقط کار پشتیبانی سایت را یاد می گیرد و تنها همین مبلغ را پرداخت می کنید.

اما آموزش پشتیبانی سایت چه کارهایی را شامل می شود؟

کار پشتیبانی سایت با توجه به این که سایت شما چه گونه است متفاوت می باشد منظورمان این است که آیا سایت شما یک سایت شرکتی است یا یک سایت فروشگاهی و یا حتی ممکن است که یک سایت شخصی باشد که در چنین حالتی هر کدام از این سایت ها باید به شکلی متفاوتی پشتیبانی بشوند تا بتوانید آن تاثیری که از طراحی سایت می خواهید را دریافت کنید.

آموزش پشتیبانی سایت فروشگاهی

پشتیبانی این گونه از سایت ها بیشتر بر پایه این است که محصولات جدید را درج کنید و یا این که محصولاتی که پیش تر درج شده اند را ویرایش کنید و به روزرسانی برایش انجام دهید.

همچنین برای این گونه از سایت شما نیاز دارید برای محصولات جدیدی که ساخته اید یک بنر طراحی کنید که در قسمت اسلایدر قرار بدهید، تا کاربران را با محصولات جدیدتان آشنا کنید.

که ما در آموزش هایمان به شما کاملا آموزش می دهیم که چگونه داخل سایت تان محصول بگذارید و یا محصولاتتان را ویرایش و به روزرسانی کنید.

آموزش پشتیبانی سایت

آموزش پشتیبانی سایت شرکتی

سایت های شرکتی معمولا نیازمند این هستند که مشکلات که ممکن است برای سایت پیش بیاید را برطرف کنند و این که برای آن ها محتوا گذاشته شود و هر چند مدت یک بار به روزرسانی هایی انجام شود.

معمولا کارهایی که یک سایت شرکتی دارد به نسبت یک سایت فروشگاهی بسیار کمتر است و شما می توانید با صرف زمان کمتری این موارد را یاد بگیرید و خودتان این کارها را انجام دهید.

آموزش پشتیبانی سایت مجله ای

پشتیبانی سایت های مجله ای به شدت نیاز به این دارند که یک تیم تولید محتوای قوی داشته باشند و شما اگر یک سایت مجله ای دارید بسیار خوب است که بتوانید تولید محتوای اصولی را یاد بگیرید. از این به بعد خودتان با توجه به تقویم تولید محتوایی که ایجاد می کنید کار تولید محتوای سایت تان را انجام دهید.

یادگیری پشتیبانی سایت چه فایده ای دارد ؟

شما حتی در صورتی که خودتان دارای سایت نباشید می توانید با یادگیری این موارد، سایت های دیگری را پشتیبانی کنید و به عنوان یک پشتیبانی سایت به فعالیت بپردازید.

شغل پشتیبانی سایت به گونه ای است که شما می توانید به عنوان پاره وقت هم این کار را انجام دهید.

شما در این آموزشی که می بینید هم پشتیانی فنی که شامل به روز رسانی و امنیت سایت هست را یاد می گیرید و هم این که پشتیبانی سئو که گذاشتن محتوا و تحلیل سایت خودتان و رقبا می باشد، انتخاب کلمات کلیدی و همچنین برنامه ای جامع برای تولید محتوا و ایجاد و دادن بک لینک را فرا می گیرید.

یکی از مهم ترین قسمت های هر سایتی امروزه پشتیبانی محتوایی می باشد، زیرا که با کمک این محتوا هست که سایت شما به دیگران شناخته می شوید در چنین حالتی شما خیلی خوب است بتوانید تولید محتوای اصولی را یاد بگیرید و بتوانید یک محتوایی را تولید کنید که مخاطبان زیادی را به خودش جذب کند.

ارتباط با بخش آموزش پشتیانی سایت

شما می توانید از طریق شماره های زیر در این خصوص اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزش پشتیبانی سایت وردپرس, چگونه پشتیبان سایت بشوم؟

4/5 - (1 امتیاز)