اگر به دنبال خرید پکیج طراحی سایت وردپرس هستید، پکیج طراحی سایت بدون کد نویسی اکسینو یکی از بهترین پکیج های موجود در بازار هست که سعی کرده است تمامی نکات را بررسی کند و توضیح دهد و همه ی اعمالی که برای مدیریت سایت های وردپرسی هست و لازم می شود که یک ادمین بداند را گنجاده است.

همانطور که امروزه تاثیر سایت و وجود کسب و کار ها در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، پس داشتن یک سایت مناسب و مدیریت کردن آن بر رونق کسب و کار تاثیر بسیار زیادی را می گذارد. عده ای بر این باور هستند که سایت ساختن نیاز به دانش کد نویسی دارد و این کار از عهده خودشان بر نمیاد پس در نتیجه برای تهیه سایت متحمل هزینه می شوند که گاها هزینه کمی هم نمی باشد و بعد از آن نیز برای نگه داری و مدیریت آن نیز باید هزینه های دیگری را صرف کنند، که ممکن است در نهایت هم به نتیجه دلخواه نرسند.

بیشتر بخوانید: وظایف یک شرکت در قبال کار طراحی سایت و وب سایت چیست؟

از دیگر مزایای داشتن یک وبسایت این است که در صورتی که شما دارای استعدادی هستید و یا در کسب و کارتان نیز موفق هستید؛ با استفاده از سایت و وارد شدن به دنیای مجازی می توانید درآمد بیشتری کسب کنید و یا هنر و استعدادتان را افراد دیگری نیز در دنیا ببینند.

به همین منظور ما در این پکیج سعی کرده ایم که تمامی نکاتی را که برای ساخت یک سایت و مدیریت و پشتیبانی آن لازم است قرار دهیم، شما با هزینه ای کمتر می توانید صاحب یک سایتی شوید که تماما با سلیقه و خواست خودتان سفارش سازی شده است و در آینده نیز نیازی به صرف هزینه برای تغییر و مدیریت و پشتیبانی ندارید زیرا که تمامی آموزش ها در خصوص مدیریت سایت در پکیج وجود دارد.

راه اندازی سایت چگونه است و چه میزان هزینه دارد ؟

برای راه اندازی یک سایت شما یکی از ملزوماتی که حتما باید داشته باشید دامنه و هاست می باشد، که تهیه آن ها مستلزم هزینه کردن می باشد.

بیشتر بخوانید: انواع طراحی سایت و وب سایت در شرکت اکسینو به چه شکل انجام می شود؟

                     سئو چه اهمیتی برای سایت دارد؟

دامنه

دامنه همان نام شما در اینترنت می باشد و معمولا از پسوند های com. و ir. در ایران استفاده می کنند. اگر چه پسوند های متنوع و زیادی وجود دارد که بنا به نوع کسب و کارتان می توانید از آن ها استفاده کنید برای مثال net. که مناسب برای کسب و کارهایی است که در حوزه اینترنت و شبکه فعالیت می کنند است، مانند سایت اکسینو که در بخش url دارید آن را مشاهده می کنید.

خرید پکیج طراحی سایت وردپرس

برای تهیه یک دامنه حداقل حدود 4 هزارتومن باید هزینه کنید اگر که بخواهید دامنه ir. را خریداری کنید در صورتی که انواع دیگری از دامنه را بخواهید خریداری کنید باید هزینه بیشتری متحمل شوید.

هاست

برای خرید هاست هم با توجه بر این که دارای چه خدمات و ویژگی هایی باشد از حداقل سالی 70 الی 80 هزارتومن باید هزینه بکنید و هر چه میزان حافظه هاست بیشتر باشد و دارای خدمات بیشتری باشد باید هزینه بیشتری بپردازید.

در صورتی که بخواهید برای طراحی سایت از قالب های آماده استفاده کنید می توانید از قالب های رایگان نیز بهره بگیرید اما معمولا قالب های معروفی که دارای امکانات بیشتری هستند و فارسی سازی شده اند دارای قیمت های بیشتری هستند که مناسب تر و زیباتر هستند.

بیشتر بخوانید: منظور از طراحی سایت شرکتی چیست ؟

هزینه طراحی سایت در کرج بر چه اساسی تعیین می شود؟

اگر چه هزینه هایی که تاکنون گفته شده است برای زمانی هست که خود شما بخواهید یک سایت را بسازید اگر بخواهید این کار توسط یک شرکت طراحی سایت انجام داده شود قطعا هزینه متفاوت تر خواهد بود.

اگر بخواهید که یک سایت را خودتان با کد نویسی طراحی و سفارشی سازی کنید قطعا نیاز به تجربه و علم برنامه نویسی دارد که برای این کار نیاز هست که شما آموزش های مبتنی بر طراحی سایت با کد نویسی را دیده باشید که این کار نیاز به صرف وقت و هزینه دارد اگر چه سبب می شود که بعد ها نیز از این طریق درآمد زایی داشته باشید.

خرید بهترین هاست و دامنه

اگر هم بخواهید که طراحی سایت با کد نویسی را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید قطعا مستلزم هزینه بیشتری از طراحی یک سایت با قالب اماده می باشد. یکی دیگر از مواردی که در قیمت نهایی طراحی سایت توسط شرکت های طراحی سایت تاثیر گذار است نوع سایت است این که سایت فروشگاهی باشد یا خبری و یا شرکتی.

برای تهیه سایت نیازی به مجوز ندارید اما در صورتی که بخواهید یک سایت فروشگاهی داشته باشید، باید ای نماد تهیه بکنید که در این صورت مشتریان به شما اعتماد می کنند زیرا که مطمئن می شود که هویت مالک سایت کنترل شده و تایید شده است.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا cms می باشد. که وظیفه آن مدیریت سایت می باشد و به کاربران خود یک پنل مدیریت سایت می دهد. در دنیا cms های مختلفی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به دروپال یا جوملا و وردپرس اشاره کرد.

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا می باشد که دلایل زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • وردپرس کاملا متن باز است و به همین سبب رایگان است.
  • با وردپرس می توانید هر نوع سایتی را راه اندازی کنید و آن را سفارشی سازی نیز بکنید.
  • وردپرس با زبان php نوشته شده است که از محبوب ترین زبان های دنیا می باشد و به همین سبب می توان انواع هاست های لینوکسی را برای آن تهیه کرد.
  • وردپرس همواره در حال آپدیت شدن است و در نتیجه در حال بهتر شدن می باشد.
  • با استفاده از افزونه های وردپرس می توان هر نوع تغییری را بدون کد نویسی به سایت بدهید و آن را گسترش بدهید.

پکیج طراحی سایت اکسینو چه تفاوتی با بقیه پکیج ها دارد؟

در پکیج طراحی سایت اکسینو سعی شده است که تمامی مطالبی را که مناسب برای ساخت و مدیریت یک سایت هست، قرار گرفته شده باشد. این پکیج قسمت های مختلفی دارد از جمله:

  • آموزش کار قسمت های پشتیبانی و مدیریت سایت
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش خرید هاست و دامنه
  • آموزش تبدیل سایت به یک سایت فروشگاهی
  • آموزش استفاده از انواع صفحه ساز ها

در این پکیج ما سعی کرده ایم که تمامی مطالب را به گونه ای توضیح دهیم که افرادی که هیچ گونه اطلاعی در خصوص طراحی سایت را هم ندارند بتوانند به راحتی سایت های وردپرسی خود را مدیریت کنند و همین طور بتوانند سایت های خود را بر اساس سلیقه خودشان شخصی سازی کنند.

بیشتر بخوانید: فایده طراحی سایت برای کسب و کارهای تهران در چیست؟

آیا طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت قابل اطمینان است؟

از دیگر مواردی که سعی داشته ایم به آن بپردازیم آموزش کامل طراحی یک سایت می باشد، از مراحل خرید هاست و دامنه تا مراحلی که مربوط به طراحی سایت می شود و طراحی سایت بر روی لوکال هاست هم آموزش داده شده است.

همچنین دوره ی آموزشی طراحی سایت اکسینو دارای پشتیبانی می باشد و کاربران می توانند از طریق ایمیل با مدرس در ارتباط باشند. در نتیجه با خرید پکیج طراحی سایت وردپرس اکسینو می توانید به راحتی و صرف هزینه کمتر سایت خود را داشته باشید.

چگونه قالب رایگان برای آموزش وردپرس بیابیم؟

بعد از مشاهده این دوره چه مطالبی را یاد می گیرید؟

  • توانایی طراحی یک سایت شرکتی را دارید.
  • می توانید سایت های مختلف را به صورت سایت فروشگاهی در بیارید.
  • توانایی کار با صفحه ساز های معروف را خواهید داشت.
  • در صورتی که سایتی وردپرسی داشته باشید می توانید آن را مدیریت کنید.
  • توانایی کار با افزونه های مطرح را خواهید داشت.
  • مهارت کامل را در خصوص کار با قسمت پیشخوان وردپرس را خواهید داشت.
  • می توانید به راحتی مقاله و محتواهای متفاوت را در سایت ایجاد کنید.
  • کاربران را مدیریت کرده و بتوانید کاربران جدید را به عضویت درآورید.

اطلاعات کلی در خصوص خرید پکیج طراحی سایت اکسینو

  • این آموزش مناسب برای کسانی هست که علاقه مند به طراحی سایت هستند اما بدون کد نویسی
  • در این دوره سعی شده است که تمامی آموزش ها از ابتدا باشد و در صورتی که مهارت آموزان پیش زمینه نیز نداشته باشند بتوانند به راحتی و به طور کامل به طراحی سایت و همین طور مدیریت و پشتیبانی سایت تسلط یابند.
  • همچنین این آموزش مناسب افرادی هست که می خواهند با خرید پکیج طراحی سایت وردپرس راحت تر و سریع تر وارد بازار کار بشوند و کسانی که خودشان سایتی را خریداری کرده اند و اکنون می خواهند آن را مدیریت و پشتیبانی کنند.

پاسخ به پرسش های متداول

پکیج آموزشی طراحی سایت وردپرس اکسینو چه ویژگی هایی دارد؟

در این پکیج سعی شده است که طراحی یک سایت شرکتی و فروشگاهی از صفر تا صد به شما آموزش داده شود، بدون این که نیازی باشد پیش زمینه ای داشته باشید علاوه بر آن، این آموزش مناسب هست برای افرادی که سایتی را دارند و تنها نیاز به آموزش چگونگی مدیریت کردن آن دارند.

پس از استفاده از این پکیج چه مهارت هایی را یاد می گیرید؟

بعد از استفاده از این پکیج شما قادر به طراحی سایت یک شرکت و یا فروشگاه خواهید بود و این که می توانید سایت خود را مدیریت و پشتیبانی کنید و مهارت کامل را در خصوص کار با قسمت پیشخوان وردپرس خواهید داشت.

تفاوت دوره طراحی سایت وردپرس اکسینو با سایر دوره های آموزشی نیست؟

دوره طراحی سایت با وردپرس اکسینو سعی داشته است که کامل ترین پکیج باشد و انواع آموزش هایی که مربوط به طراحی سایت با وردپرس هست را قرار دهد و با استفاده از این پکیج بدون نیاز به پیش زمینه ای می توانید طراحی سایت را یاد گرفته و سایت شخصی خود را داشته باشید و یا سریعتر وارد بازارکار بشود.

پانوشت: خرید پکیج طراحی سایت وردپرس, بهترین پکیج طراحی سایت وردپرسی, بهترین پکیج طراحی سایت, قیمت پکیج طراحی سایت وردپرسی, قیمت پکیج طراحی سایت وردپرسی, پکیج طراحی سایت ارزان قیمت, پکیج طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت 

4.5/5 - (2 امتیاز)