کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوا از جمله ابزارهای بسیار مؤثر بازاریابی است. شما برای اینکه بتوانید از سایت خود کسب درآمد داشته باشید باید تکنیک های تولید محتوا را آموزش ببینید. شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو بیش از 13 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و سئو دارد. در این مدت بیش از 300 هزار محتوا برای مشتریان تولید شده است. از همین رو در جهت ارائه خدمات بهتر این شرکت اقدام به برگزاری کلاس آموزش تولید محتوا در کرج را کرده است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس تولید محتوا در کرج با ما تماس بگیرید.

تولید محتوای سایت چیست؟

“تولید محتوای سایت معادل فارسی عبارت کانتنت مارکتینگ (Content Marketing) است. در واقع تولید محتوای سایت، یک رویکرد استراتژیک است که در آن تمرکز اصلی بر تولید و انتشار محتوای ارزشمند، مناسب و مستمر برای جذب مشتری است.”

در این روش از بازاریابی شما به جای اینکه فقط محصولات خود را در معرض دید مخاطب قرار دهید، اقدام به تولید محتوای ارزشمند در مورد محصولات و خدمات خود میکنید. تولید محتوای ارزشمند می تواند اطمینان مخاطب نسبت به شما را جلب کرده و در نهایت او را ترغیب به استفاده از خدمات و محصولات شما کند.

آموزش کانتنت مارکتینگ

تولید محتوا از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

در واقع تولید محتوا هر آن چیزی است که شما در یک سایت در معرض دید مخاطب خود قرار میدهید. جدای از بحث های گرافیکی و کلی یک سایت تولید محتوا را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • تولید متن و محتوای متنی در خصوص خدمات ارائه شده توسط شما
  • ارائه راهنما یا دستورالعمل های مفید در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده
  • اخبار تحلیلی در حوزه فعالیت سایت
  • قرار دادن ویدئو مرتبط با محتوای متنی
  • قرار دادن عکس های مرتبط با محتوای متنی
  • انیمیشن
  • کتاب الکترونیک
  • مقاله
  • اسلاید
  • اینفوگرافیک و …

بیشتر بخوانید: خدمات پشتیبانی و تولید محتوا برای سایت

مزایای تولید محتوا در تبلیغات اینترنتی

فرقی نمیکند شما مدیر یک سایت یا ادمین یک پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامی باشید. در هر صورت باید برای آن تولید محتوا انجام دهید. حال این تولید محتوا در هر یک از این سرویس ها با یکدیگر متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا برای پیج های اینستاگرام با کمترین هزینه

اطلاع رسانی به مخاطب

شما هر چه بیشتر بتوانید در مورد محصولات و خدمات خود به مخاطب اطلاعات بدهید گام بلندتری در جهت جلب رضایت او برداشته اید. امروزه با گسترش استفاده از فضای مجازی برای کسب و کارها انتظارات مخاطبین هم بالاتر رفته است. برای همین هم مخاطبین انتظار دارند شما در سایت خود اطلاعات بیشتری در خصوص خدماتی که قرار است ارائه شود به آنها بدهید.

خرید هاست و دامنه

تأثیر تولید محتوا بر سئو سایت

تولید محتوا برای یک سایت بسیار مهم است. یکی از فاکتورهای مهم برای موتور جستجوی گوگل محتوای قرار داده شده در هر سایتی است. گوگل بر مبنای محتوای منتشر شده در سایت شما امتیازی را برای آن در نظر میگیرد. حال اگر این محتوا یک محتوای مناسب باشد و استاندارد های گوگل را رعایت کرده باشد گوگل امتیاز مثبت برای آن در نظر خواهد گرفت. اما در صورتی که محتوای شما کپی باشد و یا المان ها به درستی در آن رعایت نشده باشند امتیاز محتوای شما منفی خواهد بود.

این امتیازها در نهایت نمره سئو شما را مشخص میکنند. امتیاز های مثبت بیشتر باعث می شود سایت شما در معرض دید بیشتری قرار بگیرد. بالعکس امتیاز منفی باعث حذف یک سایت از نتایج گوگل می شود.

بیشتر بخوانید: انجام سئو تضمینی سایت

تاثیر محتوا در سئو

کلاس آموزش تولید محتوا در کرج

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مدیران سایت ها با آن مواجه هستند عدم آشنایی به قواعد تولید محتوا است. به همین دلیل ما در شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو اقدام به تشکیل کلاس و دوره آموزش تولید محتوا کرده ایم. شما میتوانید با شرکت در این کلاس ها با مبانی تولید محتوا آشنا شوید. بکارگیری این قواعد تأثیر مستقیم در بهبود رتبه سایت شما و در نتیجه افزایش مخاطبین شما دارد.

کلاس آموزش تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

  1. صاحبان کسب و کارها: امروزه هر کسب و کاری نیازمند داشتن سایت است. بنابراین یکی از نیاز های صاحبان کسب و کارها دانستن مبانی تولید محتوا در سایت است.
  2. مدیران سایت ها: اگر مدیریت سایتی به شما سپرده شده شما لازم است با مبانی تولید محتوا و بارگذاری محتوا در سایت آشنا شوید. ما این کلاس ها را به شما پیشنهاد میکنیم.
  3. منشی ها و مدیر دفتر ها: زمانی فراگیری اصول ICDL یک مزیت بسیار مهم برای پیدا کردن شغل مناسب بود. اما امروزه این موضوع کافی نیست. اگر شما به دنبال یک موقعیت بهتر هستید بهترین راه برای شما آموختن تولید محتوا است. این کار باعث می شود فرصت های شغلی بهتری را بدست آورید.
  4. علاقه مندان به آموزش طراحی سایت: افرادی که طراحی سایت میکنند لازم است در سایت خود محتوا بارگذاری کنند. بنابراین باید تولید محتوا را فرا بگیرند.

بیشتر بخوانید: کلاس طراحی سایت در کرج

آموزش تولید محتوا

هزینه دوره آموزش تولید محتوا

هزینه و قیمت دوره های تولید محتوا بستگی به میزان ساعت آموزشی مورد نیاز شما دارد. بسته به اینکه شما چه سطح از آموزش را نیاز داشته باشید هزینه ها متفاوت خواهند بود. به طور مثال اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید تولید محتوای شما متفاوت خواهد بود با زمانی که شما یک سایت محتوا محور مثل سایت های آموزشی یا پزشکی دارید. همچنین این موضوع برای تولید محتوای سایت های شرکتی نیز متفاوت است.

بیشتر بخوانید: کلاس آموزش کار با پنل مدیریتی سایت وردپرسی

سؤالات متداول

تولید محتوای سایت چیست؟

"تولید محتوای سایت معادل فارسی عبارت کانتنت مارکتینگ (Content Marketing) است. در واقع تولید محتوای سایت، یک رویکرد استراتژیک است که در آن تمرکز اصلی بر تولید و انتشار محتوای ارزشمند، مناسب و مستمر برای جذب مشتری است."

کلاس آموزش تولید محتوا برای چه کسانی مفید است؟

این کلاس ها می تواند برای مدیران سایت ها، صاحبان کسب و کارها، منشی ها و مسئول دفترها و افرادی که طراحی سایت میکنند مفید باشد.

شرایط دوره های آموزش تولید محتوا چطور است؟

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مشاورین اکسینو تماس بگیرید. شماره تماس 09124222529

تماس با ما

شما برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط دوره ها میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاورین اکسینو آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. ضمناً لازم به ذکر است این کلاس ها در دفتر مرکزی شرکت در کرج برگزار میشود.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس آموزش تولید محتوا در کرج ، کلاس تولید محتوا در کرج ، آموزش تولید محتوا در کرج ، دوره آموزش تولید محتوا ، پکیج آموزش تولید محتوا ، آموزش تولید محتوای خوب ، هزینه دوره تولید محتوا ، هزینه کلاس تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)