شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است. برای اینکه بدانید چه ویژگی های ما را با دیگران متمایز میکند با ما همراه باشید.

شرکت طراحی سایت اکسینو

شرکت طراحی سایت اکسینو سابقه بیش از 13 سال فعالیت در زمینه طراحی سایت را دارد. ماحصل این سابقه انجام پروژه های مختلف در زمینه های کاری مختلف برای مشتریان عزیز و گرانقدر این مجموعه بوده است. هدف اصلی ما در این مجموعه همواره ارائه بهترین راهکارها برای مشتریان بوده است.

اکسینو با داشتن تیمی حرفه ای از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور در خصوص فعالیت های مرتبط با سایت و تبلیغات در فضای مجازی فعال است. اهم فعالیت های این مجموعه در خصوص طراحی سایت به شرح زیر است:

  • طراحی سایت و وب سایت با استفاده از قالب های آماده
  • طراحی سایت و وب سایت با استفاده از کدنویسی کاملاً اختصاصی
  • طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی برای کاربری های ویژه نظیر طراحی سایت حراجی، طراحی سایت نوبت دهی و …
  • طراحی سیستم نوبت دهی آنلاین و رزرو اینترنتی
  • عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به سایت های طراحی شده
  • ارائه خدمات خرید هاست و دامنه
  • ارائه خدمات پشتیبانی سایت
  • تولید محتوای حرفه ای و کاملاً کلاه سفید برای سایت و وب سایت
  • سئو تضمینی سایت و وب سایت

شما برای گرفتن هر یک از این خدمات می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

انواع طراحی سایت و وب سایت در شرکت اکسینو

ما در اکسینو تقریباً برای تمامی کسب و کارها طراحی سایت و وب سایت را انجام میدهیم. مگر در مواردی که طراحی سایت به لحاظ قانونی یا شرعی منع شده باشد. مثل طراحی سایت شرط بندی یا طراحی سایت با مقاصدی از این دست.

به غیر از مواردی که گفته شد طراحی سایت برای کسب و کارهای دیگر منعی ندارد. اگر بخواهیم توانایی خود در طراحی وب سایت را عنوان کنیم ما توانایی طراحی سایت در حوزه های زیر را داریم:

طراحی سایت با امکانات ویژه

  • طراحی سایت حراجی
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت آگهی مثل دیوار، شیپور یا دیگر سایت های آگهی مثل کرج مارکت، ایران ضایعات و …
  • طراحی سایت های بازاریابی با امکان تعلق گرفتن سود به فرد بازاریاب
  • طراحی سایت فروش بلیط با امکان مشخص کردن به فرض صندلی مشتری مثل فروش بلیط سینما
  • طراحی سایت گردشگری با امکان فروش بلیط هواپیما با امکان انتخاب مبدا و مقصد …
  • طراحی سایت و وب سایت نوبت دهی و سیستم نوبت دهی آنلاین و اینترنتی
  • طراحی سایت خبرگزاری و محتوا محور
  • طراحی سایت با امکانات خاص نظیر تبدیل تاریخ و یا تبدیل واحد پول
  • طراحی سایت فروش قسطی محصول مثل دیجی پی با امکان تعیین پیش پرداخت، تعداد اقساط و تعداد چک دریافتی از مشتری

طراحی سایت با امکانات پایه

طراحی سایت فروشگاهی معمولی

با گسترش روزافزون خرید آنلاین طراحی سایت فروشگاهی یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است که فروش محصول دارد. ما هم در این زمینه تجربه کافی را داریم. طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب و کارهایی مثل فروش اسباب بازی، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم التحریر، شیرآلات، فایل های آموزشی، پکیج های آموزشی، گل، لوازم خانگی و مبلمان، وسایل دکوری و تزئینی، وسایل روشنایی، ابزارآلات، لوازم الکترونیکی و برقی، فروش خدمات و غیره به شکلی کاملاً مناسب برای مشتریان انجام می شود.

طراحی سایت و وب سایت شرکتی و شخصی با امکانات پایه

اما عموم کسب و کارها کاربری ساده تری از سایت را نیاز دارند. برای این کسب و کارها کافی است اطلاعات آنها بعلاوه شرح مختصری از فعالیت هایشان در کنار اطلاعات تماس در سایت درج شود. طراحی سایت شرکتی و رزومه ای از این دست هستند.

طراحی سایت رزومه ای و شخصی برای افرادی کاربرد دارد که به شخصه خدمات رسانی میکنند. مثلاً برای کسب و کارهایی همچون تدریس کنکور، تدریس موسیقی، تدریس نرم افزار، مهارت اموزی، سخنرانان، خوانندگان، ورزشکاران، پزشکان، وکلا و … .

طراحی سایت شرکتی برای مواردی کاربرد دارد که هدف ارائه توضحیاتی در خصوص کالاها و خدمات ارائه شده در یک شرکت است. مثل شرکت های باربری، تصفیه آب، تولید کنندگان محصولات مختلف، شرکت های بازرگانی، شرکت های ساختمانی، شرکت های پیمانکاری و …. .

 

بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی پرتال

در بسیاری از موارد لازم است شما برای دسته بندی اطلاعات مشتریان و کاربران خود از یک سیستم پرتال استفاده کنید. برای همین هم اکیداً توصیه می شود طراحی سایت و وب سایت خود را به مجموعه ای بسپارید که کار طراحی پرتال را نیز انجام دهد.

کسب و کارهایی که استفاده از پرتال در انها بیشتر مرسوم است عبارتند از:

  • بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • شرکت های بزرگ
  • سازمان ها و نهادهای دولتی
  • رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای
  • دانشگاه ها و موسسات اموزشی
  • مدارس و آموزشگاه ها

اما امروزه با گسترش استفاده از خدمات آنلاین دایره این کسب و کارها روز به روز در حال گسترش است. در همین رابطه اگر شما:

  • پزشک یا مشاور هستید و تمایل دارید سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشید داشتن پرتال برای شما ضروری است
  • اگر وکیل هستید و میخواهید موکلین شما هر یک پروفایل جداگانه داشته باشند و بتوانند مدارک لازم را در آنجا برای شما ارسال کنند لازم است پرتال داشته باشید
  • دفاتر پیشخوان دولت
  • کسب و کارهای مبتنی بر نوبت دهی مثل مراکز معاینه فنی ، آرایشگاه ها، مراکز ارائه دهنده خدمات لیزر و بهداشتی بانوان و …

ما در مجموعه اکسینو خدمات پرتالی متناسب با کسب و کار شما را ارائه میدهیم.

برای ارتباط با ما همین حالا تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

ویژگی های شرکت طراحی سایت و وب سایت خوب چست؟

تجربه در هر زمینه کاری فاکتور اصلی و اساسی به شمار میرود. تجربه کمک میکند تا یک کسب و کار ایرادات خود در کار را ببیند و مستمراً آنها را تصحیح کند. البته این موضوع مستلزم این است که این کسب و کار تمایل به اصلاح و بهبود داشته باشد.

ما از ابتدای کار بهترین نبودیم!!!

وقتی میگوییم شرکت طراحی سایت و وب سایت اکسینو تجربه ی بیش از سیزده سال را پشتوانه خود دارد به این معنی است که ما سیزده سال کوشیده ایم تا بهترین شویم. کارهای بسیاری را برای مشتریان انجام داده ایم و بازخوردهای آنها را گرفته ایم. روش کار را اصلاح کرده ایم و هر روز بهتر از دیروز شده ایم.

ارتباط با مشتری در شرکت طراحی سایت مربوط به موارد زیر خواهد بود:

مشاوره قبل از شروع کار

در این مرحله تجربه شرکت بسیار به شما کمک خواهد کرد. زیرا ما قبلاً برای بسیاری از کسب و کارها طراحی سایت انجام داده ایم و با دغدغه های آنها آشنا شده ایم. بنابراین می توانیم مشاوره لازم در خصوص نحوه عملکرد بهتر را به شما بدهیم. در این صورت شما مسیر کوتاه تری را به سمت موفقیت خواهید پیمود و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری خواهد شد.

همچنین مشاوره به شما کمک میکند دید بهتری نسبت به سایتی که قرار است طراحی شود پیدا کنید. المان هایی که قرار است در سایت قرار بگیرند را بهتر درک میکنید. در مورد نحوه چینش آنها در سایت تصور بهتری خواهید داشت. شمای کلی از سایتی که قرار است برایتان طراحی شود را در همان ابتدای کار بدست می آورید.

شرکت طراحی سایت حرفه ای

حین انجام طراحی سایت

در مرحله انجام طراحی سایت فاکتورهایی که برای کارفرما بسیار حائز اهمیت است عبارتند از:

  1. عقد قرارداد مناسب با تعهدات مناسب برای انجام کار به شکل صحیح
  2. سرعت در انجام کار
  3. کیفیت بالای کار طراحی شده
  4. ارتباط و تعامل سازنده در جهت بهبود انجام کار
  5. رعایت نکات گفته شده از سوی کارفرما در کار
  6. تحویل به موقع کار
  7. انجام اصلاحات لازم بر روی کار تحویل شده
  8. نداشتن خطا در عملکرد سایت تحویل شده

خدمات پشتیبانی مناسب

پس از تکمیل مرحله طراحی سایت، سایت به مشتری تحویل داده می شود. در این مرحله مشتری میتواند تصمیم بگیرد که مدیریت سایت را خود به عهده بگیرد (خود شخص یا کارمند او) و یا اینکه کارهای پشتیبانی را نیز به شرکتی که کار طراحی سایت را انجام داده واگذار کند.

در صورتی که خدمات پشتیبانی سایت با شرکت باشد ارائه خدمات مناسب از سوی شرکت یک امر کاملاً حیاتی است. سایت یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است اگر و تنها اگر شیوه استفاده از این ابزار صحیح انجام شود. خدمات پشتیبانی سایت یکی از اصلی ترین بخش های این شیوه بازاریابی است.

  • خدمات پشتیبانی سایت میتواند شامل موارد زیر باشد:
  • رفع عیب های پیش آمده در سایت بر اثر به روز رسانی های انجام شده و غیره
  • انجام اصلاحات و یا افزودن امکانات به فراخور زمان
  • محتوا گذاری از قبیل بارگذاری عکس، فیلم، محتوای متنی و ….
  • ایجاد تغییرات در مواقع خاص نظیر هماهنگ سازی سایت با اعیاد و مراسم های مذهبی
  • هماهنگی با شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ و رفع ایرادات ناشی از مشکلات هاستینگ

سئو و ورود به صفحه اول گوگل

هیچ سایتی پس از طراحی خود به خود وارد صفحه اول گوگل نخواهد شد. اگر چنین اتفاقی افتاد بدانید در آن حوزه رقابتی وجود ندارد. این یعنی در آن حوزه پولی وجود ندارد!!!

شما برای اینکه بتوایند سایت خود را پربازدید کنید لازم است روی آن کار کنید. بهترین حالت این است که شما در کلمات مرتبط با حوزه کسب و کار خود وارد صفحه اول گوگل شوید. برای این کار هم شما دو راه پیش رو دارید. یا انجام کار سئو را خودتان به عهده بگیرید یا از شرکت هایی که خدمات سئو ارائه میدهند کمک بگیرید.

ما راه اول را در این رابطه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم. سئو یک کار کاملاً تخصصی است. شما در صورتی که راه اشتباه را در این مورد در پیش بگیرید نه تنها هزینه و زمان خود را از دست میدهید بلکه نسبت به فرایند بازاریابی از طریق سایت دلسرد و بدبین می شوید.

اگر سئو به درستی انجام نشود خسارت اصلی آن هدر رفتن زمان و پول شما نیست. بلکه خسارت اصلی آن بی اعتمادی شما به مسیر بازاریابی از طریق سایت است.

در نتیجه توصیه اکید ما این است کار سئو خود را به شرکت های موفق در این حوزه بسپارید. در این خصوص می توانید از شرکت ها تقاضای نمونه کار کنید. با بررسی نمونه کارها میتوانید تصمیم بگیرید کار خود را به آن شرکت واگذار کنید یا خیر.

شرکت خدمات پشتیبانی سایت

قیمت و هزینه طراحی سایت در شرکت اکسینو

همانطور که از توضیحات بالا بر می آید با توجه به اینکه شما چه نیازهایی داشته باشید قیمت و تعرفه طراحی سایت میتواند بسیار متفاوت باشد. در سایت هایی که نیاز به کدنویسی اختصاصی پیدا میکنند این تفاوت قیمت بسیار مشهود تر است. شما برای اخذ قیمت طراحی سایت و وب سایت میتوانید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت در تهران و سایر نقاط ایران

امروزه با گسترش ارتباط مجازی دیگر لزومی ندارد نگران ارتباط با پیمانکار باشید. دیگر فرقی نمیکند شرکت طراحی سایت در شهر شما واقع شده باشد یا نه. تمامی کارها را میتوان به شکل دورکاری انجام داد. شرکت اکسینو در تهران و کرج دفتر دارد و ما اماده خدمات رسانی حضوری به شهروندان تهرانی و کرجی هستیم. ما آماده خدمت رسانی به شما هموطنان به شکل غیرحضوری از هر کجای ایران هستیم. مهم این است شما بهترین را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین شرکت طراحی سایت ایران کدام است؟

شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است.

قیمت طراحی سایت حرفه ای در یک شرکت خوب چقدر است؟

قیمت طراحی سایت بنا به اینکه چه امکاناتی داشته باشد متفاوت است. ما در اکسینو کمترین هزینه ها در قبال بهترین کیفیت را به مشتری پیشنهاد میدهیم

شرکت طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت طراحی سایت حرفه ای باید بتواند یک مشاوره حرفه ای قبل از شروع کار را به شما بدهد. در حین طراحی سایت دقت و سرعت را چاشنی کار کند. ارتباط مستمر با مشتری داشته باشد و پس از انجام کار خدمات پشتیبانی مناسب ارائه بدهد.

شماره شرکت طراحی سایت خوب

شما برای تماس با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو کشور کافی است با شماره 09124222529 تماس بگیرید تا تفاوت مشاوره ما با دیگران را حس کنید

تماس با ما

برای ارتباط با ما و انجام مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید. امکان مشاوره حضوری نیز وجود دارد. مشاورین اکسینو آماده اند بهترین مشاوره در خصوص راه های پیش روی شما برای پیشرفت کسب و کارتان را به شما ارائه دهند.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: شرکت طراحی سایت و وب سایت ، بهترین شرکت طراحی سایت ایران ، بهترین شرکت طراحی سایت تهران ، خدمات پشتیبانی سایت ، قیمت طراحی سایت اختصاصی ، هزینه طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)