کلاس آموزش html و css در کرج بسیار مناسب افرادی است که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت می باشند.

یادگیری خوب html و css به شما کمک می کند که در آینده ای نه چندان دور بتوانید زمینه های دیگری از طراحی سایت مانند برنامه نویسی سایت را فرا بگیرید.

برای این که بتوانید یک کلاس مناسب برای یادگیری html و css را پیدا کنید باید به این نکته توجه فرمایید که این کلاس بتواند خیلی بهتر و بیشتر به شما مسائل مربوط به html و css را یاد بدهد و کاملا کاربردی و پروژه محور باشد.

امروزه با توجه بر این که آموزش های زیادی در اینترنت موجود می باشد که شما را مجاب بر این می کند که در انتخاب کلاس و سرفصل های آن با دقت بیشتری عمل کنید. زیرا که خیلی از کلاس ها هستند که تنها مواردی را که در اینترنت به طور رایگان وجود دارد آموزش می دهند.

یک آموزش خوب، آموزشی است که کاملاً پروژه محور باشد و کاربردی اصول و قواعد را یاد بدهد.

در این مقاله در خصوص مطالب زیر اطلاعات لازم را خدمت شما دوستان عزیز ارائه میکنیم.

  • کلاس آموزشی طراحی سایت در کرج
  • در خصوص html چه میدانید؟
  • css چیست؟
  • ارتباط با برگزار کننده کلاس آموزش html و css در کرج

خرید بهترین هاست و دامنه

کلاس آموزش طراحی سایت در کرج

شرکت اکسینو که خودش به عنوان یکی از برترین طراحان سایت در کرج و تهران می باشد اقدام به برگزاری کلاس طراحی سایت برای علاقه مندان به این حوزه کرده است.

ما در این کلاس ها آموزش های پروژه محور و صفر تا صد html و css را داریم. این تضمین را به شما می دهیم که این آموزش ها کاملا مطابق با بازارکار طراحی شده اند.

این نوید را برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند اما علاقه ای به استفاده از کد ندارند می دهیم که شرکت طراحی سایت اکسینو کلاس طراحی سایت بدون کد نویسی و با استفاده از وردپرس را هم دارد که این کلاس هم کاملا پروژه محور هست و تماما بر اساس نیاز بازارکار طراحی شده است.

در ادامه این مقاله اطلاعاتی مختصرا در خصوص html و css می دهیم.

در خصوص html چه میدانید؟

html مخفف عبارت  Hyper Text Markup Language می باشد. html یک زبان نشانه گذاری می باشد که با استفاده از آن صفحات وب را می نویسند. تمامی المان هایی که داخل طراحی سایت می بینید با استفاده از html نوشته شده است برای مثال تمامی تصاویر و متن ها و تیتر ها با استفاده از html می باشد.

در حقیقت با استفاده از html شما یک اسکلت بندی را برای طراحی سایت تان ایجاد می کنید. با استفاده از html است که می توانید هر المانی را داخل سایت تان قرار دهید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از html تنها می توانید نشانه گذاری متن را انجام دهید و نمی توانید به متن و المان های موجود در سایتتان استایل بدهید مثلاً رنگ و اندازه آن ها را تغییر بدهید.

نکته دیگری که حائز اهمیت است که بدانید این است که زبان html به هیچ وجه زبان برنامه نویسی نیست.

بلکه تنها زبان نشانه گذاری متن است علت این که زبان html به عنوان زبان نشانه گذاری ابر متن شناخته می شود این است که این زبان برای نشانه گذاری رسانه ها مانند تصاویر و ویدئو و همین طور صدا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تنها برای متن نیست.

علت دیگری که این زبان به عنوان زبان برنامه نویسی شناخته نمی شود این است که با استفاده از html نمی توان یک الگوریتم را پیاده سازی کرد.

از مهم ترین تگ های html می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تگ h1 h2 h3 h4 h5 h6 که برای تیتر دهی استفاده می شود.
  • تگ img برای گذاشتن تصویر
  • تگ div برای قسمت بندی

CSS چیست؟

css زبانی است که برای استایل دهی برای صفحات وب مورد مصرف قرار می گیرد و مخفف عبارت  Cascading Style Sheets  می باشد. با استفاده از css است که شما تعیین می کنید که یک عنصر html چگونه باید نشان داده شود. تعداد دستوراتی که در زبان زبان css وجود دارد بسیار بیشتر از زبان html است.

 

بهترین دوره آموزش html و css

به همین سبب است که سعی می شود سطح مناسبی از این زبان همراه با کاربردهایش برای شما آموزش داده شود. زبان css نیز یک زبان برنامه نویسی نیست زیرا که در آن الگوریتمی تعریف نمی شود، این زبان تنها برای استایل دهی استفاده می شود.

تعریف css در زبان html و وصل کردن آن با سه شکل انجام می شود

  • استایل دهی به روش inline داخل کد های html.
  • استایل دهی به روش internal داخل بخش head کد های html.
  • استایل دهی به روش external داخل بخش head لینک داده می شود.

در این دوره استفاده صحیح از html و CSS به منظور استفاده آنها در طراحی سایت به شما آموزش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین دوره آموزش طراحی سایت

سؤالات متداول

آیا برای دوره آموزشی html و CSS لازم است با کدنویسی آشنایی داشته باشیم؟

خیر، شما برای شرکت در دوره های آموزش html و CSS نیازی به دانستن کدنویسی ندارید. تمامی موارد در این کلاس ها آموزش داده خواهند شد.

آیا دوره آموزش html و CSS برای یادگیری طراحی سایت اجباری است؟

خیر، با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس کار طراحی سایت را بسیار ساده تر از گذشته کرده اند نیازی به دانستن html و CSS به شکل عمیق نیست. اما آشنایی با این موارد میتواند کیفیت کار شما را بسیار ارتقاء دهد.

آموزش html و CSS برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره ها برای افرادی طراحی شده اند که قصد یادگیری طراحی سایت را دارند. تمامی افرادی که قصد آموزش طراحی سایت به منظور راه اندازی کسب و کار را دارند و یا از این طریق میخواهند وارد بازار کسب و کار شوند میتوانند در این دوره ها شرکت کنند.

ارتباط با برگزار کننده کلاس آموزش html و css در کرج

شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو با سابقه چندین ساله ای که دارد اقدام به برگزاری کلاس های طراحی سایت با کد نویسی و همچنین طراحی سایت بدون کد نویسی کرده است.

در این راه تمام سعی خود را داشته است که آموزش هایش کاملا کاربردی و پروژه محور باشد تا مناسب برای بازارکار باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط برگزاری کلاس ها از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس طراحی سایت در کرج، کلاس آموزش html و css در کرج، بهترین کلاس آموزش html و css در کرج، قیمت کلاس طراحی سایت در کرج، html

5/5 - (1 امتیاز)