امروزه داشتن سایت از الزامات هر کسب و کاری است. بنابراین آشنایی با نحوه مدیریت سایت و کار با آن بسیار ضروری است. در همین راستا شرکت طراحی سایت اکسینو با بیش از 13 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو اقدام به برگزاری کلاس های آموزش پنل مدیریت سایت در این زمینه کرده است. این کلاس ها به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می شوند. کلاس های حضوری در دفتر کرج برگزار میشوند و امکان ارسال مدرس به شرکت های کرج و تهران وجود دارد. همچنین کلاس های مجازی محدودیت مکانی ندارند.

بنا به تجربه، نیازهای شما در مدیریت سایت ها بسیار است. در صورتی که شما موضوع کار سایت خود را با ما در میان بگذارید ما میتوانیم مشاوره لازم در خصوص آموزش هایی که شما باید ببینید را در اختیار شما بگذاریم. شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام کلاس های آموزش کار با پنل مدیریت سایت، مدیریت سایت وردپرسی، و مدیریت سایت های فروشگاهی و غیره با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

آموزش پنل مدیریت سایت و کار با آن

هر سایتی که طراحی میشود یک پنل کاربری یا مدیریت دارد. در واقع تمامی مطالبی که شما در ظاهر سایت مشاهده میکنید از این پنل مدیریت می شود. شما برای ایجاد تغییرات در سایت خود ، محتوا گذاری در آن یا تغییرات محتوا لازم است که آشنایی لازم با پنل مدیریتی سایت را بدست بیاورید.

تغییرات لازم در سایت میتواند حالت های مختلفی داشته باشد. برخی از این تغییرات ساده بوده و با آشنایی با نحوه کار پنل مدیریت خود میتوانید اقدام به انجام آنها کنید. اما برخی از تغییرات هم هستند که شاید از نظر شما ساده بنظر بیایند اما در عمل بسیار پیچیده بوده و نیاز به کدنویسی در سایت خواهند داشت. به طور کلی در موارد مختلفی شما نیاز به انجام تغییرات در سایت خود را پیدا میکنید.

تغییرات ظاهری سایت

این تغییرات میتواند جنبه های مختلفی داشته باشد. گاهی اوقات شما میخواهید تنها اقدام به عوض کردن عکس های موجود در سایت خود کنید. به عنوان مثال عکس مربوط به اسلاید شو خود را تغییر دهید. مثلاً بنا به مناسبت های مختلف، اعیاد یا ایام سوگواری از بنرهای مختلف در سایت خود استفاده کنید. یا عکس های مربوط به مطالبی که در سایت قرار داده اید را تغییر بدهید. در چنین مواردی شما میتوانید با یک آموزش ساده توانایی لازم جهت انجام چنین کاری را بدست بیاورید.

اما در برخی موارد شما قصد جابجایی آیتم های قرار داده شده در سایت را دارید. و یا میخواهید آیتم های جدیدی را به سایت اضافه کنید. در چنین مواردی توصیه می شود حتماً با طراحی سایت خود مشورت کنید. چنین مواردی نیاز به آموزش های پیچیده تری دارند. چنین تغییراتی غالباً نیاز به اندکی کدنویسی پیدا میکنند و لازم است حتماً توسط یک متخصص انجام شود.

آموزش محتوا گذاری در سایت

یکی از موارد بسیار مهمی که دارندگان سایت باید فرا بگیرند نحوه محتواگذاری صحیح در سایت است. شما برای فعالیت بر روی سایت خود لازم است آموزش لازم در خصوص محتواگذاری را فرا بگیرید. محتوا گذاری در سایت ارتباط مستقیم با سئو سایت دارد. بنابراین بسیار مهم است که شما به درستی این کار را انجام دهید. برای همین هم قبل از فرا گیری آموزش های لازم اصلاً توصیه نمی شود که خودتان محتوایی را در سایت بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات حرفه ای پشتیبانی سایت

آموزش مدیریت سایت وردپرسی

شرکت طراحی سایت اکسینو در ادامه خدمات خود اقدام به برگزاری کلاس های آموزش مدیریت سایت کرده است. سایت هایی که طراحی می شوند غالباً در دو دسته تقسیم بندی میشوند. سایت هایی که با قالب های آماده طراحی میشوند و سایت هایی که به شکل اختصاصی طراحی میشوند.

برای آموزش کار با پنل مدیریت سایت هایی که به شکل اختصاصی طراحی میشوند لازم است فرد یا شرکت طراحی سایت اموزش های لازم را به شما بدهد. اما در اغلب موارد سایت های طراحی شده با قالب آماده انجام میشوند. در چنین حالتی هم اکثر موارد با قالب های وردپرسی طراحی میشوند. بنابراین شما اگر میخواهید نحوه کار با پنل مدیریتی سایت را فرا بگیرید لازم است با نحوه کار با پنل مدیریت وردپرس آشنایی کسب کنید.

ما در اکسینو اقدام به برگزاری کلاس اموزش پنل مدیریت وردپرس کرده ایم. این کلاس ها به شکل حضوری در دفتر کرج برگزار می شوند. همچنین این کلاس ها به شکل مجازی نیز برگزار میشوند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

آموزش مدیریت سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی از جمله سایت هایی هستند که مدیریت آن حتماً نیاز به نیروی مختص آن را دارد. با توجه به اینکه در سایت های فروشگاهی ثبت سفارش انجام میشود و پس از ثبت سفارش این سفارش ها بلافاصله باید ارسال شوند بنابراین حتماً یک نیرو لازم است به شکل تمام وقت آن را مدیریت کند.

در سایت های فروشگاهی لازم است مدیر سایت فروشگاهی موارد زیر را بخوبی فرا بگیرد:

  • نحوه تعریف محصولات جدید و جزئیات آن شامل قیمت، توضیحات، ویژگی های محصول
  • نحوه تغییر قیمت محصولات فروشگاهی
  • مدیریت موجودی محصول در انبار
  • مدیریت بخش ووکامرس و ثبت سفارش ها
  • آشنایی با وب سرویس پیامکی برای ارسال پیامک به مشتری ها در هنگام خرید اینترنتی
  • پاسخ دهی به کامنت های کاربران
  • تغییر قیمت محصولات
  • بارگذاری و تعریف محصولات پیشنهاد ویژه
  • تعریف محصولات مرتبط

تفاوت کلاس طراحی سایت و آموزش کار با سایت

در کلاس های طراحی سایت، نحوه انجام طراحی سایت از صفر تا صد اموزش داده می شود. اما در کلاس آموزش کار با سایت و مدیریت سایت به شما اموزش داده می شود چطور بتوانید سایتی که قبلاً طراحی شده است را مدیریت کنید. عکس های آن را تغییر بدهید. مطالب ان را به روز رسانی کنید. مطالب جدید به آن اضافه کنید.

به عنوان مثال، در کلاس طراحی سایت به افراد آموزش داده می شود که چگونه می توانند یک دامنه و هاست را خریداری کرده و آنها را به یکدیگر متصل کنند. اما در کلاس آموزش کار با سایت به افراد اموزش داده می شود که چگونه انها را تمدید کنند.

و یا در کلاس طراحی سایت اموزش داده می شود که انواع اسلاید شو چطور در سایت قرار میگیرد. اما در کلاس اموزش مدیریت سایت تنها نحوه تغییر دادن عکس های قرار داده شده در اسلاید شو اموزش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کلاس آموزش طراحی سایت در کرج و تهران

بیشتر بخوانید: دوره های کاراموزی طراحی سایت در کرج

کلاس آموزش کار با سایت مناسب چه کسانی است؟

افرادی که خود دارای سایت هستند

اگر شما برای کسب و کار خود سایت طراحی کرده اید و کسب و کار شخصی دارید می توانید برای کاهش هزینه های خود اقدام به یادگیری کار با سایت و مدیریت آن کنید.

با این کار شما قادر خواهید بود سایت خود را مدیریت کنید و با کار بر روی آن بازدید آن را افزایش بدهید.

افراد جویای کار، منشی ها و مسئول دفترها

تا قبل از این فرا گرفتن مهارت های اصلی ICDL یکی از الزامات پایه ای برای استخدام محسوب میشد. اما امروزه از آنجا که بسیاری از شرکت ها سایت دارند بنابرای اشنایی با نحوه مدیریت سایت و محتواگذاری یک مزیت عالی برای شما نسبت به سایرین خواهد بود.

مدیران سایت های فروشگاهی

همانطور که در بالا گفته شد به علت حجم بالای کار سایت های فروشگاهی مدیران این سایت ها حتماً لازم است که آشنایی با مدیریت چنین سایت هایی را داشته باشند.

سؤالات متداول

آموزش پنل مدیریت سایت چند ساعت است؟

بسته به اینکه آشنایی شما با سایت و پنل مدیریتی آن چقدر باشد زمان آموزش متفاوت خواهد بود. معمولاً مدت زمان دوره کلاسها از بین 4 تا 20 ساعت است.

آموزش پنل مدیریت سایت برای چه کسانی مناسب است؟

این کلاس ها و آموزش ها برای افرادی که برای کسب و کار شخصی خود سایت دارند، منشی ها، مسئول دفترها، دانشجوهای نرم افزار و صاحبان فروشگاه های اینترنتی مناسب است.

آموزش کار با سایت چه فرقی با آموزش طراحی سایت دارد؟

در کلاس های طراحی سایت، نحوه انجام طراحی سایت از صفر تا صد اموزش داده می شود. اما در کلاس آموزش کار با سایت و مدیریت سایت به شما اموزش داده می شود چطور بتوانید سایتی که قبلاً طراحی شده است را مدیریت کنید. عکس های آن را تغییر بدهید. مطالب ان را به روز رسانی کنید. مطالب جدید به آن اضافه کنید. 

تماس با ما

همانطور که گفته شد یکی از خدمات شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو برگزاری کلاس های آموزش کار با سایت و مدیریت سایت است. کلاسهای حضوری در دفتر کرج برگزار میشوند و امکان ارسال مدرس به شرکت های کرج و تهران نیز وجود دارد. همچنین کلاسهای آنلاین بدون محدودیت مکانی انجام میشود. همچنین شما میتوانید برای خرید ویدیوهای آموزشی از اینجا اقدام کنید.

پانوشت: کلاس آموزش کار با پنل مدیریت سایت در کرج ، آموزش پنل مدیریت سایت ، آموزش کار با سایت وردپرسی در تهران ، کلاس آموزش مدیریت سایت فروشگاهی ، مدیریت سایت وردپرسی ، دوره آموزش سایت

 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)