طراحی سایت حرفه ای یکی از نیاز هایی است که کسب و کار ها و همین طور افراد به آن نیاز دارند، چرا می گوییم طراحی سایت حرفه ای ؟ چون که طراحی سایت می تواند به راحتی و با کمترین امکانات انجام بشود و در نهایت هم منجر به این نشود که نیاز های فرد و یا شرکت را برآورده کند.

به همین دلیل شما به این احتیاج دارید که حتما از یک طراحی سایت حرفه و یک شرکتی که این کار را برای شما انجام دهد مشاوره بگیرید.

شرکت طراحی سایت اکسینو با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه این اطمینان را به شما می دهد که بهترین طراحی سایت حرفه ای در عینی که قیمت مناسبی را نیز داشته باشد برای شما تهیه کند.


آیا به دنبال یک شرکتی طراحی سایت فوری هستید؟


در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چگونه یک طراحی سایت حرفه ای را خلق کنیم و اصلا یک سایت حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

چه ویژگی هایی یک سایت را حرفه ای می کند؟

در این قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که یک سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد.

زیبایی گرافیکی

زیبایی گرافیکی به گونه ای که از نظر بصری بتواند کاربر را جذب کند بسیار خوب است و باعث می شود که هر کاربری که وارد سایت شما می شود با توجه به طراحی صورت گرفته زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند.

برای این که این فضای زیبا را به وجود بیاورید باید به یک سری از نکات توجه کافی را داشته باشید برای مثال از مهم ترین آن ها می توان به این اشاره کرد که باید از ترکیب رنگی مناسب و موثری استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم قرار گرفتن هر عنصر در جای خودش می باشد و باید یک همگونی بین اجزا قرار داشته باشد.


پشتیبانی سایت خوب چه طور انجام می شود؟


حتما سعی داشته باشید که از تصاویر مفید و مرتبط با سایت تان استفاده کنید، به گونه ای که در کنار استفاده از عکس ها این المان ها را متحرک کنید و از جلوه های بصری بهره بگیرید زیرا همان طور که پیش تر گفتیم این موضوع باعث می شود که کاربران بیشتر با سایت شما ارتباط بگیرند.

تولید محتوا

تولید محتوای خوب و اصولی با توجه به موضوعات پر مخاطب می تواند به شما کمک کند که یک سایت حرفه ای داشته باشید. اما توجه کنید که حتما از فونت و سایز فونت مناسب استفاده کنید.

حتما در تولید محتوا هم تمامی نکاتی را که برای یک کاربر مناسب هست رعایت کنید تا بتوانید سریعتر و بهتر پیشرفت کنید.

طراحی سایت حرفه ای

چون که از دید گوگل سایتی خوب است که کاربران بیشتری آن را بپسندند، پس شما هر چی بیشتر در این زمینه تلاش کنید، می توانید این انتظار را داشته باشید که سایت شما هم زودتر در نتایج گوگل بدرخشد.

توجه به سئو

یک طراحی سایت حرفه ای به طوری درست می شود که اگر بعدا مشتری خواست که پروژه سئو هم برای او انجام شود هم به طوری باشد که خیلی سریعتر در نتایج گوگل ظاهر شود.

برای این که در نتایج سئو بدرخشید باید هم در زمان طراحی سایت به آن توجه کنید که چگونه کد نویسی می شود و از گذاشتن کد های اضافی پرهیز کنید.

امروزه اکثر شرکت ها برای به وجود آوردن یکی سایت حرفه ای در زمینه سئو از cms ها استفاده می کنند، که معروف ترین و محبوب ترینش هم وردپرس هست.

شاید دیده باشید که عده ای معتقد هستند که سایت های طراحی شده با وردپرس را نمی توان جز سایت های حرفه ای به حساب آورد، اما این باور اشتباهی است زیرا که برخی از قالب های وردپرس به قدری خوب برنامه نویسی شده اند و هم طور از نظر ظاهری هم بسیار می توانند زیبا باشند، که در صورتی که شما بخواهید همان را با برنامه نویسی و کد زنی پیاده کنید شاید خیلی زمان ببرد و یا اصلا به نتیجه دلخواه نرسید.

به همین دلیل برای سایت هایی که سئو دارند توصیه می شود که از وردپرس استفاده کنند.

تحلیل سایت بعد از مدتی

یک سایت حرفه ای زمانی می تواند حرفه ای بودن خود را اثبات کند که از روی نتایج و آمار و ارقام به جایگاه خوبی رسیده باشد.

به همین دلیل باید بعد از مدتی از طریق ابزار های موجود به این موضوع بپردازید که نرخ پرش سایت چه قدر بوده است و این که چه صفحاتی بازدید بیشتری داشته اند و چه صفحاتی اصلا بازدید نداشته اند.

تا بتوانند بر روی عملکرد آن تاثیر بگذارند و باعث بهبود سایت بشوند.

داشتن هدف از ساخت سایت

بسیار پیش آمده است که در بین پروژه هایی که انجام داده ایم و سایتی را ساختیم اما مشتری استفاده ای از آن نمی کند و هیچ سودی هم برای او نداشته است و تنها هزینه ای کرده است که بازگشتی نداشته است.

به همین دلیل حتما باید برای ساخت سایت خود هدف و انگیزه ای داشته باشید و بعد از آن هم حتما نیروهایی را استخدام کنید و یا با پرداخت هزینه ای این کار را به شرکت های طراحی سایت بسپارید که از آن به بعد به دنبال این باشند که سایت شما بازید داشته باشد و از آن نگه داری شود تا به دنبال هم برای شما مشتری بیاید و هم برند سازی انجام شود.

طراحی سایت حرفه ای

ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی

امروزه همه ی ما حتما در شبکه های اجتماعی به عنوان یک کاربر عضو  هستیم و یا ممکن است که خیلی هم فعال باشیم به همین دلیل شبکه های اجتماعی رسانه ای بسیار خوب است که شما در آن جا سایت و کسب و کار خودتان را به نمایش بگذارید.
به همین دلیل هر سایتی که ساخته می شود خوب است که حتما چندین شبکه اجتماعی برای آن ساخته شود و در  آن ها فعالیت درستی داشته باشد.

انتخاب یک سایت حرفه ای برای طراحی سایت حرفه ای

برا  این که بتوانید در این رقابت پیروز شوید نیاز به افراد یاری دهنده دارید، شرکت اکسینو همان یاری دهنده ای ست که می تواند به شما کمک کند.
برای این که سایت حرفه ای داشته باشید، باید از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید. اکسینو دارای چندین سال سابقه و با داشتن تعداد بالای پروژه می تواند این تضمین را به شما بدهد که یک سایت حرفه ای را به شما تحویل می دهد.
پانوشت: طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی، طراحی سایت حرفه ای شرکتی
4/5 - (1 امتیاز)