در این مقاله از اکسینو قصد داریم تا شما را با تبلیغات بیشتر آشنا کنیم، از آن جا که اکسینو یک گروه تبلیغاتی کرج محسوب می شود و سالانه تعداد زیادی تبلیغ در سایت کرج را هم پذیرش می کند و همین طور برخی از موارد را به صورت تبلیغات رایگان در کرج برای مشتریان می گذارد. به همین دلیل دیدیم که بهتر هست شما را با تبلیغات و تاثیر آن بر روی کسب و کار آشنا کنیم.

تبلیغات چیست؟

تبلیغ در لغت یعنی رساندن پیام و اطلاع رسانی کردن. تبلیغات در اصطلاح به این معنی است که شما پیامی را به مخاطب برسانید تا توجه ها را به محصولاتتان و یا خدماتتان و ایده تان جلب کنید. ممکن است این تبلیغ در چند ثانیه  و یا چند دقیقه نظر شما را متوجه خودش بکند.


هزینه طراحی سایت چه قدر است؟


تبلیغات آنلاین بهتر است یا تبلیغات آفلاین؟

در خصوص این که بگوییم کدام بهتر است پاسخ یکتا و ثابتی را نمی توان پیدا کرد زیرا که کاملا بستگی به این دارد که کسب و کار شما چی باشد و در صورتی که شما دارای مغازه هستید و همین طور این که کالایی که شما برای فروش دارید به صورت عام هست خب بهتر است که از تبلیغ آفلاین استفاده کنید مانند بیلیورد ها، تراکت و حتی تلویزیون!.

اما همه ی ما به این باور رسیده ایم که فضای مجازی به شدت زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است و بیشتر ما ساعت های زیادی را در شبکه های اجتماعی صرف می کنیم پس گذاشتن تبلیغات در این فضا می تواند افراد زیادی را به خودش جلب کند.

تبلیغ کرج

تبلیغات اینترنتی و یا آنلاین چیست؟

ببینید تبلیغات اینترنتی به ظاهر پیچیده تر از تبلیغات آفلاین می باشد زیرا که در این نوع تبلیغات شما از روش های معمول برای بازاریابی استفاده نمی کنید اما یکی مزیت بزرگی که دارد این است که شما تنها به دنبال این هستید که محصول خود را به خوب معرفی کنید و آن وقت مشتری برای محصول تان پیدا می شود.


نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد چیست؟


انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد که در کانال ها و رسانه های مختلف می توانید آن را ببینید و شما با توجه به نیاز کسب و کارتان وهمین طور بودجه ای که در نظر گرفته اید می تواند یکی از مناسب ترین روش ها را پیدا کنید که بتواند در کمترین زمان و بیشترین بازدهی ممکن یه شما سود برساند. در ادامه ما به مهم ترین روش های تبلیغات اینترنتی میپردازیم.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری که احتمالا شما زیاد با آن روبه رو شده اید و در سایت های پربازید دیده اید که در اطراف محتواهای آن ها تعداد زیادی بنر با شکل های مختلف به صورتی که جلب نظر کند دیده می شود، به این گونه از تبلیغات، تبلیغات بنری میگویند که برای مدت زمانی مشخص شما بنری را از یک سایت می  خرید و تبلیغ را میگذارید.

تبلیغ کرج

تبلیغات اپلیکیشن

احتمال زیاد این گونه از تبلیغات را هم دیده اید و درست موقعی هست که شما یک اپلیکیشن را نصب می کنید و یا این که آن را باز می کنید تا از آن استفاده کنید در این حالت تبلیغ را می بینید شما برای پرداخت این گونه از تبلیغات قراردادی می بندید و با توجه بر این که به ازای کلیک باشد و یا نصب پولی را پرداخت می کنید.


نکات مورد توجه در انتخاب شرکت طراحی سایت چیست؟


تبلیغات همسان

بسیار شبیه به تبلیغ بنری می باشد ولی با این تفاوت که جایی که تبلیغ شما را میگذارد آن را در کنار محتواهای خود میگذارد این کار باعث می شود که اعتماد و اطمینان کاربران به این گونه تبلیغات بیشتر بشود. با کلیک بر روی این تبلیغات به محتوای سایت شما منتقل می شوند.

اکسینو به عنوان یکی از بهترین شرکت تبلیغاتی ایران و همچنین به عنوان بهترین کانون تبلیغاتی فعالیت می کند اگر نمیدانید کانون تبلیغاتی چیست با ما همراه باشید.

 کانون تبلیغاتی چیست؟

شرکت تبلیغاتی که همان کانون تبلیغاتی نامیده می شود . شرکتی است که به شکل برنامه ریزی شده و با مدیریت تبلیغات را برای مشتریان انجام می دهد. شرکت های تبلیغاتی به شکل ویژه و تخصصی در زمینه های مختلف تبلیغاتی مانند تبلیغات تعاملی میپردازند و یا به شکل گسترده تر به تبلیغاتی مانند طراحی سایت و کار تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و سئو می پردازند.

بهترین شرکت تبلیغاتی ایران

همان طور که پیش تر گفتیم اکسینو به عنوان کانون تبلیغاتی و یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی در ایران فعالیت می کند شما برای کسب اطلعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

پانوشت: تبلیغ کرج, گروه تبلیغاتی کرج, تبیلغات رایگان در کرج, گروه تبلیغات رایگان در کرج, تبلیغ در سایت کرج, تبلیغات بازاریابی 

4.1/5 - (20 امتیاز)