امروزه تولید محتوا ویدیویی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و به شدت می تواند باعث شود که شما و کسب وکارتان دیده شوید. بعد از گوگل موتور جستجویی که بیشتر از آن استفاده می کنند یوتیوب هست شاید تعجب کنید اما بعد از گوگل بیشتر مردم برای یافتن پاسخ پرسش های خود به یوتیوب مراجعه می کنند و با دیدن ویدیو راحت و بهتر می توانند ارتباط برقرار کنند.

توجه داشته باشید در صورتی که به دنبال تولید محتوای ویدیویی هستید به این فکر نکنید که در صورتی که این کار را انجام دهید شما به یک مورد استثنایی تبدیل می شوید زیرا که افراد زیادی در کسب و کار های مختلف به این شیوه روی آورده اند و شما باید به صورت مستمر این کار را انجام دهید تا بتوانید به نتیجه خوب دست پیدا کنید.

کلا در خصوص تولید محتوا یکی از مهم ترین عناصر این است که شما در کارتان تداوم داشته باشید و فقط با یکی دوبار ایجاد هر محتوایی نمی توانید توقع داشته باشید که نتیجه نهایی را بگیرید و باید برای تولید محتوای تان حتما با برنامه پیش بروید.


باید به چه نکاتی در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت توجه کنید؟


در تولید محتوای ویدیویی یکی از کارهایی که بسیار خوب است انجام دهید این است که با گفتن داستان در خصوص خود و کسب و کارتان و همین طوری محصولات کار خود را پیش ببرید این کار باعث می شود بتوانید با مخاطبان و مشتریانتان ارتباط عاطفی برقرار کنید.

در صورتی که مخاطب و مشتری شما بتواند به شما و محصولاتتان اعتماد کافی را پیدا کند در چنین شرایطی است که فروش شما بیشتر می شود.

دلیل این که ویدیو تاثیر بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد این است که ویدیو ترکیبی از تصویر و صدا و حرکت می باشد و به این طریق می توانید ارتباطی معنادار و عمیق تری با مخاطبانتان برقرار کنید.

تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوایی ویدیویی چیست ؟

به طور کلی تولید محتوا به منظور تولید آنلاین مطالبی است که ارزش و بار زیاد آموزشی و جذب کننده مشتری را دارد، به این صورت که مقصود از بازاریابی محتوا این است که مصرف کنندگانی محتوا تبدیل به مشتری بشوند و این کار با استفاده از ارائه اطلاعات و ترغیب کردن آن ها به خرید می باشد علاوه بر این که این کار ادامه دار می باشد که افرادی که مشتری شده اند به مشتریان وفادار تبدیل بشوند.


در مورد پرده کروماکی چه میدانید؟


تولید محتوا تنها به صورت متنی نیست و در شکل های متفاوتی چون صوتی و ویدیویی و همین طور تصویری هم هست مانند تولید محتوای اینستاگرام که بیشتر به صورت تصویری هست .
در این میان تولید محتوای ویدیویی جایگاه ویژه ای نیز دارد و باعث می شود که دنبال کنندگان شما را بیشتر به خرید کردن متقاعد کند.

برای این که بتوانید در تولید محتوای ویدیویی جایگاه بهتری داشته باشید و بتوانید بیشتر نتیجه بگیرید باید به این موضوع توجه کنید که ویدیو های شما دارای کیفیت بالایی باشد.

3 دلیل برای این که از تولید محتوای ویدیویی باید استفاده کنید

همانطور که تا الان توضیح دادیم تولید محتوای ویدیویی به شدت در حال رشد هست و بر روی بسیاری از کسب و کارها تاثیر گذار بوده است و باعث افزایش فروش آنها شده است.

خب به نظر می رسد تا این جای مقاله متوجه شدید که تولید محتوای ویدیویی چیست اما حتما الان فکر می کنید که دقیقا تولید محتوای ویدیویی چه کمکی می تواند به من در این زمینه بکند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

در ادامه به چند تا دلیل اساسی که باید به تولید محتوای ویدیویی توجه کنید و به سمت آن بروید میپردازیم.

۱. تاثیر مثبت بر روی سئو 

محتوای ویدیویی به شدت بر روی سئوی شما تاثیر مثبت می گذارد و گوگل همیشه محتواهایی که با ویدیو کار شده اند را بالاتر از محتواهای متنی می گذارد اما یک شرط مهم دارد این که ویدیوی شما با کیفیت و کپی شده نباشد.

علاوه بر گوگل موتور های جستجو دیگر مانند بینگ هم علاقه زیادی به محتوای ویدیویی دارند و به آن امتیاز بالایی می دهند.

بر اساس تحقیقاتی که انجام شد و آمار بدست آمده با اضافه کردن ویدیو به محتوای خود بیش از 50 درصد شانس این را پیدا می کنید که در صفحه اول نتایج گوگل بیایید.

اما به یاد داشته باشید که مقصود از محتوای ویدیویی، ویدیویی است که کیفیت بالایی داشته باشد تنها در این صورت است که هم نرخ تبدیل بالایی را به شما می دهد هم این که ترافیک جستجوی ارگانیک را زیاد می کند.

تولید محتوای ویدیویی

۲. ارتباط عاطفی بهتر

امروزه شبکه های اجتماعی به شدت در بین مردم رواج پیدا کرده است حتما به تاثیر ویدیو بر روی عواطف و احساسات مردم پی برده اید پس شما هم اگر میخواهید در تولید ویدیویی خود موفق باشید باید به این موضوع توجه کنید که ویدیویی بسازید که بر روی احساس مخاطبانتان تاثیر بگذارد به صورتی که علاوه بر این که ویدیوی ما را تا انتها نگاه می کنند آن را به اشتراک نیز بگذارد.

به طور کلی یک از علت هایی که مردم یک ویدیو را به اشتراک میگذارند این است که بر روی احساسات آن ها تاثیر گذاشته است و اکنون می خواهند آن را به اشتراک بگذارند و به همین دلیل است که در شبکه های اجتماعی ویدیو ها بیشترین اشتراک را دارند.

در یک ویدیو که قرار است تاثیر بر روی مخاطبتان بگذارد عواملی چون صدا و تصویر و کیفیت و از همه مهم تر ایده همگی با هم باعث می شوند که یک ویدیو پر بازدید بشود.


برای تولید محتوای با کیفیت اینستاگرام باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟


خیلی از ویدیو ها که در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند و زیاد مورد توجه واقع نمی شوند حتی یک مورد از المان های مهم که هیجانات مخاطب را برانگیزد ندارد.

اما به یاد داشته باشید که در حالتی که قوی ترین احساسات مخاطبانتان را نظیر عصبانیت، ترس، شادی و … را برانگیخته کنید ممکن است که سریع اقدام نکنند برای خرید کردن اما این ویدیو در گوشه ی ذهنشان باقی می ماند و ممکن است که با دیدن یک محرک دیگه که مرتبط با محصول و یا برند شما باشد اقدام به خرید کنند.

در نتیجه شما با داشتن یک ویدیوی تاثیر گذار می توانید سهم زیادی از مخاطبانتان را که تحت تاثیر قرار گرفته اند را به مشتری تبدیل کند.

۳. نرخ تبدیل بالاتر نسبت به سایر روش ها 

نرخ تبدیل از مهم ترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ است اگر شما هر روش تبلیغی را انتخاب کنید اما در نهایت منجر به این نشود که برای شما مشتری بیاورد. در چنین حالتی شیوه تبلیغاتی که انتخاب کردید غلط بوده است و شرکت و کسب و کار شما در حال رشد نیست.

در تولید محتوای ویدیویی شما راحت تر می توانید مخاطبانتان را تبدیل به مشتری بکنید چون همان طور که پیش تر گفتیم بر روی عواطف و احساسات آن ها بیشتر تاثیر میگذارید.

علاوه بر این که اگر بخواهید تولید محتوای ویدیویی را به صورت حرفه ای انجام دهید، چون معمولا زمان بیشتری را می طلبد پس تا رقیبانتان بخواهند به شما برسند مدت زیادی در اختیار دارید.

بیش از 70 % افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند معتقدند  که محتوای ویدیویی تاثیر بسیار زیادی را در نرخ تبدیل دارد که در صورتی که به شیوه صحیح انجام شود می تواند این کمک را به شما بکند که با تلاش کمتر به نتایج بهتر و بیشتر برسید.

پانوشت: تولید محتوای ویدیویی, آموزش تولید تولید محتوای ویدیویی, نرم افزار تولید محتوای ویدیویی, ایده تولید محتوای ویدیویی, ابزار تولید محتوای ویدیویی, سایت تولید محتوای ویدیویی, سفارش تولید محتوا ویدیویی 

4.4/5 - (11 امتیاز)