اگر شما در حوزه پوشاک فعالیت دارید قطعاً برای افزایش فروش کالای خود نیاز به طراحی سایت فروشگاهی خواهید داشت. ما در این قسمت شما را با طراحی سایت پوشاک آشنا میکنیم. مزایا و الزامات آن را مرور میکنیم و حتی الامکان به سؤالات متداولی که در این حوزه مطرح است پاسخ میدهیم. اگر شما از تصمیم خود آگاه هستید و به دنبال شرکت طراحی سایت برای انجام کار خود هستید میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. ما در این خصوص مشاوره لازم را به شما خواهیم داد.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت با هدف های متفاوتی انجام می شود. اما در کل میتوان گفت طراحی سایت برای اطلاع رسانی و تبلیغات (در حوزه تجاری) و در نهایت بازاریابی انجام میشود. برخی از وب سایت ها تنها جنبه معرفی کالا و خدمات را دارند و برخی هم برای فروش کالا و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند. در حوزه لباس هم همینطور است. برخی از سایت ها جنبه معرفی انواع لباس را دارند. نوع دید آنها بیشتر از جنبه مد و بررسی آن است. سایت هایی مثل نمناک در ایران از این دست هستند. آنها بنا به موقعیت زمانی در خصوص انواع مدهای روز تولید محتوا میکنند.

دسته دوم اما به شکل تخصصی در حوزه فروش لباس فعال هستند. این سایت ها یا اختصاصی لباس هستند (مثل مدیسه) یا بخشی از فروش خود را به فروش لباس اختصاص داده اند (مثل دیجی کالا). سایت هایی همانند دیجی کالا انواع لباس و پوشاک را در معرض فروش قرار میدهند.

اما سایت هایی که اختصاصی لباس هستند در اکثر موارد به طور اختصاصی کار میکنند. به طور مثال برخی از آنها مختص مانتو هستند، یا کیف و کفش، یا لباس زیر و …

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت پوشاک

مزیت های فروشگاه آنلاین پوشاک

فروشگاه آنلاین و به طور کلی کسب و کار آنلاین مزیت های بسیاری را برای رونق کسب و کار شما به همراه دارد. امروزه با گسترش روزافزون استفاده از فضای مجازی کسب و کارهای مجازی با سرعت بسیار زیادی در حال رشد هستند. اما مزیت های این نوع کسب و کار چیست که با این استقبال رو به رو شده است:

ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان

طراحی سایت یک فروشگاه 24 ساعته بدون تعطیلی را در اختیار کاربران قرار میدهد. فارغ از تمامی مشکلاتی که در دنیای واقعی رخ میدهد دنیای مجازی میتواند بی وقفه به فعالیت خود ادامه دهد. شما با این کار حتی در زمان مسافرت هم شعبه ای در دسترس برای مشتریان خود دارید.

یک کاتالوگ با امکانات همه جانبه برای مشتریان دارید

شما در وب سایت فروشگاهی خود میتوانید برای محصولاتتان سنگ تمام بگذارید. شما میتوانید برای هر محصول صفحه اختصاصی داشته باشید. برای هر محصول چندین عکس بارگذاری کنید. در صورت نیاز از ویدیو برای نشان دادن آن استفاده کنید. و توضیحات لازم را به شکل محتوای نوشتاری به مخاطب توضیح دهید.

سهولت تبلیغ

شما تنها با گفتن آدرس سایت خود به مخاطب می توانید تمامی اطلاعاتی که میخواهید را به او منتقل کنید. مخاطب با مراجعه به وب سایت شما تمامی اطلاعاتی که نیاز دارد را کسب خواهد کرد. این کار خصوصاً هنگام بازاریابی بسیار مهم خواهد بود.

سهولت انجام تغییرات

شما میتوانید برای فروشگاه خود از گرافیک های خلاقانه و یا فصلی به راحتی استفاده کنید. شما میتوانید تم فروشگاه آنلاین خود را در کمتر از یک روز پاییزی، یلدایی یا بهاری کنید. تمامی این کارها به راحتی قابل انجام است.

پرستیژ کاری و حرفه ای دیده شدن

قطعاً شما در صورتی که یک سایت فروشگاه آنلاین داشته باشید از دید مخاطبین خود دارای اعتبار بالاتری خواهید بود. در این صورت شما همگام با زمانه حرکت میکنید و به مشتری به روز بودن کسب و کارتان را القاء میکنید.

گسترش حوزه مشتریان

در صورتی که شما فقط یک فروشگاه فیزیکی در یک پاساژ یا خیابان داشته باشید محصولاتتان را در معرض دید افراد محدودی قرار میدهید. اما اگر برای خود یک وب سایت فروش اینترنتی طراحی کنید تمامی این محدودیت ها را از سر راه بر خواهید داشت. تمامی افراد از هر نقطه از کشور میتوانند به شما دسترسی داشته باشند و ثبت سفارش کنند.

بعلاوه اگر کار شما تولید پوشاک است این شانس را خواهید داشت که بازدید کنندگان از سایر کشورها را تحت تاثیر کارهای خود قرار دهید.

بهبود محصولات از طریق بازخوردهای مشتریان

وب سایت فروشگاهی این امکان را به مشتریان میدهد تا در مورد محصولات شما نظر بدهند. همین امر باعث می شود شما هم نظرات دیگران را در مورد محصولاتتان بدانید. با این اتفاق شما میتوانید روز به روز محصولات خود را بهبود بدهید.

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

خرید بهترین هاست و دامنه

لزوم طراحی سایت برای پیج های اینستاگرامی پوشاک

اما اگر شما در حال حاضر یک پیج اینستاگرامی دارید چه لزومی دارید سایت فروشگاهی هم داشته باشید؟

در صورتی که شما در حال حاضر برای خود پیج اینستاگرام دارید و از این طریق فروش لباس را انجام میدهید به شما توصیه میکنیم حتماً کار طراحی سایت خود را انجام دهید. با این کار شما فرصتی خوب برای مشتریان فراهم میکنید تا بتوانند بهتر با شما تعامل کنند. بهتر از محصولات شما بازدید کنند و با سهولت بیشتری کار خرید خود را انجام بدهند.

مزایای طراحی سایت لباس نسبت به اینستاگرام

اعتبار سایت از پیج اینستاگرام نزد مخاطبان بیشتر است

حتماً شما هم با این موضوع هم عقیده هستید که مخاطبان نسبت به خرید از سایت اطمینان بیشتری میکنند تا خرید از پیج اینستاگرام. در خرید از سایت درگاه معتبر تعبیه میشود. همچنین وجود اینماد باعث جلب اطمینان بیشتر از سوی کاربران میشود.

حذف ادمین از چرخه خرید

شما در پیج اینستاگرام نمیتوانید محصول را مستقیماً به فروش برسانید. به این معنی که سفارش دهنده یا باید در دایرکت یا یک نرم افزار پیام رسان دیگر کار خرید را با شما هماهنگ و تکمیل کند. در صورتی که هنگام خرید از سایت تمامی این موارد در خود سایت اتفاق می افتند.

ارسال پیامک به مشتری در هنگام خرید

شما در سایت این امکان را دارید که در هنگام ثبت سفارش توسط مشتری پیامک های مرتبط را برای او ارسال کنید. امکانی که در پیج اینستاگرام وجود ندارد. شما میتوانید به دلخواه خود متن پیامک را تنظیم کنید. همچنین میتوانید شماره تلفن مشتریان را ذخیره کنید تا در صورت نیاز در مقاطع مختلف برای آنها پیامک ارسال کنید.

سهولت دسته بندی محصولات در سایت پوشاک نسبت به پیج اینستاگرام

شما در پیج اینستاگرام قابلیت دسته بندی محصولات را ندارید. در صورتی که در سایت این امکان به مراتب به شکل پیشرفته تری وجود دارد. به طور مثال اگر شما در مقاطع زمانی مختلف پست در مورد شلوار جین در پیج خود گذاشته اید مخاطب امکان مقایسه آنها به شکل راحت را ندارد. در صورتی که در سایت میتواند با مراجعه به دسته بندی شلوار جین تمامی محصولات شلوار جین شما را کنار هم و در یک صفحه ببیند و با هم مقایسه کند.

اخذ درگاه بانکی مناسب برای سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک

شما برای سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک خود میتوانید درگاه بانکی داشته باشید. با این کار وجه خرید مستقیماً وارد حساب شما می شود و مشتری میتواند در لحظه کار خرید را انجام بدهد.

برای این کار شما هم میتوانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات درگاه بانکی مثل زرین پال یا آی دی پی اقدام به دریافت درگاه کنید. هم از طریق شعب بانک.

ما در شرکت اکسینو تمامی مراحل اخذ درگاه بانکی و نصب آن بر روی سایت شما را انجام میدهیم.

اخذ اینماد برای فروشگاه آنلاین پوشاک

اینماد الکترونیک معیاری است از معتبر بودن یک سایت فروشگاه اینترنتی. شما با دریافت اینماد به مشتریان خود این اطمینان را میدهید که سایت شما تحت نظارت است و میتوانند با خیالی آسوده از شما خرید انجام بدهند.

ما در شرکت طراحی سایت و سئو اکسینو تمامی مراحل اخذ اینماد برای سایت شما را انجام میدهیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی پوشاک

طراحی سایت فروشگاهی بنا به اینکه چه امکاناتی داشته باشد قیمت های متفاوتی دارد. موارد تعیین کنند در قیمت یک سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک موارد زیر هستند:

  • استفاده از قالب آماده یا کدنویسی اختصاصی
  • کاربرد گرافیک اختصاصی یا استفاده از عکس های بروشوری اماده
  • بارگذاری تعداد محصولات

شما برای مشاوره و اخذ اطلاعات بهتر در خصوص هزینه طراحی سایت فروشگاهی میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

طراحی سایت لباس زنانه

انواع حوزه های پوشاک برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین

حوزه پوشاک از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. در این خصوص اگر شما میخواهید دست به راه اندازی فروشگاه آنلاین لباس بزنید میتوانید به دو شکل این کار را انجام دهید. یا یک سایت کلی داشته باشید که انواع لباس ها مثل مانتو، کیف، کفش، شلوار، لباس ورزشی، کت و شلوار، لباس زیر و بقیه را پوشش دهد. یا میتوانید دسته بندی کنید و کار خود را اختصاصی تر پیش ببرید. در این خصوص می توان دسته بندی های زیر را برای طراحی سایت در نظر گرفت:

  • طراحی سایت لباس زنانه
  • طراحی سایت لباس مردانه
  • طراحی سایت لباس بچه گانه
  • طراحی سایت لباس مجلسی
  • طراحی سایت کیف و کفش و کمربند
  • طراحی سایت کت و شلوار
  • طراحی سایت لباس ورزشی
  • طراحی سایت لباس دخترانه
  • طراحی سایت لباس زیر

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

بیشتر بخوانید: طراحی سایت لباس مجلسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سؤالات متداول

طراحی سایت پوشاک چقدر هزینه دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی بنا به اینکه چه امکاناتی داشته باشد قیمت های متفاوتی دارد. موارد تعیین کنند در قیمت یک سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک موارد زیر هستند: استفاده از قالب آماده یا کدنویسی اختصاصی، کاربرد گرافیک اختصاصی یا استفاده از عکس های بروشوری اماده، بارگذاری تعداد محصولات. شما برای مشاوره و اخذ اطلاعات بهتر در خصوص هزینه طراحی سایت فروشگاهی میتوانید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت پوشاک چقدر زمان میبرد؟

زمان طراحی سایت پوشاک در شرکت طراحی سایت اکسینو بین 10 تا 15 روز کاری است.

برای سفارش طراحی سایت پوشاک چه کاری باید انجام دهم؟

اولین گام برای شروع کار طراحی مشاوره در خصوص سایت و جمع بندی در مورد آن است. سپی تمامی مراحل توسط شرکت انجام میشود و شما کافی است اطلاعات لازم در خصوص محصولات را در اختیار ما بگذارید.

تماس با ما

اگر با خواندن متن فوق هنوز هم سوالاتی در ذهن شما وجود دارند که بی پاسخ مانده اند ما در اکسینو برای مشاوره آماده هستیم. شما میتوانید با تماس با ما بهترین مشاوره در خصوص کسب و کار خود را دریافت کنید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت پوشاک ، طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین لباس ، طراحی سایت لباس حرفه ای ، طراحی سایت لباس ارزان

5/5 - (1 امتیاز)