طراحی سایت خبری یکی از پر بازدید ترین سایت هایی هست که می شود برای آن طراحی خاص در نظر گرفت. همان طور که میدانید امروزه انتقال خبر در سرتاسر دنیا بسیار راحت و سریعتر شده است و افراد در مدت زمان کمتری در خصوص اتفاقاتی که در پیرامون پیش میاد اطلاع پیدا می کنند.

طراحی سایت اکسینو یکی از با تجربه ترین و معروف ترین شرکت های طراحی سایت در کرج می باشد که دارای نمونه کارهای طراحی سایت زیادی می باشد که می توانید آن ها را در اینجا ببینید. این شرکت طراحی سایت در کرج یکی از خدماتی که ارائه می دهد، طراحی سایت خبری می باشد.

اگر چه که همه ی این اتفاقات مدیون پیشرفتی است که در تکنولوژی اتفاق افتاده است. یکی از این راه هایی که خیلی رایج هست و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، بهره گرفتن از اطلاعات سایت های خبری هست.

حتما به یاد دارید که در یکی دو دهه گذشته بیشتر افراد برای مطلع شدن از روزنامه ها استفاده می کردند که خب هر روز باید روزنامه ای خریداری می شد تا شما بتوانید از  اوضاع و شرایطی که پیش آمده است مطلع شوید .

اگر چه که خیلی از موقع ها تنها شما از مهم ترین وقایع مطلع می شدید و به این صورتی که در سایت ها شاهد هستیم نبود که شما بتوانید در حوزه های مختلفی که هست خبر های گوناگون را بخوانید و مطلع شوید.


چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنید؟


همین طور این که سرعت انتقال اطلاعات به نسبت الان خیلی پایین بود، الان با وجود سایت های خبری و کلا فضای مجازی شما در هر لحظه که بخواهید می توانید اطلاعات و خبر های مهم و حتی حاشیه ای را دریافت کنید.

سایت های خبری قطعا یکی از پر بازدید ترین و موثق ترین منابع برای اطلاع رسانی هستند که قطعا خود شما تا کنون از این سایت استفاده کرده اید.

یک وب سایت خبری چگونه است ؟

یک وب سایت خبری جایی است که همه ی کاربران به آن جا می آیند تا بتوانند مطالبی را که می خواهند دریافت کنند که می توانند قسمت هایی تحت عنوان مهم ترین اخبار و اخبار در حوزه های گوناگون را داشته باشد. اگر چه که یک طراحی سایت اخباری خوب به طوری هست که همانند یک روزنامه مهم ترین اخبار و وقایع را در صفحه اصلی نشان می دهد، تا کاربر وقتی وارد سایت شد فورا بتواند متوجه خبر ها بشود.

قطعا تا این جای کار فهمیدید که طراحی سایت خبری اندکی با سایت های دیگر فرق دارد، که مهم ترین این تفاوت این هست که مداوم باید این سایت ها به روزرسانی شوند.

طراحی سایت خبری

شاید در روز نیاز باشد که چندین مرتبه این به روز رسانی انجام شود، به همین دلیل باید در طراحی این گونه سایت ها و همین طور قبل از آن در انتخاب هاستی که تهیه می شود دقت بیشتری به عمل بیاد.

لازم به ذکر است که بگوییم این گونه از سایت ها می توانند در کنار خبر رسانی که انجام می دهند، قسمت فروشگاهی را هم داشته باشند. که خب از این طریق می توانند به شکل دیگری کسب درآمد کنند.

یک سایت خبری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در طراحی سایت خبری خیلی مهم هست که شما بتوانید سایت را به گونه ای طراحی کنید که علاوه بر کاربر پسند بودن، کاربران و خوانندگان سایت شما به راحتی بتوانند مطالب سایت را بخوانند.

یکی دیگر از چالش هایی که سایت های خبری با آن مواجه هستند این هست که این سایت ها علاوه بر این که باید مداوم آپدیت شوند، باید به گونه ای طراحی شان انجام شود که تمامی خبر های مهم به شکل واضحی در صفحه اصلی قرار بگیرد. پس در نتیجه چیدمان اصلی برای سایت های خبری اهمیت بالایی دارد.

در چیدمان سایت های خبری مشکل دیگری که وجود دارد این است که این سایت ها برای درآمد خود از تبلیغات استفاده می کنند و قسمتی از سایت را به این گونه از تبلیغات اختصاص دهید. پس در نتیجه طراحی صفحه اصلی کار نسبتا پر چالشی است، این در حالی است که شما باید صفحه اصلی را به گونه ای طراحی کنید که میزان خوانایی بالایی را هم داشته باشد در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک طراحی سایت خبری میپردازیم.

  • امنیت: امنیت یکی از مهم ترین قسمت های هر سایتی می باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، به ویژه سایت های خبری که اهمیت بالایی دارند و شما باید امنیت آن ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و باید حداقل میزان تهدید ها و باگ ها در سایت وجود داشته باشد.
  • گرافیک جذاب: یکی از کارهای خوبی که هر طراح سایتی باید به آن توجه کند، گرافیک جذابی است که باید برای آن تلاش کند و طوری طراحی شود که از دید کاربران جذابیت بالایی داشته باشد. برای این کار اولین کاری که باید بکنید رنگ هایی است که باید برای طراحی سایت استفاده کنید و علاوه بر آن تصاویر خوبی را درون آن قرار دهید،در یک طراحی سایت که گرافیک جذابی دارد می آیند و از باکس ها استفاده می کنند که این باعث می شود اطلاعات به خوبی در جای خودشان قرار بگیرند و بی نظمی ایجاد نشود. علاوه بر این شما باید توجه کنید که از چه فونتی برای سایت استفاده کنید و چه سایزی داشته باشد و همین طور این که یک بخش بزرگی از اطلاعات را به یک باره به کاربر خود نشان ندهید، زیرا میزان خوانایی را پایین می آورد.
  • حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی: وضعیت الان به گونه ای است که افراد خیلی زیادی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و شما هم اگر می خواهید که دیده شوید باید در شبکه های اجتماعی به خوبی تولید محتوا کنید به ویژه در شبکه های اجتماعی پر مخاطب، این کار علاوه بر این که بر شناخته شدن شما تاثیر میگذارد سئوی سایت شما را هم بهتر می کند.
  • منوی راحت و کاربر پسند: منو خیلی مهم هست زیرا که هر کاربری که وارد سایت شما می شود می خواهد به راحتی به بخش مورد نظرش برود. پس در طراحی سایت به منو و راحتی کار با آن توجه زیادی داشته باشید. در اکثر سایت های خبری مشهور شما این موضوع را می بینید که منویی دارد که شما بتوانید به راحتی با آن کار کنید.
  • سرعت سایت: توجه بسیار زیاد به سرعت سایت از اصلی ترین و کلیدی ترین نکاتی است که باید در طراحی سایت خبری به آن توجه کنید. اگر سرعت سایت شما پایین باشد کاربرانی که به سایت شما می آیند فورا سایت را ترک می کنند و به این شکل به سئوی سایت شما هم آسیب می رسد.

مواردی که مختص طراحی سایت خبری می باشد:

در طراحی این سایت ها باید قسمتی وجود داشته باشد، قسمتی نظیر جایی که نویسندگان و مدیران و همین طور کاربران به طور جداگانه ای بتوانند فعالیت بکنند.

و باید مدیر این قابلیت را داشته باشد که مطالب فوری را منتشر کند، مطالبی که قدیمی شده اند را پاک کنند و به طور کلی نظارت کاملی بر روی کار سایرین نظیر نویسندگان و کاربران داشته باشد و بتواند مطالبی که آن ها نوشته اند را در صورت لزوم ویرایش کند و یا این که آن ها را حذف کند.

علاوه بر این ممکن هست که مدیر شخصا نخواهد به این امور رسیدگی کند در چنین حالتی درست این هست که ادمین های مختلفی را مشخص کند. و باید در بین این ادمین ها دسترسی های مختلفی را برای آن ها قائل شود که این مورد هم در یک سایت خبری باید انجام شود.


چرا باید طراحی سایت را یاد بگیرید؟


طراحی سایت خبری

سایت های خبری به دلیل وجود تعداد زیادی از مطالب و همین طور تصاویر و ویدئو، تبدیل به یک سایتی می شود که اصطلاحا سنگین هست و فضای زیادی را اشغال کرده است.

در نهایت باید از ابتدا هاست مناسبی را برای آن تهیه کنید و از آن به بعد هم باید تصاویر و ویدیو های خود را از طریق سایت ها و یا برنامه های کاهش حجم و همین طور پلاگین هایی که موجود هست، حجم شان را کم کنید.

قیمت طراحی سایت خبری

قیمت طراحی سایت خبری نیز همانند سایر طراحی سایت هایی که تیم طراحی سایت اکسینو انجام می دهد متفاوت خواهد بود و با توجه به این است که بخواهید تا چه حدی امکانات داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر در خصوص قیمت ها می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت خبری ، سایت خبری ، قیمت سایت خبری ، طراحی سایت خبری در کرج

4.7/5 - (3 امتیاز)