طراحی سایت مدرن

برای داشتن یک وب سایت مدرن، در ابتدا باید یک شرکت طراحی سایت خوب پیدا کنید که تجربه های موفقی در این زمینه داشته باشد. برای اینکار می توانید به شرکت طراحی سایت در کرج مانند اکسینو مراجعه نمایید. همچنین یکسری نکات در رابطه با طراحی سایت مدرن وجود دارد که رعایت آن ها می تواند به شما کمک فراوانی کند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم.


چگونه پشتیبان سایت بشوم؟


برند سازی

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی سایت و شروع یک کسب و کار حائز اهمیت است، برند سازی می باشد. برند سازی به این معنی است که در هر کسب و کاری، به نحوی در ذهن مشتریان ثبت شویم. به عنوان مثال از رنگ ها و المان های خاصی در طراحی سایت استفاده کنیم. همچنین ارائه خدمات ویژه و متنوع به کاربران، باعث جذب کاربران بیشتر و برند شدن می شود.

استفاده متناسب از آیکن ها و جلوه های سه بعدی

یکی از راه های جلب توجه در طراحی وبسایت، استفاده از آیکن ها و جلوه های سه بعدی است. نکته مهم در این رابطه این است که استفاده بیش از اندازه از آیکن ها و تصاویر، موجب شلوغی و بی نظمی در صفحه می شود و کاربران را خسته می کند. همچنین توجه داشته باشید که این آیکن ها را متناسب با محتوا و کسب و کار خود انتخاب کنید و از استفاده از تصاویر نامربوط پرهیز کنید.

استفاده بیشتر از ویدیو و عکس

زمانی که در حال طراحی صفحات وب سایت خود هستید، به این نکته توجه کنید که قرار دادن متن های طولانی در سایت، باعث خستگی مخاطبان می شود و حتما بعد از 300 کلمه، از تصاویر یا ویدیو استفاده کنید. با این کار هم یک فرصت استراحت به مغز خواننده برای پردازش متن می دهید و هم جلوه های بصری سایت خود را افزایش می دهید.

طراحی سایت مدرن

استفاده از فضای سفید صفحه

در صورتی که چیدمان در طراحی صفحات اشتباه باشد، فضای سفید زیادی در وب سایت می ماند که این موضوع احساس بدی را به مخاطب منتقل می کند. به همین علت باید طراحی وب سایت خود را به یک شرکت معتبر طراحی سایت بسپارید تا یک طراح گرافیست صفحات شما را طراحی و تفکیک کند تا مخاطبین بیشتری را جذب سایت خود کنید.

قرار دادن محتوا در مرکز صفحه

یکی دیگر از نکات طراحی سایت مدرن، این است که محتوای خود را در مرکز صفحه قرار دهد. در گذشته محتوا معمولا در سمت راست صفحه یا به صورت متحرک بود، همین امر موجب سختی کاربران در خواندن می شد. ولی امروزه، در طراحی سایت مدرن، محتوا در مرکز صفحه قرار می گیرد.

استفاده درست از رنگ ها و فونت ها

امروزه برای جلب توجه خواننده، در صفحات اصلی از فونت های بزرگتر استفاده می کنند. نکته مهم در رابطه با فونت این است که نباید در انتخاب فونت های بزرگ زیاده روی کرد و فقط نکات مهم و تیتر ها را در صفحه با این فونت نوشت.

همچنین در رابطه با رنگهای صفحه، برای رنگ پس زمینه بهتر است از رنگ های خنثی و ملایم مانند خاکستری یا سفید استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ های جیغ و تیره فقط در مواردی که نیاز به جلب توجه وجود دارد استفاده می شوند. انتخاب فونت و رنگ در طراحی وبسایت بسیار اهمیت دارد و بهتر است طراحی خود را به یک گرافیست بسپارید. چرا که رنگ ها باید با توجه به برند و کسب و کار، سلیقه مخاطبان و محتوای وب سایت انتخاب شود و یک گرافیست یا یک متخصص UI , UX میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

سادگی در طراحی

سادگی، نظم و ترتیب یکی از مهمترین اصول طراحی سایت مدرن است، سعی کنید نهایتا یک یا دو ستون در صفحات خود قرار دهید و از شلوغ کردن وبسایت خود داری کنید. چرا که در این صورت، مخاطبین در بدو ورود به سایت دچار سردرگمی می شوند. چیدمان سایت، در عین حال که باید طبق استاندارد های روز باشد، باید ساده و کاربردی نیز باشد.



اگر شما هم قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید، بهتر است هر چه زودتر به یکی از شرکت هایی که خدمات طراحی سایت انجام می دهند، مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما طراحی سایت در کرج و اکسینو است. کارشناس ما آماده خدمت رسانی و بهینه سازی سایت ها شما هستند. اکسینو با توجه به بودجه شما، بهترین سایت متناسب با کسب و کار شما را طراحی و ارائه میکند. برای طراحی سایت از طریق شماره های زیر با در ارتباط باشید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت مدرن , طراحی سایت در کرج , قیمت طراحی سایت

4.8/5 - (5 امتیاز)