چگونه طراح سایت شویم ؟ حتما این سوال برای شما بار ها ایجاد شده است و اکنون تصمیم گرفته اید که آن را در گوگل جستجو کنید و بدین طریق با سایت ما آشنا شده اید.

یکی از علت هایی که به احتمال زیاد این سوال را در ذهن شما ایجاد کرده است این است که طراحی سایت و کلا فعالیت در این حوزه به طور چشمگیری در حال رشد هست و به یکی از پر درآمدترین کسب و کار ها تبدیل شده است و افرادی که این مهارت را بلد هستند به راحتی می توانند کار پیدا کنند و یا حتی کسب و کار خود را ایجاد کنند.

اکسینو خود یکی از معروف ترین شرکت های طراحی سایت در کرج و تهران می باشد و سابقه ای نزدیک به 15 سال را دارا می باشد. که خود این موضوع می تواند دلیلی بر این باشد که آنچه در این مقاله آمده است سرتاسر از تجربه نشات گرفته است و این ها همه تجربه هایی بوده است که شرکت اکسینو به دنبال انجام پروژه های مختلف بدست آورده است در نتیجه می توانید به این نوشته با اطمینان بیشتری نگاه کنید.

چرا باید طراحی سایت را یاد بگیرید؟

دلایلی زیادی وجود دارد برای این که به شما نشان دهد که چرا باید به طراحی سایت روی بیاورید ولی یکی از مهم ترین آن ها که در ابتدای مقاله هم در مورد آن حرف زدیم این است که طراحی سایت امروزه به شدت پیشرفت داشته و اکثر کسب و کار ها به این نیاز دارند که یک وب سایت داشته باشند.

در نتیجه وقتی شما این مهارت را یاد بگیرید می توانید امیدوار باشید بعد از فرا گرفتن آن خیلی سریع شغل پیدا می کنید و یا این که اگر خودتان شغل دارید می توانید با کمک طراحی سایت کسب و کار خود را گسترش بدهید.

با ورود شما به حوزه دیجیتال مارکتینگ می توانید در آمد و سود حاصل از فروش کالا و یا ارائه خدمات خود را افزایش دهید در کنار این که به صورت سنتی هم ممکن است درآمد داشته باشید.

چگونه طراح سایت شویم

پس یادگیری طراحی سایت می تواند این آینده را برای شما به وجود آورد که از نظر مالی تبدیل به منبع خوبی می شود.

از دیگر دلایلی که توصیه می کنیم طراحی سایت را یاد بگیرید این است که هزینه های بازاریابی را برای شما کم می کند، و خودتان می توانید این کار را با صرف هزینه ای کمتر انجام دهید.

از مزایای دیگری که یاد گیری طراحی سایت می تواند داشته باشد این است که شما بعد از فراگیری آن و پیدا کردن مهارت و تخصص ، می توانید دورکاری انجام دهید.


طراحی سایت مدرن چیست و چگونه انجام می شود؟


مسیر یادگیری طراحی سایت به چه شکل است؟

برای این که به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل بشوید این مهم است که شما مسیرتان را درست طی کنید، به همین دلیل توصیه می کنیم که برای یادگیری طراحی سایت از کد نویسی آغاز کنید.

منظورمان یادگیری html و بعد از آن css می باشد، شما با کمک html ساختار و محتوای سایت را به وجود می آورید و بعد با css به آن استایل و شکل و رنگ می دهید.

در ادامه این مسیر توصیه می کنیم که اگر می خواهید به یک برنامه نویس سمت کاربر تبدیل شوید، به دنبال یاد گیری java script و همین طور jquery بروید که اگر چه امروزه برای این که بتوانید به یک برنامه نویس سمت کاربر تبدیل شوید نیاز دارید که با کتابخانه و فریمورک های بیشتری از جاوا اسکریپت آشنا شوید.


چگونه پشتیبان سایت بشوم؟


بعدش باید به این فکر کنید که آیا می خواهید به یک برنامه نویس سمت سرور مبدل شوید یا خیر؟ اگر به این فکر هستید باید با زبان های سمت سرور که در ایران بیشتر رایج هستند آشنا شوید و بتوانید در آن مهارت پیدا کنید و متخصص شوید مانند زبان php، asp.net ، python که خود این ها هم دارای فریمورک هایی هستند که اگر می خواهید کاملا مسلط شوید و متخصص شوید لازم است که آن ها را هم یاد بگیرید.

چه قدر طول می کشد که به یک طراح سایت تبدیل شوید؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به خود فرد دارد و شرایطی که آن را می گذراند. برخی ممکن است که به صورت خودآموز این کار را انجام دهند که حدودا نزدیک به یک سال طول می کشد، اگر از کلاس استفاده کنید معمولا این زمان سریعتر انجام می شود.

اما به یاد داشته باشید که شما در ابتدای این راه قرار دارید و کسی از شما توقع ندارد که خیلی سریع پیش روید فقط باید با کیفیت این مطالب را یاد بگیرید که خیلی تاثیر بیشتری دارید.

مسیری که در ابتدا گفته شد مسیری است که شما را از طریق برنامه نویسی تبدیل به طراح سایت می کند، اما شما با یاد گرفتن سیستم های مدیریت محتوا هم می توانید این کار را خیلی راحت تر انجام دهید.

از جمله پر کابرد ترین سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس هستند که در ایران هم خیلی رایج شده است و خیلی از سایت ها با استفاده از آن راه اندازی می شود و شما می توانید با کمک آن یک سایت را به طور کامل راه اندازی کنید حتی می توانید سایت های فروشگاهی بزرگی را به وجود بیاورید.


طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟


اکسینو علاوه بر داشتن خدمات طراحی سایت، خدماتی چون آموزش طراحی سایت را هم دارد که در مدت زمان کوتاه و فشرده ای آموزش های لازم را به شما می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس های طراحی سایت می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

سخن نهایی

خیلی وقت ها می شنویم که طراحی سایت اشباع شده است و یا این که با توجه به تجربه هایی که داشتیم از یک کلاس که تعداد زیادی دانشجو داشته فقط یک یا دو نفر بودند که توانسته اند در این حوزه کار پیدا کنند.

پس شاید با شنیدن این اتفاقات با خودتان فکر کنید که شاید بهتر باشد که تغییر مسیر بدهید، اما به یاد داشته باشید یکی از بدترین کار ها در این حوزه این است که از یک شاخه به یک شاخه دیگر بپرید.

حتما سعی کنید در ابتدای راه قبل از این که شروع کنید تمام حواس خودتان را معطوف به این کنید که کدام مسیر برای شما بهتر است و بعد اقدام کنید.

چگونه طراح سایت شویم

زیرا وقتی یک آموزشی را شروع می کنید هم هزینه می کنید و از همه مهم تر این که وقت تان را از دست می دهید. بعد از این که مطمئن شدید که مسیرتان درست است، نهایت تلاش خودتان را بکنید که در آن متخصص شوید به یاد داشته باشید که در حوزه طراحی سایت شما همیشه باید در حال مطالعه باشید و هیچوقت دست از مطالعه نباید بکشید تا بتوانید به یک فرد متخصص تبدیل شوید.

نکته ی دیگری که لازم میدونیم که برای شما توضیح دهیم تحصیلات آکادمیک هست، برای ورود به این حوزه لازم نیست که حتما مدرک دانشگاهی مرتبط داشته باشید. بلکه شما فقط کافی است که مهارت لازم را داشته باشید. هستند افراد زیادی که تحصیلاتی به مدت 4 سال یا بیشتر داشته اند اما شرایط کافی و لازم را برای استخدام و یا ساخت یک کسب و کار مرتبط با حوزه ای تی را ندارند به همین علت لازم دارند به مدتی حدودا 6 ماه تا یک سال را وقت بگذارند تا مهارت کافی را پیدا کنید.

پانوشت: طراحی سایت در کرج ، چگونه طراح سایت شویم، کلاس طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران

4.3/5 - (6 امتیاز)