امروزه داشتن سایت و ورود به فضای وب برای هر کسب کاری لازم است و باعث پیشرفت و افزایش فروش شما می شود اگر در کرج زندگی می کنید و قبل از این که این مقاله را مطالعه کرده باشید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کرده اید، در چنین حالتی نیازمند پشتیبانی سایت در کرج می باشید. اکسینو دارای سابقه کار زیادی در زمینه طراحی سایت و همین طور پشتیبانی می باشد.

برای این که از این موضوع مطمئن شوید می توانید به بخش نمونه کارهای ما بروید تا بیشتر سایت هایی که توسط اکسینو و پشتیبانی می شوند را ببینید.


طراحی سایت پزشکی به صورت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟


پشتیبانی سایت در کرج

پشتیبانی سایت امروزه به عنوان یکی از نیاز های اصلی شرکت هایی که در حوزه وب فعالیت می کنند تبدیل شده است. پشتیبانی سایت برای هر وب سایت فعالی لازم است و باید وجود داشته باشد و به طور کلی می توان گفت که پشتیبانی سایت تا حدودی از طراحی سایت سخت تر است زیرا که باید مشکلات و خطاهای به وجود آمده برطرف گردد.

پشتیبانی سایت علاوه بر این که باید خطاهای ایجاد شده را برطرف کند و همین طور نیاز های به وجود آمده را نیز مهیا کند باید پیگیری مدت زمان انقضای هاست و دامنه را نیز داشته باشد.

یکی دیگر از مهم ترین چیزهایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تولید محتوا اصولی و خوب است. شما اگر بهترین سایت را هم از نظر گرافیکی و تجربه کاربری داشته باشید اگر به دنبال تولید محتوا نباشید فایده ای ندارد و نمی توانید سایت موفقی داشته باشید.


برای این که سایت شما زود تحویل داده شود باید چه کنید؟


یکی از وظایف پشتیبان سایت همین می باشد که تولید محتوا خوب و به طور منظم انجام دهد. تولید محتوا خودش می تواند بر روی سئوی سایت شما موثر باشد و زودتر به فروش و سود بیشتر برسید.

پشتیبانی سایت کار راحتی نیست در عینی که بسیار مهم است که چگونه این کار انجام شود به همین دلیل توصیه می کنیم که این کار را به گروهی بسپارید که مهارت لازم و کافی را در زمینه کد نویسی و آنالیز سایت و تولید محتوا داشته باشند.

به یاد داشته باشید وقتی که شما یک سایتی دارید که تعداد بالایی بازدید کننده دارد وضعیت پشتیبانی سایت متفاوت تر است و باید بیشتر به آن توجه شود و پشتیبانی قوی تری را می طلبند.

مزیت استفاده از خدمات پشتیبانی سایت اکسینو

1- دادن مشاوره به صورت کاملا تخصصی با توجه به شرایط وب سایت شما

2- آموزش دادن به صورت کامل برای کار با پنل مدیریتی سایت و تولید محتوا به صورت مجازی و حضوری

3- داشتن هزینه مناسب نسبت به سایر شرکت های پشتیبانی سایت در کرج

4- پاسخگویی در اسرع وقت

در نهایت

شاید ابتدا به نظر نیاید اما پشتیبانی سایت به شدت بر روی عملکرد سایت شما تاثیر میگذارد و در نهایت می تواند منجر به فروش و سود بیشتر شما شود و حتی اگر قصد فروش بیشتر هم از این طریق نداشته باشید می تواند بر روی برندینگ و آشنایی مردم با برند شما تاثیر گذار باشد.

هما نطور که پیش تر هم گفتیم پشتیبانی حتما باید توسط یک تیم و یا یک فرد کاملا خبره و مسلط انجام شود کارهایی  نظیر به کد نویسی و رفع خطاها و همین طور آنالیز سایت برای پیشرفت بیشتر و از همه مهم تر به تولید محتوا هم اشراف کامل را ئداشته باشد.

در نتیجه به نظر می آید که پشتیبانی کاری راحت است و نبود آن خللی ایجاد نمی کند اما این در حالی است که یکی از مهم ترین قسمت های پیشرفت سایت پشتیبانی سایت است.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: پشتیبانی سایت و سئو , پشتیبانی سایت چیست

4.2/5 - (17 امتیاز)