ذخیره استوری اینستاگرام که ممکن است امروزه هر کدام از ما به آن نیاز داشته باشیم و بهتر باشد که استوری که از دوستمان یا یکی از افراد معروف و اینفلوئنسر ها را دیدیم و دوست داشتیم و فکر می کردیم را برای خود نیز داشته باشیم.

همان طور که میدانید قابلیت استوری اینستاگرام که بسیار هم محبوب است و عده خیلی زیادی از افراد و همین طور اینفلوئنسر ها هم از آن استفاده می کنند تنها 24 ساعت قابلیت دیده شدن را دارد و بعد از آن پاک می شود در چنین حالتی اگر لازم باید و ما بخواهیم این استوری را داشته باشیم باید چه کنیم.


چگونه می توانید از insights به بهترین حالت استفاده کنید؟


ذخیره استوری خودم در اینستاگرام

در صورتی که بخواهید استوری خودتان را ذخیره کنید، برای این کار می توانید از خود اینستاگرام استفاده کنید و داخل خود برنامه آرشیو کنید و داخل صفحه ی خود آن را هایلایت کنید.

همچنین می توانید با فعال کردن گزینه ذخیره در گالری آن را در داخل گالری خود نگه داری کنید.اما اگر استوری که مربوط به خودتان نیست و یا همان استوری دیگران است را بخواهید ذخیره کنید در این صورت شرایط فرق می کند.

ذخیره استوری اینستاگرام دیگران

اگر استوری تنها یک عکس باشد که می توانید از آن اسکرین شات بگرید اما اگر استوری فیلم باشد کار کمی سخت تر می شود در این حالت شما می توانید از ریکوردر های صفحه نمایش استفاده کنید که خب معمولا نتایج خوبی را نمی توانید از آن بگیرید، به همین دلیل توصیه می کنیم که از برنامه های ذخیره استوری اینستاگرام استفاده کنید.

در صورتی که گوشی شما دارای سیستم عامل اندروید باشد می توانید از برنامه هایی که معرفی می کنیم استفاده کنید و آن ها را از گوگل پلی دانلود کنید.


از چه راه هایی اینستاگرام هک می شود؟


برنامه دانلود استوری برای اندروید

تعداد خیلی زیادی برنامه هستند که با استفاده از آن ها می توانید استوری اینستاگرام را ذخیره کنید اما ما  در اینجا سعی کردیم که بهترین و در عین حال محبوب ترین آن ها را به شما معرفی کنید.

  • story saver
  • Story Save

ذخیره استوری اینستاگرام با Story Save

با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید استوری افرادی را که دنبال می کنید و یا هر فردی را که بخواهید را دانلود کنید برای این که این برنامه را داشته باشد ما توصیه می کنیم که حتما آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

با این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی استوری ها را ببنید و آن ها را دانلود کنید.

ذخیره استوری اینستاگرام

چگونه با Story Save استوری ها را ذخیره کنید؟

  • ابتدا برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.
  • آن را نصب کنید.
  • افرادی را که می خواهید استوری آن ها را ذخیره کنید بیابید و نام کاربری آن ها را به درستی وارد کنید، اکنون شما می توانید استوری های آنان را ذخیره کنید.

سفارش تولید محتوا

دانلود استوری اینستاگرام با استفاده از story saver

برنامه استوری سیور هم می توانید از گول پلی تهیه بکنید و از جمله برنامه های محبوب و پر طرفدار است.


تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟


چگونه با story saver استوری ها را ذخیره کنید؟

  • ابتدا برنامه را از گوگل پلی دانلود و سپس نصب کنید.
  • سپس وارد حساب اینستاگرام بشوید.
  • بعد از وارد شدن می توانید تمامی استوری های افرادی را که فالو کردید را ببینید وهمچنین می توانید از قسمت جستجو آن ها را جستجو کنید.
  • هر عکس و یا فیلمی را که خواستید می توانید ذخیره کنید بعد از زدن دکمه ذخیره آن در پوشه ای به نام story saver در گالری شما قرار می گیرد.

علت این که ما این دو برنامه را به شما معرفی کردیم به سبب این است که چون شما باید داخل این برنامه ها لاگین کنید پس بسیار مهم است که برنامه های قابل اطمینانی باشند تا امکان هک به حداقل برسد. این دو برنامه از هر جهت می تواند قابل اطمینان باشد و کار افرادی که گوشی هایی با سیتم عامل اندروید دارند راه بندازد.

پانوشت: ذخیره استوری اینستاگرام, دانلود استوری اینستاگرام, ذخیره استوری اینستاگرام دیگران 

4/5 - (16 امتیاز)