طراحی سایت در کرج یکی از نیاز هایی است که در شهر کرج دیده می شود، زیرا که با توجه بر این که روز به روز بر تعداد کسب و کار های کرج افزوده می شود نیاز به داشتن یک سایت حرفه ای نیز احساس می شود.

در این چند وقته اخیر با وجود ویروس کرونا و قرنطینه های سراسری به وجود آمده است، نیاز به دیجیتال مارکتینگ و همین طور داشتن یک سایت که با آن فروش راحت تر و بهتری داشته باشید حس می شود.

داشتن سایت و همین طور در کنار آن برای این که بهتر دیده شوید، بهینه سازی سایت توصیه می شود. انجام بهینه سازی سایت و سئو باعث می شود که اگر دارای کسب و کار خوبی هم هستید و از طریق سنتی درآمد خوبی دارید هم بتوانید از این راه درآمد بیشتری کسب کنید.

برای کسانی که دارای کسب و کار های نوپا و تازه هم هستند، داشتن سایت و همین طور در کنارش سئو باعث می شود زودتر شناخته شوند و بتوانند به درآمد زایی برسند.


ویژگی های یک وبسایت خوب چیست؟


شرکت طراحی سایت اکسینو یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت و دیجتال مارکتینگ در کرج می باشد که خدماتی چون طراحی سایت، سئو سایت، طراحی سایت با کد نویسی، خدمات طراحی پست های اینستاگرام، افزایش بازدید و فالوور اینستاگرام، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، خدمات چاپ و گرافیک، عکاسی صنعتی همین طور آموزش طراحی سایت را ارائه می دهد.

 

طراحی سایت در کرج

یکی از مزیت های شرکت طراحی سایت اکسینو این است که مشاوره در خصوص همه ی خدمات ما به صورت رایگان می باشد و ما در اکسینو این تعهد را داریم که به دنبال نفع مشتری هستیم و هر آنچه که بهتر و مناسب تر هست را به مشتریان پیشنهاد می دهیم.

یک شرکت طراحی سایت خوب در کرج چه ویژگی هایی دارد؟

هنگامی که به این فکر می کنید که چه طور باید بین این همه شرکت های طراحی سایت یکی را انتخاب کنید ممکن است که گیج شوید و ندانید که کدوم شرکت می تواند کاری خوب را به شما تحویل دهد و آن را پشتیبانی کند.

در این قسمت می خواهیم با هم به بررسی مهم ترین ویژگی هایی که یک شرکت طراحی سایت خوب دارد بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

تخصص

داشتن تخصص مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید تا بتوانید یک کار با کیفیت را تحویل بگیرید، تخصص و داشتن دانش فنی پایه و اساس یک شرکت طراحی سایت است. شرکت اکسینو همواره در انتخاب نیروی انسانی خود سعی را بر این داشته است که افرادی انتخاب کند که دارای دانش فنی کافی و خوبی باشند.

تا در نهایت بتوانند کاری که خوب است و مورد پسند مشتریان است را تحویل دهند.

سابقه

یکی دیگر از مواردی که خوب است به آن توجه کنید داشتن سابقه است. اگر چه به صرف داشتن سابقه زیاد نمی توانید اعتماد لازم و کافی را داشته باشید اما خب این مورد هم بسیار مهم است و نشان دهنده این است که در طی این سال ها این شرکت مشتریانی داشته است که خیلی از آن ها ممکن است به مشتری وفادار تبدیل شده باشند و این نشانگر این است که این شرکت خدمات خوبی را ارائه داده است.


قیمت طراحی سایت فروشگاهی چه قدر است؟


شرکت طراحی سایت اکسینو دارای سابقه ای نزدیک به 15 سال می باشد و از سال 85 این حرفه را دنبال کرده است.

تعهد

تعهد یکی از مهم ترین موارد در خصوص مشتری مداری است، با توجه بر این شرکت اکسینو همیشه مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است، همواره نیز کوشیده تعهد کاری را در خصوص مشتریان رعایت کند.

تعهد کاری شامل مواردی چون تحویل به موقع پروژه و همچنین مطابق بودن با درخواست شما به ویژه کارهایی چون طراحی سایت که لازم است حتما سفارشی سازی مطابق با سلیقه مشتری انجام شود.

همچنین ارائه خدمات پشتیبانی از سایت و مواردی که تنها توسط طراح سایت و مسئول پروژه انجام می شود. پایبندی و تعهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید تا بتوانید یک سایت و خدمات پشتیبانی را تحویل بگیرید.

سئو

سئو که امروزه به یکی از مهم ترین ارکان دیجیتال مارکتینگ در جهان تبدیل شده است و هر چه قدر هم شما سایت زیبا و پر قدرت و پر سرعتی داشته باشید اما کسی آن را نبیند نمی توانید از آن درآمد داشته باشید و یا با آن خود را معرفی کنید.

 

طراحی سایت در کرج

سئو باید حتما به صورت اصولی و درست و حرفه ای انجام شود تا در نهایت بتوانید نتیجه ی خوبی از آن دریافت کنید و این کار هر شرکت و یا هر فردی نیست.

وقتی که شما در خواست طراحی سایت می دهید در صورتی که می خواهید فروش داشته باشید و یا بهتر و بیشتر دیده شوید نیاز دارید که بر روی سایت شما خدمات سئو هم انجام شود، به همین منظور خیلی مهم است وقتی در خصوص شرکت طراحی سایت در کرج تحقیق می کنید در مورد خدمات سئو و بهینه سازی هم تحقیق انجام دهید.

برای انتخاب یک شرکت خوبی که به صورت مطمئن بتوانید خدمات بهینه سازی سایت تان را به آن ها بدهید، باید به خوبی تحقیق کنید و از آن ها بخواهید که نمونه کارهایشان را به شما نشان دهند.


لیست قیمت طراحی سایت در کرج در سال 1400


نمونه کار بهترین راه برای اثبات ادعا است، شرکت طراحی سایت اکسینو در طی این چند سال دارای نمونه کارهایی بسیاری در زمینه سئو بوده است که شما می توانید با مراجعه به بخش نمونه کار ها به بررسی آن ها بپردازید.

هزینه طراحی سایت در کرج

برآورد دقیق هزینه های طراحی و نگهداری یک وبسایت، نیازمند دانستن اطلاعات تکمیلی راجع به نوع پروژه، تعداد صفحاتی که نیاز هست طراحی شود، بخش های مختلف سایت، نوع دامنه (یعنی com. یا ir. یا …) و مجموعه ای از عوامل دیگر است.

بنابراین نمی توان قیمت یکسانی را برای تمام پروژه ها ارائه کرد.

ولی به طور کلی لازم است بدانید هزینه طراحی یک وبسایت کامل در اکسینو از مبلغی حدود 1 میلیون تومان شروع می شود و هزینه هاست و دامنه یکساله در این مبلغ لحاظ شده است و شما هزینه ای را به صورت اضافی پرداخت نخواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق تر از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

نمونه سایت های طراحی شده

آرشیو ما در اکسینو، شامل ده ها سایت و اسکریپت طراحی شده و کدنویسی شده می باشد که هرساله به این فهرست ده ها سایت دیگر نیز افزوده می شود. برای مشاهده برخی از نمونه سایت های طراحی شده می توانید اینجا را ببینید: نمونه طراحی سایت اکسینو

سوالات متداول

طراحی سایت در کرج چقدر هزینه دارد؟

تعرفه طراحی سایت در کرج به دو عامل بستگی دارد: اینکه می‌خواهید چه سایتی داشته باشید، کدنویسی شده یا طراحی شده بر بستر سایت‌سازهای آماده. و همچنین اینکه سایت موردنظر شما چه امکاناتی را نیاز داشته باشد. برای تعیین دقیق قیمت طراحی سایت در کمتر از چند دقیقه کافیست با کارشناسان اکسینو تماس بگیرید.

طراحی سایت در کرج بهتر است یا در تهران؟

توصیه ما به کسب و کارهای فعال در کرج این است که برای طراحی سایت خود به یک شرکت معتبر واقع در کرج مراجعه کنند. زیرا به دلیل هزینه‌های تمام‌شده در کرج، معمولا هزینه طراحی سایت در کرج با کیفیت مشابه طراحی سایت در تهران، بسیار ارزان‌تر است.

طراحی سایت در کرج چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان لازم برای طراحی سایت‌های معمولی (شرکتی، کارخانه‌ای، صنعتی، وکلا، پزشکان و...) چیزی در حدود یک تا دو هفته و مدت زمان لازم برای طراحی سایت‌های کدنویسی‌شده (برنامه‌نویسی شده با کد اختصاصی) معمولاً بین یک ماه تا سه ماه است.

مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت در کرج

جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه ها و سفارش پروژه طراحی سایت می توانید از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت در کرج, هزینه طراحی سایت در کرج, آموزشگاه طراحی سایت در کرج, قیمت طراحی سایت در کرج, شرکت طراحی سایت در کرج, سئو سایت در کرج, هزینه سئو سایت در کرج 

4.2/5 - (23 امتیاز)