اینستاگرام با توجه بر این که مدت خیلی زیاد نیست که آمده است اما در همین مدت محبوبیت زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده است و چیزی بیش از 500 میلیون عضو در دنیا دارد وهمین طور  نیز تعداد 50 میلیون کاربر ایرانی دارد پس فعالیت داشتن و دیده شدن در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است. اگر صفحه ای در اینستاگرام دارید ممکن است تا حالا به چگونه افزایش فالوور داشته باشیم فکر کرده باشید.

ما در اینجا قصد دارید رایج ترین روش ها و در عین حال کم هزینه ترین روش های افزایش فالوور را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

همان طور که پیش تر توضیح دادیم اینستاگرام به خاطر این که تعداد زیادی کاربر دارد بستر مناسبی برای تبلیغات شما می باشد به ویژه برخی از مشاغل مانند پوشاک، آرایش و یا جراحی های زیبایی که طرفداران زیادی دارند.

ممکن است این اتفاق برای شما پیش آمده باشد که ابتدا که پیجی را ایجاد می کنید تعداد فالوور ها و لایک هایتان زیاد می شود اما بعد از مدتی به حجم ابتدایی که فالوور بدست می آوردید نیست و یا اگر هم باشد تعداد لایک ها و بازدید هایتان کم شده است.

این مورد می تواند دلایل زیادی داشته باشد یکی از آن ها این است که شاید شما تو کار تولید محتوا به خوبی عمل نمی کنید و به صورت مستمر محتوا تولید نمی کنید و یا محتوا های شما مخاطبان زیادی ندارد. پس باید ابتدا مخاطب هدفتان را پیدا کنید و به صورت مستمر به شکلی که از نظر بصری هم زیبا باشد محتوا تولید کنید.


چطور در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟


اما به جز این کار باید چه کنید. با ما همراه باشید تا بهترین روش ها افزایش فالوور را با شما به اشتراک بگذارید.

استفاده از هشتگ

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید استفاده از هشتگ های پر طرفدار می باشد استفاده از هشتگ در اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر سبب می شود که شما بیشتر دیده شوید.

افزایش فالوور

هشتگ های پرطرفداری که در زبان فارسی استفاده می شوند عبارتند از :

  1. لباس
  2. ورزش
  3. کلیپ
  4. فوتبال
  5. کلیپ
  6. دابسمش
  7. خنده
  8. عکس
  9. ویدئو
  10. جالب
  11. ورزش
  12. غذا
  13. عکاسی
  14. سبک_زندگی
  15. بازاریابی
  16. بازاریابی_دیجیتال
  17. مد
  18. مدلینگ
  19. طبیعت
  20. سفر
  21. مذهبی
  22. عاشقانه
  23. موسیقی

علت این که به این گونه از هشتگ های پر طرفدار و یا محبوب می گویند این است که تعداد زیادی از عکس ها با این هشتگ ها پست شده اند.

به یاد داشته باشید استفاده بی مورد و بی ربط هشتگ با پست شما نه تنها کمکی به دیده شدن نمی کند بلکه ممکن است که نتایجی بدی را هم داشته باشد.

استفاده بیشتر از نظرات به جای لایک کردن

اگر به دنبال این هستید که فالوور هایتان افزایش پیدا کند باید ارتباط تان را با افراد بیشتر کنید به این صورت که به جای لایک کردن از نظر دهی استفاده کنید.


چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟


گذاشتن یک کامنت در زیر یک پست خیلی بیشتر باعث دیده شدن شما می شود تا این که یک پست را لایک کنید.

سعی کنید نظراتی را بدهید که باعث شود در عینی که مفید هستند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. این کار باعث می شود علاوه بر صاحب صفحه ای که برایش کامنت گذاشتید، افراد دیگری هم صفحه شما را نگاه کنند و احتمال این که فالوورتان بشوند بسیار بیشتر هست.

حتما به یاد داشته باشید که نظرات شما در عینی که مفید هستند باید با پست مرتبط باشد تا بتوانید نتیجه مطلوب را بگیرید.

اتصال به فیسبوک

یکی از امکاناتی که اینستاگرام دارد این است که شما می توانید اکانت اینستاگرام و فیسبوک تان را بهم متصل می کنید در این صورت افرادی که شما را در فیسبوک دنبال می کردن ممکن است که تعدادی از آن ها با پیج اینستاگرام شما آشنا شوند و شما را فالو کنند.

افزایش فالوور

علاوه بر این که شما می توانید یک Status در فیسبوک تان ایجاد کنید و پیج اینستاگرام تان را معرفی کنید.

پست گذاری در ساعات مناسب

یکی دیگر از نکاتی که بسیار مهم است، زمان گذاشتن پست است. شما باید توجه کنید که در زمانی پست ها و محتواهای خودتان را منتشر کنید که بیشترین بازدید و تعامل را داشته باشید.

زیرا که بالاترین حجم دریافت لایک و کامنت و بازدید در ساعات اولیه ای است که شما یک پست را منتشر می کنید. بنابراین بسیار مهم است که شما بتوانید در ساعتی محتوای خود را بگذارید که بیشترین بازدید را دریافت کنید.

فعال باشید

کاربرانی که تا الان توانسته اند فالوور های زیادی را دریافت کنند افرادی بوده اند که علاوه بر این که محتوای خوبی داشتند، روزانه محتوای زیادی را هم به اشتراک میگذاشتند.

لزوما نیازی نیست که شما پستی را تهیه کنید و بر روی عکاسی و یا ادیت آن دقت زیادی داشته باشید بلکه با گذاشتن یک استوری مفید و یا گذاشتن یک لایو که بسیار تاثیر گذار تر است می توانید مخاطب و فالوورهای زیادی را بدست آورید.


3 دلیل برای این که از تولید محتوای ویدیویی باید استفاده کنید


معرفی اینستاگرام در سایر پلت فرم ها

تا جایی که می توانید پیج اینستاگرام خود را معرفی کنید برای مثال در بیو پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی دیگری که هستید پیج اینستاگرام خود را معرفی کنید.

اگر دارای سایت هستید حتما دکمه های شبکه های اجتماعی را فعال کنید و حتی یک بنر بزنید و اینستاگرام خود و محتوای آن را به کاربران سایت تان نشان دهید.


با یادگیری این ابزار ها راحت تر برای اینستاگرام پست بساز


ارائه خدمات ویژه برای کاربران اینستاگرام

شرکت های بزرگی چون کوکاکولا و خیلی از شرکت های بزرگ و محبوبی که در ایران وجود دارد برای کاربرانی که در اینستاگرام هستند خدمات ویژه ای را ارائه می دهند نظیر قرعه کشی و اعطا جوایز به فالوور ها و یا تخفیفات ویژه ای را به آن ها اختصاص می دهند.

سفارش تولید محتوا

برای مثال سایت هایی که در کار آموزش آنلاین هستند برای فالوور های اینستاگرام شان برخی از آموزش هایشان را رایگان می کنند.

در نهایت با توجه به تحقیقاتی که انجام شد به این نتیجه می رسیم که ابتدا تولید محتوای با کیفیت و بعد پیدا کردن مخاطب هدف و بعد از این دو مورد مهم شما باید تا می توانید به دنبال این باشید که دیده شوید البته از راهی درست و مفید مانند گذاشتن محتوا در ساعت های پر بازدید و استفاده از هشتگ گذاری و حمایت سایر پیج ها با کامنت و لایک گذاری که در غایت سبب می شود شما زودتر فالوور های بیشتری پیدا کنید.

پانوشت: افزایش فالوور اینستاگرام, چگونه فالوور خود را افزایش دهیم, افزایش فالوور واقعی, افزایش فالوور رایگان, ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام 

3.9/5 - (15 امتیاز)