در این مقاله از مقالات اکسینو قصد داریم که شما عزیزان را با ابزار های محبوب تولید کننده محتوا در اینستاگرام آشنا کنیم که این ابزار ها برخی نرم افزار هستند و برخی به عنوان اپلیکیشن در گوشی مورد استفاده شما قرار می گیرند و همین طور بعضی از آن ها به شکل راحت تری مورد مصرف واقع می شوند به این صورت که این ابزار های تولید محتوای اینستاگرام در قالب سایت هستند و از طریق همه ی دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برای این که به بررسی این ابزار ها بپردازیم با ما همراه باشید.

نرم افزار های محبوب برای تولید محتوای اینستاگرام

در این قسمت ما نرم افزار هایی را معرفی می کنیم که نه تنها برای تولید محتوای اینستاگرام مناسب هستند بلکه در تولید سایر محتوا ها چه به صورت متنی و چه به صورت ویدیو و تصویر مورد استفاده قرار می گیرند.

ممکن است که نام برخی از این نرم افزار ها را شنیده باشید و یا این که با بعضی از آنها کار کرده باشید البته اگر در این حوزه قبلا فعالیت هایی داشته باشید؛ اما اگر تازه کار هستید این مقاله به شما کمک می کند با محبوب ترین این ابزار ها آشنا شوید.


چگونه پست بگذاریم که در اکسپلور اینستاگرام دیده شود؟


نرم افزار فوتوشاپ Photoshop

اولین نرم افزاری که قرار است به آن بپردازیم فتوشاپ است که خیلی از شما نام آن را شنیده اید و یا با آن کار کرده اید. فتوشاپ به عنوان یک ویرایشگر عکس استفاده می شود و با استفاده از فتوشاپ هم می توانید عکس ها را ادیت کنید هم می توانید با آن پست ها و استوری های اینستاگرام را بسازید و در فرمت های مختلف از آن استفاده کنید.

فتوشاپ ابزار های زیادی را در اختیار شما می گذارد که در ابزار های دیگر کمتر آن را می توانید ببینید برای این که بتوانید یک تولید کننده محتوای خوب و حرفه ای باشید نیاز هست که حتما فتوشاپ را یاد بگیرید.

نرم افزار افتر افکت

این نرم افزار مناسب برای تهیه ویدیو و همچنین به صورت حرفه ای تر مناسب برای انیمیشن می باشد و از افتر افکت برای تولید موشن گرافیک استفاده می شود. این نرم افزار برای تولید محتوای ویدیویی بسیار کامل هست.

نرم افزار کامتازیا

در صورتی که قرار است یک محتوای آموزشی داشته باشید که از صفحه و مانیتور شما باید فیلم برداری کند از کامتازیا استفاده کنید.

نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

این نرم افزار بسیار مناسب هست برای تولید محتوای آموزشی و هر آن چه که شما بخواهید را دارد و بسیاری از فیلم های آموزشی که اکنون می بینید با این نرم افزار تهیه شده است.

اپلیکیشن های پر طرفدار تولید محتوای اینستاگرام

برنامه های بسیاری هستند که به صورت رایگان وجود دارند و ما می توانیم با استفاده از آن ها محتوای جذاب و خلاقانه را بسازیم. اگر ما به دنبال این باشیم که بتوانیم محتوایی را در اینستاگرام به وجود بیاوریم که کیفیت بالایی داشته باشد در حقیقت به مخاطبانمان و توجه شان به ما ارزش قائل شده ایم.


3 دلیل برای این که از تولید محتوای ویدیویی باید استفاده کنید


و همین موضوع باعث می شود که به تعداد کاربران و دنبال کنندگان صفحه ما افزوده شود.

در ادامه به محبوب ترین اپلیکیشن های تولید محتوا می پردازیم پس با ما همراه باشید.

VSCO

از بهترین برنامه برای تولید محتوای اینستاگرام می باشد که با توجه به حجم بسیار بالای افرادی که از آن استفاده می کنند مشخص می شود که این برنامه بسیار محبوب است زیرا در سال گذشته میلادی حدود 40 میلیون نفر کاربر فعال داشته است و بالغ بر 200 پست با هشتگ  VSCO در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

این برنامه به عنوان یک ادیتور تصویر استفاده می شود که دارای 10 فیلتر رایگان است و همین طور ابزار هایی برای برش و ویرایش عکس نیز به همراه دارد.

Inshot

اگر می خواهید در اینستاگرام تان ویدیو بگذارید و تولید محتوای ویدیویی انجام دهید به شما توصیه می کنیم که حتما یک بار هم که شده از این برنامه استفاده کنید.

Inshot می تواند کلیپ های مختلفی ویدیویی را برای شما ادیت کند و آن ها را به وجود بیاورد و قسمت های مختلف را به هم وصل کند و یا برش بزند و موسیقی هایی که دوست دارید را بر روی ویدیو بگذارید. همچنین می توانید نور و رنگ را هم در این اپلیکیشن تنطیم کنید. در نتیجه این شات یک برنامه ی کامل و رایگان با کاربری آسان برای تولید محتوا های ویدیویی می باشد.

معرفی سایت های تولید محتوا

علاوه بر نرم افزار ها و همین طور اپلیکیشن هایی که در گوشی می توانید استفاده کنید سایت هایی هم هست که کار تولید محتوا را می توانید با آن انجام دهید. که اکنون به برخی از آن ها می پردازیم.

نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

Canva

کنوا یکی از ابزارهایی هست که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و اگر در کارهای تولید محتوا هستید می توانید از کنوا استفاده کنید استفاده از کنوا باعث می شود شما از ابزار هایی که که پیشرفته هستند مانند فتوشاپ بی نیاز بشید.


چطور در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟


کنوا بسیار کامل هست و همه نیاز های احتمالی شما را برطرف می کند، کنوا مناسب برای تولید انواع محتوا ها می باشد مانند تولید محتوا برای اینستاگرام و سایت و همین طور شما می توانید برای ساخت رزومه هم استفاده کنید.

کنوا علاوه بر نسخه وب، اپلیکیشن هم دارد. که بیشتر توصیه می شود از نسخه وب استفاده کنید.

imgflip

در صورتی که از کاربران فعال در شبکه های اجتماعی باشید احتمالا با میم ها آشنایی دارید که معمولا مضامین طنز دارند؛ برای ساخت میم ها از imgflip می توانید از استفاده کنید.

جمع بندی

امروزه نرم افزار های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای تولید محتوا اینستاگرام استفاده کنید و کار شما را آسان تر کرده است. الان شما باید فقط تمرکز خود را بر روی مواردی چون انتخاب مخاطب هدف، بررسی رقبا بپردازید.

سفارش تولید محتوا

پانوشت: نرم افزار های تولید محتوا اینستاگرام, اپلیکیشن تولید محتوا اینستاگرام, سایت های تولید محتوا اینستاگرام, تولید محتوا, شرکت تولید محتوا اینستاگرام, قیمت تولید محتوا اینستاگرام, کسب در آمد از تولید محتوا اینستاگرام 

4.3/5 - (16 امتیاز)