از آن جایی که امروزه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام بسیار رونق پیدا کرده اند و اکثر آن ها بر پایه تصویر می باشند و همین طور این که بسیاری از کسب و کارها در حال تبلیغ برای محصولات خود هستند شدیدا نیاز به عکاسی صنعتی حس می شود.

در اطراف اکثر ما هستند افرادی که در خصوص کسب و کارشان در فضای مجازی تبلیغ بگذارند، معمولا از محصولاتشان تصویری میگذارند و در خصوص آن توضیحاتی را می دهند. همان طور که مشخص است تصویر نقشی بسیار مهمی را ایفا می کند و شاید اگر عکس مناسبی از محصول نگذارید نتوانید اصلا مخاطب را ذره ای را جذب کنید که متن شما را بخواند چه برسد به این که کاربر یا خواننده محتوا را به مشتری تبدیل کنید.

شما چه دارای فروشگاهی واقعی و غیر مجازی باشید نیاز به تبلیغات دارید چه دارای فروشگاه مجازی باشید که برای افرادی که دارای فروشگاه مجازی هستند نیازی بیشتر برای تبلیغات در فضای مجازی احساس می شود.

از طرفی افرادی که دارای فروشگاه هستند و کسب و کار خوبی هم دارند نیاز به تبلیغات احساس می شود زیرا که شما با این کار می توانید درآمد و فروش خود را بیشتر کنید.

در این مقاله ما قصد داریم در خصوص عکاسی صنعتی و لزوم استفاده از آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. بر طبق تجربه ای که داریم می توانیم بگوییم که هر عکس خوب و با کیفیت از محصولات شما می تواند جای چندین خط تولید محتوا کارساز باشد پس لزوم استفاده از عکاسی صنعتی را دست کم نگیرید.


روش های افزایش رتبه سایت را بیاموزید


شما با کمک عکاسی صنعتی می توانید برای فضاهای مجازی متفاوتی تولید محتوا کنید اعم از تولید محتوای اینستاگرام که بیشترش بر مبنای عکس می باشد. تولید محتوا و به طور کلی در فضای وب سایت خود از آن استفاده کنید.

عکاسی صنعتی چیست ؟

به طور کلی می توان گفت که هر نوع عکس برداری که با منظور فروش انجام بگیرد به عنوان عکاسی صنعتی هست، این نوع از عکاسی تنها شامل عکاسی از محصول نمی شود بلکه هر نوع عکاسی از خدمات و افراد مشهور را نیز شامل می شود. که از این عکس ها در کمپین های تبلیغاتی همانند کاتالوگ های تبلیغاتی، روزنامه ها، مجلات استفاده می کنند.

به عبارتی می توان گفت که از این تصاویر برای تبلیغ خدمات، محصولات، مشتریان بهره می گیرند.

عکاسی صنعتی حوزه وسیعی را در بر میگیرد که دارای چندین زیر شاخه نیز می باشد، که شاخه های آن به منظور متخصص شدن و عمیق شدن در یک حوزه هست.

عکاسی صنعتی | عکاسی از محصول

چرا توصیه می شود اکثر کسب و کار ها از عکاسی صنعتی استفاده کنند؟

همچنین که پیش تر گفتیم عکاسی صنعتی خود یک شاخه از عکاسی می باشد که با هدف تجاری و به فروش رساندن و کسب مشتری از یک کالا ، یک برند، خدمات و یا یک فرد می باشد.

هر کسب و کاری که داشته باشید شما نیاز دارید که از عکاسی صنعتی و حرفه ای استفاده کنید، زیرا که تصاویر تاثیر بسیار زیادی بر روی ذهن مخاطبان شما میگذارد. که همین مورد باعث می شود فروش شما زیاد شود و باعث ادامه حیات کسب و کار شما بشود.

در عکاسی صنعتی به دنبال این هستند که ذات و واقعیت یک محصول، خدمات و برند را به نمایش بگذارند، این تصاویری باید به گونه ای باشند که هیچ گونه اغراق و چیزهایی که غیر واقعی باشند را نداشته باشد و تمام آن چیزی که یک برند، خدمات و محصول هست را به نمایش بگذارند.


خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی میگردد؟


اصطلاحا می گویند که باید به وقایع و به نمایش گذاشتن حقیقی آن ها وفادار بود. اگر چه برخی از عکاسی های صنعتی با استفاده از جلوه های ویژه و نورپردازی سعی دارند که یک سری از معایب را بپوشانند و حسن ها را بزرگ تر جلوه دهند.

در این عکاسی همه چیز بر اساس برنامه ریزی پیش می رود، تا بهترین نتیجه را داشته باشند و محصول به همان شکلی که باید به نمایش گذاشته شود، اگر چه مقصود این نیست که عکس بدون ادیت باشد بلکه در عکاسی صنعتی همواره سعی بر این است که عکس در زیباترین حالت خود باشد و به بهترین شکل محصول را نشان دهد.

استفاده از عکاسی صنعتی چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

همان طور که به دفعات گفتیم هدف از عکاسی صنعتی و گذاشتن یک عکس با کیفیت در معرفی محصولاتتان در فضای مجازی و یا حتی در بیلیورد های تبلیغاتی تنها این است که بتوانید برروی ذهن مخاطبانتان تاثیر خوبی را بگذارید و باعث شوید که آن ها تبدیل مشتری شوند.

برای این که بتوانید عکسی با چنین کیفیتی بگیرید که باعث شود در کسب و کار شما تاثیر بگذارد مستلزم این است که با یک تیم حرفه ای و با خلاقیت کار کنید.

عکاسی صنعتی | عکاسی از محصول

اکسینو این تضمین را می دهد که کار عکاسی صنعتی شما را به بهترین شکل و در سریعترین زمان انجام دهد. تیمی که خلاق باشد و بتواند برای شما تاثیری مثبت را ایجاد کند، باید بتواند بازار هدف را تشخیص دهد و بداند که بر روی ذهن مخاطب چه چیزی تاثیر گذاری بیشتری را خواهد داشت تا بتواند بهترین برنامه و سپس عکس برداری را داشته باشد.

عکس برداری صنعتی قطعا برای کسب و کار شما مزیای زیادی دارد که به مهم ترین آن ها میپردازیم:

برند سازی

از مهم ترین تاثیر هایی که عکاسی صنعتی می تواند داشته باشد برای برند سازی است که می تواند برند و نام شرکت شما را پربازدید کند و کاری بکند که همیشه در ذهن مخاطب ها قرار بگیرید تا با دیدن محصولاتتان مشتری ها آن را انتخاب کنند.

عکاسی صنعتی این کار با استفاده از به نمایش گذاشتن محصولات و یا خدمات تان انجام می دهند، این کار باعث می گردد که علاوه بر این که در ذهن مخاطبان می مانید در دید آن ها یک شرکت حرفه ای به نظر می رسید.


تعرفه طراحی سایت در سال 1400 چقدر است؟


شما از عکاسی صنعتی می توانید برای ثبت اتفاقات مهم و مثبت و رویداد هایی که اتفاق می افتد هم استفاده کنید و عکاسی صنعتی فقط برای ثبت تصاویر محصولات و خدمات نیست بلکه برای این موراد هم شما می توانید از عکاسی صنعتی استفاده کنید و نتیجه ی خوبی را هم دریافت کنید.

عکاسی هایی که از رویداد ها دارید را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک بگذارید و یا میتوانید آن را وب سایت و یا در کاتالوگ ها و بروشور ها خود قرار دهید.

افزایش فروش در نهایت سود بیشتر

عکاسی صنعتی که حرفه ای و اصولی باشد در نهایت منجر به این می گردد که فروش شما بیشتر شود. اگر در عینی که از عکاسی صنعتی استفاده می کنید از ادیت های خوب هم بهره بگیرید و توضیحات محصولات خود را در کنارش قرار دهید نیز سبب می شود که یک کار حرفه ای و عالی را تحویل بگیرید که بر روی ذهن ها تاثیر خوبی میگذارد.

عکاسی از محصول

عکاسی از محصول چندین سال است که برای کارخانه ها و شرکت های تولید کننده محصول مورد استفاد قرار می گیرد و با استفاده از این عکاسی می توانند ویژگی های مهم و بی مانند یک محصول را به مشتریان نشان دهند و در جاهای متفاوتی همانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، بیلبورد ها، بروشور و حتی در تبلیغاتی تلویزیونی استفاده کنند.

در نتیجه یکی از جنبه های مهم تجارت که باید برروی آن سرمایه گذاری کنید، عکاسی از محصولات است. تفاوتی ندارد که شرکت شما بزرگ باشد و یا کوچک باشد در هر حال به این نیاز دارید که به بهترین شکل ممکن محصولاتتان را به مشتریان نشان دهید.

عکاسی محصول | عکاسی صنعتی

امروزه مشتریان راه های متفاوتی را برای پیدا کردن محصولات پیدا می کند که در بیشتر این روش ها عکس حرف اول را می زند، مشتریان امروزه از راه هایی مانند جستجو در بستر وب، از راه عکس های که در بیلبورد های تجاری است و همین طور از طریق عکس های کاتالوگ ها و شبکه های مجازی با محصولات شما آشنا می شوند.


چگونه می توانید به لینک یک گوگل تبدیل شوید؟


به یاد داشته باشید در این راه هایی که گفته شد تا مشتری با محصول شما آشنا بشود و آن را ببیند عکس نقش مهمی را ایفا می کند و اگر عکس شما خوب باشد می تواند مشتری را جذب کند.

قیمت عکاسی صنعتی 

مانند هر چیزی دیگری که قرار است برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید عکاسی صنعتی هم دارای هزینه می باشد و برای کسب و کارهایی که نوپا و تازه کار هستند بسیار مهم هست. اما به یاد داشته باشید با هزینه کردن در زمینه عکاسی صنعتی به ویژه اگر که به صورت حرفه ای و خلاقانه باشد خیلی زود می تواند هزینه شما را باز گرداند.

در ادامه مهم ترین مواردی که بر روی قیمت عکاسی صنعتی تاثیر میگذارد را مختصرا بیان می کنیم:

  • سختی کار
  • محلی که قرار است عکاسی انجام بگیرد
  • سوژه‌ی انتخابی
  • از لحاظ دور بودن فاصله مکانی
  • تعداد عکس‌ها
  • میزان تبحر عکاس

برای اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی در کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: ,عکاسی صنعتی در کرج, بهترین عکاسی صنعتی در کرج, اصول عکاسی صنعتی, خدمات عکاسی صنعتی, عکاسی محصول, عکاسی از محصول در کرج, عکاسی از محصول, قیمت عکاسی از محصول 

4.4/5 - (13 امتیاز)