طراحی سایت باربری مهم ترین نیاز افرادی است که در این حوزه فعالیت دارند. شرکت های باربری و یا افرادی که در این حوزه فعالیت دارند به اهمیت وجود سایت خوب در این زمینه واقف هستند. از اصلی ترین روش های تبلیغاتی شرکت های باربری، طراحی سایت و سپس سئو آن است. سئو سایت باربری را هم میتوان به شکل بالا آوردن کلمات کلیدی کار کرد و هم به شکل شارژ گوگل ادوردز سایت باربری. شرکت طراحی سایت اکسینو تمامی این خدمات را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

طراحی سایت باربری حرفه ای و ارزان

باربری از جمله مشاغلی است که تبلیغ آن در گوگل بسیار پر اهمیت است. شرکت های باربری فعال از اهمیت تبلیغات خود در گوگل با خبر هستند. اکثر شرکت های باربری به همین دلیل دارای وبسایت اختصاصی هستند. از همین رو طراحی سایت باربری برای این شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت طراحی سایت اکسینو با بیش از 13 سال تجربه طراحی سایت برای اصناف مختلف از این اهمیت به خوبی آگاه است.

ما در طول سالیان فعالیت خود برای شرکت های باربری مختلفی کار طراحی سایت و سئو را انجام داده ایم. طراحی سایت شرکت باربری باید در عین سادگی جذاب و گیرا باشد. تمامی اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به ساده ترین شکل در اختیار انها قرار دهد. شماره های تماس همگی باید به راحتی در دسترس مخاطب باشند.

بیشتر بخوانید: نمونه کار طراحی سایت باربری VIP

بیشتر بخوانید: نمونه کار طراحی سایت باربری لیمویی

ویژگی های طراحی وب سایت باربری

در طراحی سایت باربری امکانات و ویژگی های زیر را می توان قرار داد:

  1. اسلاید شو با امکان قرار دادن عکس های اختصاصی شرکت باربری و یا عکس های ژورنالی
  2. گالری عکس و یا ویدیو از پروژه های انجام شده توسط شرکت و یا امکاناتی که شرکت دارد
  3. قسمت درباره ما برای معرفی بیشتر شرکت و توانایی های آن برای مخاطبین
  4. قسمت تماس با ما شامل تمامی راه های ارتباطی از قبیل تلفن تماس، لینک شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا کانال تلگرام و واتساپ
  5. مکان هایی که شرکت تحت پوشش قرار میدهید

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای و ارزان

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

 

قیمت طراحی سایت باربری

قیمت طراحی سایت باربری با توجه به امکاناتی که مشتری نیاز دارد تعیین میشود. به علت متغیر بودن قیمت ها شما عزیزان میتوانید با مشاورین اکسینو تماس بگیرید تا اطلاعات قیمتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سئو سایت باربری به بهترین شکل در کمترین زمان

سئو سایت باربری قطعاً یکی از سخت ترین موارد سئو میباشد. رقابت در این زمینه به شدت بالاست. در نتیجه برای بالا امدن در کلمات کلیدی مرتبط با حوزه باربری به زمان و انرژی بیشتری نیاز است. در نتیجه قیمت سئو سایت باربری نسبت به بسیاری از کسب و کارها بالاتر است.

ما در شرکت طراحی سایت اکسینو خدمات پشتیبانی سایت باربری را تجربه کرده ایم. ما در اکسینو از تیم مجرب تولید محتوا برخورداریم و تمامی محتوای تولیدی به شکل کاملاً حرفه ای و اختصاصی انجام میشود. از همین جهت سئو سایت اتوبار از جمله مواردی است که در اکسینو به بهترین شکل و در کمترین زمان انجام میپذیرد.

بیشتر بخوانید: سئوی سایت باربری VIP

انتخاب کلمات کلیدی سئوی سایت باربری

در هنگام سئو باید به انتخاب کلمات کلیدی توجه ویژه ای داشت. کلماتی را انتخاب کرد که کاربران بیشتر به کار میبرند. با انتخاب چنین کلماتی سایت بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار میگیرد و احتمال انتخاب شدن آن از طرف مخاطبین بالاتر می رود. در ادامه چند کلمه کلیدی عمومی برای نمونه آورده شده است:

  • سئوی عبارت باربری
  • سئوی عبارت اتوبار
  • سئوی عبارت بهترین باربری / اتوبار
  • سئوی عبارت باربری / اتوبار خوب
  • سئوی عبارت باربری / اتوبار ارزان

شارژ گوگل ادوردز سایت باربری

شرکت طراحی سایت اکسینو خدمات شارژ گوگل ادوردز را نیز به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. ما در اکسینو کمپین تبلیغاتی مربوط به سایت شما را انجام میدهیم. در انجام شارژ گوگل ادوردز انتخاب کلمات کلیدی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در غیر انصورت کلیک های هرز باعث خورده شدن شارژ میشوند.

شارژ ادوردز سایت باربری

ست کردن هزینه ها برای لینک اول صفحه اول

ما در اکسینو از تجربه و تبحر کافی برای ست کردن هزینه ها برخوردار هستیم. ما هزینه های تبلیغات شما را برای لینک اول صفحه اول ست میکنیم. نکته مهم در اینکار صرفه جویی در هزینه هاست. یعنی با بکار بردن حداقل هزینه بتوان سایت را برای لینک اول صفحه اول ست کرد. همچنین ما با استفاده از پنل های اختصاصی برای هر سایت مکان آن را رصد میکنیم تا در صورت پایین امدن مجدد هزینه را برای لینک اول صفحه اول ست کنیم. این کار در اکسینو با جدیدترین متدهای گوگل انجام میشود.

پنل اختصاصی شارژ گوگل ادوردز

در صورتی که کار شارژ گوگل ادوردز توسط ما برای شما انجام شود پنل اختصاصی در اختیار شما قرار میگیرد. این پنل اختصاصی شامل:

  • کلمات کلیدی تعریف شده برای شارژ گوگل ادوردز
  • هزینه ست شده برای هر عبارت
  • مشاهده تعداد کلیک های هر عبارت به شکل اختصاصی
  • مشاهده تعداد نمایش های هر عبارت به شکل اختصاصی
  • امکان روشن و خاموش کردن تبلیغات مربوط به هر عبارت کلیدی
  • امکان روشن و خاموش کردن تبلیغات به شکل کلی
  • امکان تغییر بودجه روزانه تبلیغات

و …. است. شما با در اختیار قرار گرفتن پنل اختصاصی به راحتی خواهید توانست مدیریت تبلیغات سایت خود را بر عهده بگیرید.

سؤالات متداول

طراحی سایت باربری توسط شرکت طراحی سایت اکسینو انجام میشود؟

بله، شرکت طراحی سایت اکسینو یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در زمینه طراحی سایت های باربری در ایران است. شما برای مشاوره میتوانید با شماره 09124222529 تماس بگیرید.

طراحی سایت باربری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی سایت باربری باید از گرافیک جذاب در عین سادگی برخوردار باشد. در کنار آن باید شماره های تماس در همه جای سایت در دسترس مشتریان قرار داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

هزینه طراحی سایت باربری چقدر است؟

طراحی سایت باربری با توجه به امکاناتی که در ان قرار میگیرد تعیین قیمت می شود. حدود قیمت طراحی سایت باربری بین یک میلیون و پانصد تا 3 میلیون تومان خواهد بود.

سفارش طراحی سایت باربری

شما برای سفارش طراحی سایت باربری میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل کنید. مشاورین اکسینو با تجربه کاری بالا حاضر هستند تا بهترین راهنمایی برای پیشبرد اهداف کاری شما را رقم بزنند. ما در اکسینو تجربه خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم بهترین همکاری را با انها داشته باشیم.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت باربری ، سئوی سایت باربری ، شارژ گوگل ادوردز ، وبسایت حرفه ای و ارزان ، وبسایت خوب ، بهترین شرکت طراحی وبسایت

4.5/5 - (2 امتیاز)