طراحی سایت پزشکی این روزا برای شما پزشکان عزیز و زحمت کش از نون شب واجب تره، میدونید چرا؟؟؟ اگه تو این مقاله با من همراه شید میتونم توضیحاتش رو خدمتتون بدم، آخرش شما میتونید راجع به حرفی که زدم قضاوت کنید.

اهمیت طراحی سایت پزشکی و داشتن وب سایت پزشکی در چیست؟

اولاً با توجه به پیشرفت در حوزه تکنولوژی که یک پای اون هم در شیوه های تبلیغاتی نمایان شده دیگه داشتن یه مطب و یه تابلو برای کسب و کارها جوابگوی کار نیست و نمیتونه افراد زیادی رو به سمت شما بکشونه.

شما حتماً بهتر از من میدونید که ساختمان های پزشکان در شهرها معمولاً در یک نقطه از شهر متمرکز هستند. اکثر دکترهای معروف در یک نقطه از شهر تمرکز دارن. این موضوع خصوصاً توی شهرهای کوچکتر متداول تر هستش. مثلاً در شهر کرج، اکثر مطب ها و ساختمان های پزشکان در محدوده چهارراه طالقانی هستن.

به همین خاطر روزگاری تنها راه تبلیغاتی مطب ها این بود که در این مراکز مطب خودشون رو دایر کنن و با زدن تابلو مشتری ها رو به سمت خودشون بکشونن. اما آیا امروزه هم این روش جواب میده؟

طراحی سایت پزشکان

من از شما چنتا سوال میپرسم با اجازتون

  • شما در طی دو سه سال اخیر چقدر بیشتر نسبت به قبل از اون از خدماتی که در فضای مجازی ارائه میشه استفاده کردید؟
  • خرید های اینترنتی شما نسبت به قبل چقدر بیشتر شده؟
  • در هنگام خرید های اینترنتی چندبار پیش اومده که برید و نظرات کاربران رو در مورد محصولی که میخواید بخرید یا خدماتی که میخواید استفاده کنید خوندید تا از کیفیت محصول یا خدماتی که قراره استفاده کنید اطمینان لازم رو کسب کنید؟
  • چندبار از آشناهاتون شنیدید که گفتن برای کسب و کارشون طراحی سایت یا پیج اینستاگرام زدن و حسابی توی افزایش فروششون موفق بودن؟

یه نکته، همین الان هم که شما پای این مقاله نشستید و دارید اون رو مطالعه میکنید در واقع دارید از یکی دیگه از خدمات فضای مجازی استفاده میکنید.

همه ی اینها نشون میدن که استفاده افراد جامعه از خدمات ارائه شده در فضای مجازی داره روز به روز بیشتر از دیروز میشه.

بیشتر بخوانید: خصوصیات و ویژگی های طراحی سایت پزشکی چه باید باشد؟

معرفی کسب و کار با طراحی سایت پزشکی

سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی، سایت های شرکت های خدماتی و … همگی امروز پای ثابت کسب و کارها شدن. اگه تا دیروز هر کسب و کاری میرفت دنبال چاپ کارت ویزیت و بروشور تا در روز افتتاحیشون آماده باشن، حالا همه ی اونها میرن دنبال طراحی سایت تا به محض راه اندازی کسب و کارشون سایت هم فعال شده باشه تا بتونن به مخاطبین خودشون معرفی کنن.

با شرایط امروز دیگه روش های سنتی جوابگوی تبلیغات شما پزشکان نیستن. افراد دیگه به راحتی میتونن روی مبل خونشون دراز بکشن و کار انتخاب دکتری که قراره برن پیشش رو انجام بدن. اونها دیگه به خودشون این سختی رو نمیدن که بخوان توی خیابونای شلوغ و توی تابلوها دنبال دکتر بگردن.

ساخت سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکی چطور شما را به مخاطب معرفی میکند؟

اونها به راحتی کار جستجو رو انجام میدن تا گوگل دکتر مناسب برای اونها رو بهشون معرفی کنه. اما نکته ای که این وسط وجود داره میدونید چیه؟؟؟ گوگل مگه دکترهای مارو میشناسه که بیاد و بهترین و مناسب ترین دکتر رو به مخاطب معرفی کنه؟؟؟

فرایند معمول در سرچ پزشک توسط بیمار

حالا بیاید یه نگاهی بندازیم به فرآیندی که در اون بهترین دکتر برای آقا یا خانم مشتری که روی مبل لم داده و داره سرچ میکنه توسط گوگل انجام میشه.

آقا یا خانمی که مشکلی براش مثلاً مشکل دندون پیش اومده و حالا میخواد بره پیش یه دندون پزشک رو تصور کنید. اگر اون فرد از قبل جایی رو برای رفتن توی ذهن نداشته باشه حالا شروع میکنه به سرچ کردن. به نظر شما اون چی رو سرچ میکنه؟؟؟ من بهتون میگم:

  • بهترین دندانپزشکی تهران یا …
  • روکش دندان ارزان
  • دندانپزشکی 24 ساعته

خب اون کار سرچ رو انجام داد. حالا توپ توی زمین گوگل هستش که کدوم دندونپزشک رو بهش معرفی کنه.

بیشتر بخوانید: قیمت یک طراحی سایت خوب چقدر است؟

فرایند معرفی وب سایت پزشکان توسط گوگل به بیمار

حالا بیاید یه فرض دیگه هم بکنیم، فرض کنیم که شما بهترین دکتر در این زمینه در اون شهر هستید. آیا گوگل شما رو به اون معرفی میکنه؟ البته که نه، شما به بزرگی خودتون ببخشید که گوگل نیومده اسامی فارغ التحصیلان پزشکی رو از دانشگاه ها بگیره!!!

خب پس چی میشه؟؟؟ بله! گوگل افرادی رو به مخاطبین معرفی میکنه که طراحی سایت انجام دادن. افرادی که برای کسب و کار خودشون طراحی سایت کردن و از این طریق خودشون رو به گوگل معرفی کردن. اونها با این کار به گوگل گفتن که آقای گوگل ما توی این زمینه فعالیت داریم و اگه یه روزی یه کسی از شما پرسید که دندانپزشک این شهر کیه شما یه لطفی کن و من رو بهش معرفی کن.

طراحی سایت مطب

اگر شما میخواهید گوگل شما را به مخاطبین معرفی کند بهترین کار این است که یک سایت اختصاصی برای خود داشته باشید

گوگل هم کارش همینه. افرادی رو که سایت دارن و قبلاً طراحی سایت برای خودشون انجام دادن رو با کمال میل بهشون معرفی میکنه. حالا مخاطب میتونه از بین سایت هایی که بهش معرفی شده چنتا رو باز کنه و از بین اونا شروع کنه به زنگ زدن و در نهایت یکی رو انتخاب کنه که بره پیشش.

خب اگه شما هم میخواید در لیستی که گوگل ارائه میکنه حضور داشته باشید و به مخاطبین معرفی شید همین الان گوشی رو بردارید و با شماره هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید تا کارتون رو یکی از بهترین شرکت طراحی سایت انجام بده. ضمن اینکه مشاوره طراحی سایت هم کاملاً رایگانه و مطمئنم به خوبی میتونید جواب سوال هایی که دارید رو بگیرید.

خب حالا فرض کنیم که سایت طراحی شد.

چه عاملی باعث میشه مخاطب سایت مارو انتخاب کنه؟

شما میتونید یک عبارت مثل طراحی سایت پزشکی رو سرچ کنید.

میدونید چنتا شرکت طراحی سایت هستن که کار طراحی سایت پزشکان رو انجام میدن؟ حداقل 1000 تا!!!

خب حالا چرا گوگل مارو به شما معرفی کرده؟؟؟

اینجا نقش سئو میاد وسط. شاید شما هم بارها در خصوص سایت اسم سئو به گوشتون خورده باشه ولی همیشه براتون جای سوال باشه که این سئو که میگن دقیقاً یعنی چی؟

بیشتر بخوانید: آموزش صفر تا صد سئو سایت های وردپرسی

سئو چیست و چه تأثیری بر طراحی سایت پزشکی دارد؟

اگر بخوام خلاصه بهتون بگم سئو یعنی اومدن سایت شما به صفحه اول. اگه توضیح بیشتر میخواید بریم سراغ ادامه ی مثالی که زدیم. همون آقا یا خانومی که داشت دنبال دندانپزشک میگشت.

خب توی اون مثال فرض کردیم که بهترین پزشک در حوزه ای که این فرد دنبالشه شما هستید. خب حالا شما میپرسید مگه من بهترین دندانپزشک شهر نبودم؟

پس  چرا گوگل من رو به این مخاطب معرفی نکرد. گوگل هم در جواب از شما میپرسه مگه شما سایتتون رو سئو کردین که من این کارو کنم؟

تاثیر سئو سایت در افزایش بازدید سایت چیست؟

سئو سایت باعث میشه سایت در عباراتی که سئو شدن در صفحه اول گوگل و بالاتر از سایر رقبا به مخاطب نشون داده بشه.

یک واقعیت: گوگل کاری نداره شما بهترین دندانپزشک هستید یا نه! اما اگر سایت شما در عبارت “بهترین دندانپزشک” سئو شده باشه از نظر اون شما بهترین دندانپزشک هستید. اینجا گوگل کاری به معدل شما نداره بلکه سئوی سایت شماست که برای اون مهمه.

خب حالا که شما به دنبال وب سایت پزشکی هستید و دارید این مقاله رو میخونید یعنی این که ما کار سئو رو به خوبی انجام دادیم و بلدیم و به گوگل اثبات کردیم که کار ما در سئو کردن سایت عالیه.

شما هم اگه میخواید یه سایت با گرافیک خوب و عالی داشته باشید و در کلماتی که از نظر مخاطبین مهمه و سرچ بالایی دارن در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان ، طراحی سایت نوبت دهی آنلاین ، وب سایت پزشکان ، ساخت سایت نوبت دهی ، ساخت وب سایت پزشکی ، طراحی سایت مطب

5/5 - (2 امتیاز)