طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی می تواند مزایای بسیاری را برای این شرکت ها در بر داشته باشد.

امروزه با گسترش فضای مجازی و روی آوردن افراد به استفاده از این فضا به منظور برآورده کردن نیازهای خود باعث شده بسیاری از مشاغل و کسب و کارها با تغییر رویه های قبلی خود، توجه خود را هر چه بیشتر به این فضا معطوف کنند.

اما انتظارات ما از یک طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی چه می تواند باشد؟

به طور کلی می توان هدف از طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی را تبلیغات در فضای مجازی برای این شرکت ها دانست. داشتن سایت اختصاصی برای یک شرکت ساختمانی به مثابه داشتن بستری مناسب جهت معرفی تمامی خدماتی است که یک شرکت ساختمانی در آن دارای فعالیت بوده که می تواند به شکلی مناسب و پویا آنها را به مخاطبین خود عرضه کند.

طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی اگر به شکل صحیح و حرفه ای انجام شود می تواند امکانات زیر را در اختیار اینگونه شرکت ها قرار دهد:

نمایش پروژه های انجام شده توسط شرکت های ساختمانی و عمرانی

اگر شما یک شرکت ساختمانی هستید و تا کنون پروژه های مختلفی در زمینه های مختلف عمرانی نظیر

  • ساخت ساختمان، مشارکت در ساخت، ساخت ویلا
  • طراحی و ساخت پروژه های تجاری، پاساژ، ساخت هتل و اماکن اقامتی در شهرها و یا محل های بین راهی
  • ساخت اماکن عمومی نظیر پارک ها، پروژه های سینمایی، فرهنگی و ورزشی، استخر
  • پیمانکاری پروژه های شهردای، پیمانکاری پروژه های مترو، راه سازی و آسفالت کاری، محوطه سازی، طراحی و اجرای معابر شهری
  • همکاری در پروژه های عمرانی عظیم نظیر سدسازی، ساخت پالایشگاه ها، ساخت نیروگاه ها، ساخت صنایع بزرگ خودروسازی، فولاد و …

را داشته اید و حالا میخواهید رزومه خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین خود ارائه دهید قطعاً نمی توانید راهی بهتر از طراحی سایت برای خود پیدا کنید.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ محدودیتی در مورد ویژگی ها و خصوصیات پروژه هایی که انجام داده اید به مخاطبین خود اطلاعات بدهید.

اهمیت تولید محتوا در افزایش بازدید وب سایت ساختمانی چیست؟

شما می توانید با تولید محتوای کاربر پسند در خصوص پروژه ای که انجام داده اید توضیحات لازم را بدهید و حتی او را وارد قصه های مربوط به انجام پروژه خود کنید.

البته این کار مستلزم داشتن یک تیم حرفه ای از طراحی سایت می باشد که به خوبی به اصول سئو سایت اشراف داشته باشد تا بتواند در کنار معرفی کار شما به مخاطب جنبه های سئو سایت شما را نیز در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی در بهینه سازی سایت و سئو چیست؟

طراحی سایت شرکت ساختمانی چطور می تواند یک شرکت ساختمانی را بهتر به مخاطب خود نشان دهد؟

من میخواهم در اینجا مثالی برای شما بزنم. شما یک شرکت ساختمانی و عمرانی هستید که در زمینه های مختلف آن فعالیت دارید. با این حساب حتما دوست دارید تا از مراحل مختلف کار خود عکس برداری کنید. با این کار برای پروژه خود یک کاتالوگ از عکس های مختلف در مقاطع زمانی مختلف انجام پروژه داشته باشید.

  • تصاویری از زمانی که محل ساخت پروژه یک زمین خالی و یا یک ساختمان قدیمی بوده و حالا احتمالا نیاز هست برای ساخت پروژه جدید تخریب یا بازسازی شود.
  • تصاویری از محل گود برداری برای احداث ساختمان جدید که هر چه عمق آن بیشتر می شود جذابیت آن برای قصه گویی و روایت بیشتر می شود و مخاطبین را با حیرت بیشتری مواجه میکند.
  • تصاویری از ماشین آلات ساختمانی و تجهیزاتی که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد.
  • تصاویری از مراحل مختلف ساخت و ساز با حضور کارگران، مهندسین و عوامل مختلف.
  • تصاویری از روزهای سخت کاری در فضای باز مثل روزهای برفی و زمستانی که مناظر زیبایی از محیط پروژه ها رغم می زنند.
  • و در نهایت تصاویر روزهای پایانی که دیگر پروژه آماده بهره برداری است.

شما تمامی این کارها را می توانید در طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی خود بگنجانید. بدون اینکه محدودیتی از نظر فضا داشته باشید. در واقع فضای یک سایت اصلاً محدود نیست و شما می توانید بی نهایت پروژه را به مخاطبین خود معرفی کنید.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

حال فرض کنید بتوان هر یک از این تصاویر را توضیح داد و مخاطب را در متن و حاشیه ساخت و ساز یک پروژه عمرانی قرار داد. این یعنی یک تولید محتوای حرفه ای و سئو عالی برای وب سایت ساختمانی.

تولید محتوا در خصوص پروژه های انجام شده مخاطب را با شما همراه می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش صفر تا صد سئو رایگان

یک شرکت ساختمانی چطور می تواند رتبه سایت خود در گوگل را ارتقاء بدهد؟

هر چقدر شما بتوانید با تولید محتوای مناسب مخاطب را بیشتر به خواندن مطالب سایت خود ترغیب کنید گوگل به سایت شما امتیاز بالاتری می دهد و رتبه سایت شما را ارتقا می دهد. این یعنی سئوی سایت شما بهبود می یابد. با این کار شما می توانید برای خود یک طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی داشته باشید که یک ارتباط مناسب را با مخاطب خود برقرار کرده و او را مشتاق می کند تا با شما تماس گرفته و از مشاوره یا خدمات شما استفاده کند.

داشتن یک وب سایت ساختمانی حرفه ای می تواند پرستیژ شما را بالا ببرد

امروزه با فراگیر شدن فضای مجازی، مخاطبین از شما انتظار دارند شما هم در فضای مجازی حضور داشته باشید.

اگر زمانی میشد یک کسب و کار را با کارت ویزیت یا بروشور معرفی کرد، امروزه دیگر این روش جوابگو نیست و از نظر مخاطب کسب و کارهایی حرفه ای هستند که همگام با تکنولوژی های روز باشند. حال میخواهد این تکنولوژی ها در زمینه کاری آنها مانند ماشین آلات ساختمانی و روش های بکار رفته در ساخت و ساز باشد یا در زمینه شیوه ی تبلیغی که این شرکت برای خود در نظر گرفته است.

داشتن یک طراحی سایت این ذهنیت را در مخاطب ایجاد میکنید که با یک شرکت ساختمانی و عمرانی حرفه ای سر و کار دارد که مسلط به، به روز ترین ابزارهاست و می تواند از این ابزارها در انجام پروژه های خود استفاده کند.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

با توجه با آنچه در این مقاله برای شما عزیزان عنوان شد امیدواریم توانسته باشیم اهمیت داشتن یک طراحی سایت شرکت عمرانی و ساختمانی را توضیح داده باشیم. هر چند در این باره می توان بسیار بیشتر از اینها صحبت کرد و مطلب نوشت.

سؤالات متداول:

طراحی سایت شرکت ساختمانی چه مدت زمان می برد؟

برای طراحی یک سایت بسته به اینکه کارفرما چه امکاناتی را مد نظر داشته باشد زمان طراحی متفاوت است. این مدت زمان برای سایت های ساده بین یک هفته تا ده روز می باشد. طبیعتاً هر چه امکانات درخواستی بیشتر شود این مدت زمان نیز افزایش خواهد یافت.

برای طراحی سایت شرکت ساختمانی از کجا باید شروع کنم؟

شما برای طراحی سایت خودتان هم می توانید دست به کار شوید. اما تجربه نشان داده سایت هایی که توسط خود مشتری ها طراحی شده اند در نهایت راه به جایی نبرده اند. بهتر است برای این کار با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرید.

از کجا بفهمیم یک شرکت می تواند برای ما طراحی سایت مناسبی را انجام دهد؟

شما برای اطمینان از کیفیت کار یک شرکت طراحی سایت میتوانید از انها تقاضای نمونه کار کنید.

سفارش طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های قرار داده شده در سایت با کارشناسان شرکت اکسینو تماس بگیرید تا در خصوص سوالات مطرح شده راهنمایی های لازم را بگیرید.

تمامی تلاش این مجموعه کمک به عزیزانی است که در معرفی کسب و کار خود احساس خلاء میکنند و به قول معروف حس میکنن یه چیزیش کمه!!!

درنگ نکنید و با ما تماس بگیرید

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت شرکت ساختمانی و عمرانی ، طراحی وب سایت شرکت ساختمانی ، طراحی سایت شرکت ساختمانی در تهران ، طراحی سایت شرکت ساختمانی حرفه ای ، طراحی سایت ساختمانی ، طراحی سایت ساختمانی ارزان ، طراحی سایت ساختمانی ، طراحی سایت ، سئو

2.3/5 - (3 امتیاز)