تهران، پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر ایران با قریب به 9 میلیون جمعیت شب و تا 16 میلیون جمعیت روز، قطب مهم اقتصادی ایران است و صدها هزار کسب و کار مختلف در این شهر مشغول به فعالیت هستند. بنابراین طراحی سایت در تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های مدرن بازاریابی بر بستر اینترنت، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در این پست شما پاسخ تمام سوالات خود درباره بحث طراحی سایت در تهران را خواهید گرفت؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: برای طراحی سایت در کرج کدام شرکت بهترین است؟

بیشتر بخوانید: درباره طراحی وب سایت چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

طراحی سایت برای مشاغل تهرانی

آژانس بازاریابی اکسینو با 14 سال سابقه در امر طراحی سایت، تولید محتوا و بهینه‌سازی وب سایت‌های اینترنتی آماده ارائه خدمات به مشاغل مختلف تهران می‌باشد.

انواع خدمات طراحی سایت در تهران شامل:

  • طراحی سایت برنامه نویسی شده (کد اختصاصی)
  • طراحی سایت وردپرسی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت وکالت
  • طراحی سایت تبلیغاتی
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت اساتید و معلمان خصوصی
  • طراحی سایت رزومه‌ای
  • طراحی سایت کارخانه‌ای و صنعتی
  • طراحی سایت ویژه مشاغل خانگی و اینستاگرامی
  • و…

بنابراین مهم نیست که شغل یا کسب و کار شما چیست؟ ما برای تمام اصناف و مشاغل فعال در تهران، خدمات طراحی سایت را عرضه می‌کنیم.

فایده طراحی سایت برای کسب و کارهای تهران

با آغاز انقلاب اینترنت در اواخر قرن بیستم و جهش عظیم آن در اوایل قرن بیست و یکم، امروزه بر کمتر کسی پوشیده است که داشتن یک وبسایت اینترنتی، اولین و شاید مهم‌ترین گام برای ورود به جهان بازاریابی اینترنتی یا Digital Marketing است.

در صورت داشتن یک وبسایت اینترنتی شما از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

طراحی سایت در تهران: افزایش مشتریان

در صورتی که یک سایت اینترنتی داشته باشید، به راحتی و طی سه مرحله، فروش و مشتریان شما افزایش خواهد یافت. این مراحل عبارتند از:

گام اول. طراحی سایت اینترنتی

شما در اولین مرحله سفارش یک سایت اینترنتی متناسب با کسب و کار خود را سفارش می‌دهید.

گام دوم. شروع به بارگذاری محتوا در سایت

در دومین مرحله، شما اطلاعات مربوط به کسب و کار خود (شامل خدماتی که ارائه می‌دهید، نمونه‌کارها، محصولات، پروژه‌ها، تصاویر، مجوزها، مشتریان راضی، اخبار و اطلاعیه‌ها، مقالات مختلف مربوط به حوزه کسب و کار شما و…) را در وبسایت قرار می‌دهید.

گام سوم. ثبت در گوگل و ورود بازدیدکنندگان به سایت

در این مرحله، روبات موتور جستجوی گوگل به صورت خودکار از سایت شما بازدید می‌کند و محتواهایی که در سایت درج کرده‌اید را ثبت یا اصطلاحاً ایندکس می‌کند. این مساله باعث می‌شود در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی مختلف، سایت شما هم جزو نتایج دیده شود و در نتیجه هر روز تعدادی از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شما وارد سایتتان شوند.

گام آخر. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل

در آخرین مرحله هدف شما باید روی این مساله متمرکز باشد که بازدیدکنندگانی را که وارد سایتتان می‌شوند به بهترین شکل جذب کنید و در واقع آنها را به مشتری خود تبدیل کنید.

ما در آژانس بازاریابی اکسینو در تمام این مراحل در کنار شما هستیم. یک وبسایت اینترنتی بهینه سازی شده برای شما طراحی می‌کنیم، محتواهای اولیه شما را به صورت رایگان در سایت درج می‌کنیم، آغاز به کار سایتتان را از طریق روش‌های تخصصی به گوگل اطلاع می‌دهیم و در نهایت راهکارهایی را در سایتتان تعبیه می‌کنیم که بازدیدکنندگان سایت شما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

طراحی سایت در تهران: دسترسی 24 ساعته

فرقی نمی‌کند، چه مغازه داشته باشید، چه یک شرکت کوچک یا یک کارخانه بزرگ و چه در منزل کار کنید. در همه اینها یک چیز مشترک است و آن هم این مساله است که شما فقط در ساعت‌های خاصی می‌توانید به مشتریان خود سرویس بدهید.

با داشتن یک سایت اینترنتی، خواهید توانست در هر ساعت شبانه روز ارتباطتان با مشتریان را حفظ کنید و به این شکل هیچ مشتری یا مخاطبی را از دست ندهید.

طراحی سایت در تهران: کمک به برندسازی

بسیاری از مواقع دیده شده است که مثلا یک فرد به شغل تدریس خصوصی اشتغال دارد، ولی وقتی اسم او را در اینترنت جستجو می‌کنیم نام افراد دیگری با اسم مشابه در صدر نتایج گوگل است.

در مورد شرکت‌ها یا فروشگاه‌ها یا هرنوع برند دیگری نیز اوضاع به همین شکل است. مثلاً روزی که ما اکسینو را راه‌اندازی کردیم، با جستجوی کلمه اکسینو، کاربران به یک فروشگاه اینترنتی کوچک در اهواز هدایت می‌شدند که این برای ما طبیعتاً خیلی بد بود!!

واضح است که این موضوع می‌تواند تاثیری مضر بر برند هر کسب و کاری داشته باشد.

طراحی سایت در تهران به شما کمک خواهد کرد که نام، برند و شهرت خود را خودتان آن گونه که می‌خواهید مدیریت کنید.

طراحی سایت در تهران: اتوماسیون و بهبود راندمان

تابه حال بسیاری از کسب و کارها به ما مراجعه کرده‌اند و درخواست طراحی یک سایت یا اصطلاحاً یک پروژه برای کسب و کار خود را داشته‌اند تا بتواند به اتوماسیون و ماشینی شدن کسب و کارشان کمک شود.

برای مثال می‌توان یک سیستم ساده حسابداری تعریف کرد که جایگزین سیستم حسابداری سنتی (که معمولا با یک سررسید انجام می‌شود!) باشد و به این شکل سرعت، دقت و راندمان شما به طرز محسوسی افزایش یابد.

طراحی سایت ارزان در تهران

هزینه طراحی سایت در تهران

همواره از طراحی سایت به عنوان یکی از روشهای ارزان قیمت تبلیغات اینترنتی نام برده شده است.

هزینه طراحی سایت در تهران بیش از هرچیز به نوع وب سایتی که طراحی می‌شود بستگی دارد:

هزینه طراحی سایت‌های معمولی با وردپرس: شامل سایت‌های شرکتی، رزومه‌ای، کارخانه‌ای، شخصی و… . هزینه طراحی سایت‌های ساده در وردپرس در شرکت‌های مختلف متفاوت است. ما در اکسینو برای این دسته از طراحی سایت‌ها هزینه‌ای کمتر از 1 میلیون تومان دریافت می‌کنیم که به دلیل کاهش هزینه‌های تمام شده در شرکت ما، این قیمت به نسبت اکثر شرکت‌ها قیمت پایین‌تری است.

بیشتر بخوانید: مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

هزینه طراحی سایت‌های فروشگاهی با وردپرس: در این سایت‌ها امکان خرید محصولات به صورت آنلاین وجود دارد و مشتریان می‌توانند هزینه محصولات یا خدمات را به صورت اینترنتی واریز کنند. امکان اتصال به پیامک، اتصال به وبسرویس بانک دلخواه شما و… از قابلیت‌های این سرویس است. هزینه طراحی سایت وردپرسی فروشگاه آنلاین در اکسینو کمتر از 2 میلیون تومان است.

هزینه طراحی سایت اختصاصی معمولی یا فروشگاهی: در این سرویس طراحی سایت، تمام امکانات دلخواه شما بدون هیچ محدودیتی توسط تیم برنامه‌نویسان در وب سایت لحاظ خواهد شد. هزینه تمام شده در این سرویس از 3 میلیون تومان شروع شده و تا دهها میلیون تومان خواهد بود. تعیین دقیق هزینه طراحی سایت بعد از جلسه حضوری یا مشاوره تلفنی و اخذ نیازهای مشتری و صورتجلسه کردن آن امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: درباره هزینه طراحی سایت در سال 99 بیشتر بدانید

زمان موردنیاز برای طراحی سایت در تهران

سوالی که ممکن است برای خیلی از مشتریان پیش آمده باشد این است که در صورت درخواست برای طراحی سایت، تا آماده‌سازی و تحویل آن چقدر زمان لازم است؟

در این مورد نیز سیاست شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

ما در اکسینو وبسایت‌های وردپرسی ساده را یک‌هفته‌ای، وبسایت های وردپرسی فروشگاهی را دوهفته‌ای و وب سایت‌های کدنویسی شده را در یک بازه زمانی 1 تا 3 ماهه تحویل مشتریان می‌دهیم.

زمان دقیق تحویل خدمات در قرارداد ذکر خواهد شد و مشتری می‌تواند در صورت هرگونه دیرکرد نسبت به اخذ جریمه از اکسینو اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های یک طراحی سایت خوب چیست؟

سوالات متداول

برای طراحی سایت در تهران به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

برای طراحی سایت خوب، شما باید با شرکتی قرارداد ببندید که از تیم خبره‌ای تشکیل شده باشد، هزینه‌ای مناسب را از شما طلب کند، نسبت به کار خود تعهد داشته باشد و همچنین با شما قرارداد رسمی ببندد. ما در اکسینو همه اینها را یکجا داریم!

تعرفه طراحی سایت در تهران چقدر است؟

برای طراحی سایت در تهران از این شرکت به آن شرکت و از این طراح سایت به آن طراح سایت قیمت‌ها متفاوت است. توجه داشته باشید در 99% مواقع وقتی یک شرکت برای طراحی سایت به شما قیمت پایینی را پیشنهاد می‌کند، کیفیت کار آن شرکت هم به تناسب پایین است. با این حال ما در اکسینو با حفظ کیفیت و با کاهش هزینه‌های جانبی تلاش کرده‌ایم قیمت‌ها را تا حد موردرضایت مشتری کاهش دهیم.

طراحی سایت در تهران چقدر زمان می‌برد؟

زمان موردنیاز برای آماده شدن یک سایت معمولی یا فروشگاهی به صورت عادی بین 1 تا 2 هفته خواهد بود. برای سایت‌های برنامه‌نویسی شده، این زمان ممکن است بین 1 تا 3 ماه افزایش یابد.

مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت در تهران

در صورتی که هنوز هم سوالی دارید که با مطالعه این پست به پاسخ آن نرسیده اید، اکسینو این امکان را برای شما فراهم کرده است که با مشاوره رایگان با مدیریت و برنامه‌نویسان ما، به صورت دقیق به پاسخ سوالات خود برسید.

برای این کار کافیست از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت ارزان در تهران ، طراحی سایت خوب در تهران ، طراحی وب سایت حرفه ای در تهران

3.6/5 - (200 امتیاز)