پزشکان از جمله اقشار جامعه هستند که نیاز ویژه ای به دارا بودن یک وب سایت تخصصی و حرفه ای دارند و بنابراین طراحی سایت پزشکی در کرج از جمله خدمات مورد نیاز برای پزشکان استان البرز است.

در این بخش قصد داریم شما را با ویژگی های یک سایت پزشکی خوب، هزینه و قیمت طراحی سایت پزشکی و همچنین با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج آشنا کنیم.

طراحی سایت پزشکی در کرج: فواید و مزایا

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که من به عنوان یک پزشک، دندان پزشک یا متخصص، چه نیازی به وب سایت پزشکی اختصاصی دارم؟

در پاسخ به این موضوع می توان دلایل زیادی را برشمرد:

به برندینگ شما کمک زیادی می کند

پزشکان هم به مانند سایر اصناف و مشاغل، برای آنکه بتوانند در قرن بیست و یکم پا به پای تغییرات وسیع و روزافزونی که در حوزه تکنولوژی، ارتباطات، بازاریابی آنلاین و… به وجود می آید، حرکت کنند و تداوم داشته باشند، نیاز دارند که دیر یا زود وارد حوزه بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) شوند.

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از ابزار و تکنولوژی های مدرن مثل اینترنت، برای معرفی و برندسازی یک محصول.

بی تردید یکی از مهم ترین راه ها برای ورود به بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت و داشتن یک سایت حرفه ای است. این امر به شما کمک می کند بستری را فراهم کنید تا هر آنچه می خواهید مخاطبان درباره شما و تخصص شما بدانند را به شکل مستقیم و بی واسطه با آنها در میان بگذارید.

مخاطبان نیز از طریق موتورهای جستجویی نظیر گوگل وارد سایت پزشکی شما می شوند و با شما به شکلی که خودتان می خواهید و به صورت کامل آشنا می شوند و به این ترتیب می توانید از افزایش تعداد بیماران و مراجعه کنندگان به مطب خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های یک طراحی سایت خوب در کرج چیست؟

راهی ارزان برای تبلیغات و بازاریابی شماست

داشتن یک وب سایت اینترنتی و تولید محتوا در آن به عنوان یکی از روش های ارزان و موثر بازاریابی شناخته می شود.

امروزه خیلی از بیماران و افرادی که به خدمات پزشکی نیاز دارند، به جای آنکه مانند سالها قبل از اطرافیان و این و آن پرس و جو کنند، مستقیماً خدمات مورد نیاز خود را در گوگل مورد جست و جو قرار می دهند: برای مثال “بهترین کلینیک دندان پزشکی در کرج” یا “متخصص عفونی در کرج” یا “پزشک اطفال در گوهردشت” و… از جمله عبارات با جستجوی زیاد (Top Search) هستند.

در صورتی که شما یک وب سایت پزشکی حرفه ای داشته باشید، می توانید با صرف هزینه ای اندک (شروع هزینه ها از حدود یک میلیون تومان) در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه و تخصص خود در گوگل جزو نتایج برتر باشید و این امر به تعداد مراجعه کنندگان شما با هزینه ای ارزان می افزاید.

سایت پزشکی به عنوان یک منشی مجازی عمل می کند

یکی از ویژگی های یک سایت پزشکی خوب، وجود ساز و کاری برای نوبت دهی آنلاین و تعیین وقت قبلی در آن است که می تواند در کنار منشی شخصی مطب شما، کمک کند تا مراجعین در تاریخ و ساعت دلخواه خود، وقت مراجعه بگیرند.

امروزه بسیاری از مردم خدمات اینترنتی پذیرش بیمار را به خدمات سنتی تری مثل مراجعه حضوری یا تماس تلفنی ترجیح می دهند.

طراحی سایت پزشکان در کرج

طراحی سایت پزشکی در کرج: ویژگی ها

طراحی یک وب سایت پزشکی کار بسیار آسانی است و از عهده خیلی ها بر می آید؛ ولی اینکه بتوانیم یک سایت پزشکی با رعایت استانداردهای جهانی را با قیمتی بسیار مناسب طراحی کنیم، امری است که خیلی از افراد یا شرکت های طراحی سایت در کرج قادر به انجام آن نیستند.

ویژگی های یک سایت پزشکی خوب عبارتست از:

  • از نظر گرافیکی زیبا، ساده و تمیز باشد؛ زیرا ذهن مخاطبان ناخودآگاه تمیزی وبسایت را به تمیزی کار پزشک ربط می دهد.
  • طراحی سایت پزشکی به گونه ای باشد که قادر به برندسازی (Self Branding) برای شخص پزشک باشد و به حُسن شهرت او کمک کند؛ برای مثال در صورت نیاز تصویر پزشک یا مطب او در مکان های مناسب سایت به کار برود.
  • در صورت نیاز پزشک، امکان نوبت دهی آنلاین (تعیین وقت قبلی) داشته باشد.
  • در صورت نیاز پزشک، امکان مشاوره آنلاین داشته باشد.
  • آدرس شبکه های اجتماعی پزشک و محل فعالیت او روی نقشه Google در سایت درج شود تا مسیریابی برای مشتریان به ساده ترین شکل باشد.
  • خدماتی که پزشک انجام می دهد به شکلی مناسب در سایت درج شود.
  • رزومه ای تحصیلی و شغلی از پزشک در مکان مناسب از سایت درج شود.
  • آدرس بیمارستان ها و مطب هایی که پزشک در آنها فعالیت می کند به همراه ایام و ساعات فعالیت در طول هفته به شیوه ای مناسب و جذاب در سایت درج شود.
  • سایت از نظر سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) شرایط خوبی داشته باشد تا با جستجو کردن نام پزشک یا کلمات کلیدی مشابه در گوگل مشاهده شود.

متاسفانه دیده شده است که بسیاری از همکاران ما، یک سایت آماده با قالب پزشکی را بدون کمترین تغییراتی به عنوان وب سایت پزشکی به پزشکان و متخصصان ارجمند عرضه می کنند که توصیه اکید ما این است از ارائه سفارشات به چنین شرکت هایی اکیداً خودداری نمایید.

طراحی سایت پزشکی در کرج: هزینه ها

بی تردید یکی از مهم ترین فاکتورها برای انجام یک روش بازاریابی، از جمله طراحی سایت پزشکی، هزینه و قیمت تمام شده برای آن روش بازاریابی است.

شرکت اکسینو، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در کرج، مفتخر است که خدمات خود را با هزینه تمام شده بسیار مناسب به مشتریان ارجمند ارائه می کند.

طراحی سایت پزشکی در کرج به دو صورت انجام پذیر است:

طراحی سایت پزشکی حرفه ای جنرال: در این پکیج شما یک سایت پزشکی حرفه ای با کلیه خدمات پایه و ضروری که برای هر سایت پزشکی در کرج مورد نیاز است را دریافت می کنید (خدماتی از قبیل طراحی زیبا، سرعت بالا، هاست و دامنه اختصاصی، سئو قوی و پشتیبانی کامل)

طراحی سایت پزشکی حرفه ای اختصاصی: این پکیج ویژه پزشکانی است که یک سایت با ویژگی های خاص می خواهند؛ برای مثال ممکن است شما بخواهید یک دیتابیس اختصاصی از پرونده مراجعه کنندگان خود را به صورت اینترنتی هم داشته باشید یا بخواهید مراجعه کنندگان شما به صورت مجازی برایتان تصویر آزمایشات و… را ارسال کنند.

هزینه پکیج جنرال از کمتر از یک میلیون تومان شروع می شود و هزینه طراحی سایت اختصاصی هم با توجه به اینکه شما دقیقاً چه ویژگی هایی را برای سایتتان درخواست می کنید در یک جلسه با حضور کارشناسان و برنامه نویسان شرکت ما تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی سایت در کرج در سال 99 چقدر است؟

طراحی سایت پزشکی در کرج: چرا اکسینو؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که با وجود این همه شرکت طراحی سایت و طراحان سایت شخصی در کرج چرا باید به شرکت ما مراجعه کنید.

در پاسخ باید گفت:

  • اکسینو دارای 13 سال تجربه در زمینه طراحی سایت، سئو و تولید محتوا است.
  • اکسینو خدمات خود را با بیشترین کیفیت و نازل ترین قیمت در مقایسه با رقبا عرضه می کند.
  • اکسینو پشتیبانی قدرتمندی دارد (سه ماه پشتیبانی رایگان و خدمات پس از فروش مادام العمر)
  • در اکسینو مشاوره رایگان به صورت تلفنی و حضوری بدون محدودیت زمانی انجام می شود.
  • ما در اکسینو وب سایت پزشکی شما را متناسب با آنچه دقیقاً می خواهید خدمتتان عرضه می کنیم.
  • پرداخت کلیه هزینه ها در اکسینو به صورت اقساط (بدون چک و سفته) صورت می پذیرد.
  • ما در اکسینو کمترین تاخیر را در ارائه وب سایت های مشتریانمان داریم.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

سفارش طراحی سایت پزشکی در کرج

در این مقاله سعی کردیم شما را با ضرورت های داشتن یک وب سایت پزشکی حرفه ای، مزایای داشتن آن و همچنین ویژگی های یک سایت پزشکی خوب در کرج آشنا کنیم. در صورتی که هنوز هم سوالی دارید که پاسخ خود را در این بخش پیدا نکردید، می توانید از خدمات مشاوره 100% رایگان پیش از فروش ما بهره مند شوید.

جهت مشاوره و درخواست سفارش پل ارتباطی ما با شما به صورت زیر است:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت پزشکی در کرج ، طراحی وب سایت حرفه ای پزشکی ، طراحی سایت پزشکی کدنویسی شده

5/5 - (1 امتیاز)