منطقه آزادگان کرج (میدان آزادگان) از مناطق شمالی کرج و حد فاصل منطقه عظیمیه، مطهری، طالقانی و خیابان برغان است که در آن شرکت های خصوصی و مجتمع های تجاری متعددی قرار دارد و لذا طراحی سایت در آزادگان کرج برای بسیاری از آنها یکی از روش های ضروری تبلیغات اینترنتی محسوب می شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در آزادگان کرج آشنا کنیم و از ویژگی های یک سایت خوب و قیمت آن برای شما سخن بگوییم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در کرج کجاست؟

آزادگان کرج کجاست

آزادگان کرج یکی از میدان های اصلی کرج محسوب می شود که بعد از ساخت پل روگذر آن در اواخر دهه هشتاد شمسی، نام پل آزادگان نیز برای آن به کار می رود.

ویژگی اصلی این میدان وجود مجتمع های اداری و تجاری متعدد در همسایگی آن است که به عنوان نمونه می توان از برج میلاد، برج قائم و مجتمع یادمان نام برد.

به دلیل مرکزیت میدان آزادگان کرج در بین محله های گوهردشت، عظیمیه، اسلام آباد (زورآباد)، برغان و همچنین مرکز شهر کرج (منطقه چهارراه طالقانی و مظاهری)، میدان آزادگان محل بسیار خوبی برای کسب و کارهای مختلف است تا با بیشترین دسترسی به مشتریان خود، خدمات و محصولاتشان را به آنها ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: نقشه کامل کرج و حومه

طراحی سایت در آزادگان کرج: چرا ضروری است

با گسترش روزافزون اینترنت در سطح جهان و به طور ویژه کشورمان ایران، تمام اصناف و مشاغل گوناگون رو به ایجاد یک وبسایت حرفه ای برای معرفی محصولات و خدماتشان به مشتریان کرده اند.

روزانه 3.5 میلیارد جستجوی مختلف در سایت گوگل انجام می شود و سایت گوگل از این حیث پربازدیدترین شبکه اجتماعی از مردم در دنیاست (بیش از دو برابر بازدید نسبت به دومین سایت پربازدید!)

مردم کرج هم مثل سایر نقاط دنیا، شوق و اشتیاق روزافزونی به این موتور جستجو نشان داده اند، به طوری که در طی 10 سال گذشته بازدید کلمات کلیدی مختلف توسط مردم استان البرز، حدود 300% پیشرفت داشته است.

برای مثال بازدید عبارات حاوی کلمه “کرج” را بر اساس آمار سایت گوگل از سال 2004 تا 2020 میلادی مشاهده می کنید:

نمودار جستجوی کلمه کرج در گوگل

بنابراین چنانچه یک شرکت یا کسب و کار از ظرفیت بسیار بالا و رو به رشد موتورهای جستجو و وب سایت های اینترنتی برای معرفی خدمات یا محصولات خود غافل شود، بی تردید دیر یا زود از صحنه رقابت در بازار حذف خواهد شد.

این گفته بیل گیتس (ثروتمندترین مرد جهان برای سالهای متمادی) را فراموش نکنید که توصیه کرده بود: کسب و کارهایی که وارد اینترنت نشوند، به زودی از عرصه رقابت حذف خواهند شد.

طراحی وب سایت حرفه ای در آزادگان کرج، گام آغازین برای ورود شما به بازار دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.

طراحی سایت در آزادگان کرج: سایت یا اینستاگرام

بسیاری تصور می کنند داشتن یک پیج اینستاگرامی برای موفقیت کسب و کارشان کافیست یا حداقل نسبت به وب سایت بیشتر می تواند به توسعه کسب و کارشان کمک کند.

لازم است بدانید از آنجایی که پیج های پربازدید اینستاگرامی (به خصوص شاخ های اینستا!) بیشتر در معرض دید هستند، ما تصور می کنیم آنها بیشترین ثروت ممکن را جمع آوری می کنند؛ در حالی که تولید ثروت از طریق وبسایت های اینترنتی و بازاریابی از طریق گوگل بسیار درآمدزایی بیشتری دارد.

برای مثال دیجی کالا به عنوان یکی از موفق ترین سایت های ایرانی ظرف 12 سال از تاسیس خود به ارزشی بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان رسیده است (مقایسه کنید با موفق ترین سلبریتی ها و پیج های اینستاگرامی که اغلب تبلیغ مواد آرایشی می کنند)

خرید بهترین هاست و دامنه

طراحی سایت در آزادگان کرج: چگونه شروع کنیم

فرایند بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) بر اساس طراحی وب سایت شامل مراحل زیر است:

  1. ابتدا یک سایت حرفه ای مطابق با نظرات خود و همچنین نیازهای کسب و کارتان سفارش می دهید (شروع هزینه ها از کمتر از یک میلیون تومان)
  2. سپس در سایت خود محتواهای مربوط به محصولات یا خدماتتان را قرار می دهید.
  3. سایت شما در صفحات مربوط به محصولات و خدماتتان در گوگل ظاهر خواهد شد و کاربران روی آنها کلیک می کنند و وارد سایت شما می شوند.
  4. کاربران پس از آشنایی با خدمات و محصولات شما، با شما تماس خواهند گرفت.
  5. درآمد شما بیشتر خواهد شد.

همانطور که مشاهده کردید فرایند افزایش درآمد و توسعه برند یا کسب و کار شما از طریق طراحی سایت، امری بسیار روشن است.

ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از خدماتی مثل تبلیغات گوگل در کرج، سئو سایت در کرج و… این فرایند را تسریع ببخشید و زودتر به موفقیت برسید.

طراحی سایت در آزادگان کرج: هزینه ها

مهم ترین امتیاز بازاریابی از طریق طراحی سایت نسبت به سایر روش های بازاریابی سنتی، هزینه های آن است.

شما می توانید با مبلغی اندکی کمتر یا بیشتر از یک میلیون تومان یک سایت قدرتمند و حرفه ای داشته باشید و با تولید محتوا و پست گذاری در آن، بازدید خوبی برای آن دست و پا کنید و این بازدید تا سالها ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت در کرج چقدر آب می خورد؟

این مبلغ را مقایسه کنید یا هزینه های چند میلیون تومانی یا چند ده میلیون تومانی برای اجاره بیلبورد آن هم به صورت ماهانه، یا هزینه های مربوط به چاپ کاتالوگ یا چاپ تراکت و توزیع آن توسط تراکت پخش کن که ضمن اینکه نمی توانید مطمئن باشید که تراکت ها به مخاطب هدف شما برسد، به صورت موقتی هم هست و با اتمام تراکت ها و کاتالوگ ها، بازاریابی هم به انتها می رسد.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

طراحی سایت در آزادگان کرج: ویژگی یک طراح سایت خوب

با این حال هر طراحی سایتی هم منجر به نتیجه و موفقیت در امر بازاریابی و کسب مشتری جدید نمی شود.

در واقع ما هر ماه با مشتریانی در شرکتمان مواجه هستیم که قبلاً یک سایت طراحی کرده اند ولی هیچ وقت موفق به استفاده از آن سایت برای جذب مشتری بیشتر یا معرفی برند و عنوان کسب و کار خود به مخاطبان نشده اند و در نتیجه سایت خود را برای بازسازی نزد ما آورده اند.

این موضوع بیش از هرچیز به دلیل مراجعه به افراد یا شرکت های طراحی سایتی در کرج است که معتبر نیستند یا کارشان را به خوبی انجام نمی دهند.

برای یک طراحی سایت موفق لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنید نه افرادی که به صورت پاره وقت کار طراحی سایت انجام می دهند.
  • حتماً در هنگام سفارش طراحی سایت، از شرکت مورد نظر قرارداد بخواهید.
  • در هنگام اخذ سفارش طراحی سایت نیازها و خواسته های خود را در قسمت توضیحات قرارداد بنویسید.
  • با پرس و جو از شرکت های معتبر دیگر، نسبت به منصفانه بودن هزینه ها مطمئن شوید.
  • در هنگام سفارش طراحی سایت و مشاوره، حسن خلق و صبر و حوصله مدیران شرکت طراحی سایت را در پاسخگویی به سوالاتتان ارزیابی کنید.
  • از آنها نمونه کار بخواهید.

طراحی وب سایت در آزادگان کرج

چرا طراحی سایت در اکسینو؟

شرکت اکسینو از موفق ترین شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ است که فعالیت مدیران آن در زمینه طراحی سایت و سئو به سال 1385 برمی گردد.

شرکت ما تاکنون موفق شده است ضمن طراحی ده ها سایت اینترنتی، در صدها کلمه کلیدی مهم و پربازدید (Top Search) کسب و کارهای مختلف را به صفحه اول گوگل برساند.

خدمات شرکت طراحی سایت اکسینو عبارتست از:

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

سفارش طراحی سایت در آزادگان کرج

سعی کردیم در این نوشته به سوالات شما متقاضیان طراحی سایت در آزادگان کرج پاسخ بدهیم. با این حال چنانچه هنوز جواب سوالات خود را نگرفته اید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید تا برای مشاوره 100% رایگان در خدمتتان باشیم:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت در آزادگان کرج ، طراحی سایت در عظیمیه کرج ، طراحی وب سایت ارزان در آزادگان

4.7/5 - (3 امتیاز)