آیا شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت در فردیس کرج هستید؟ پس باید به شما بگوییم که انتخاب درستی داشته اید. ما در این مقاله شما را بهترین شرکت طراحی سایت در فردیس کرج آشنا می کنیم.

طراحی سایت در فردیس کرج

فردیس یکی از بزرگترین شهرهای اقماری کرج واقع در جنوب این شهر می باشد که با جمعیتی بیش از نیم میلیون نفر یکی از پرجمعیت ترین مناطق استان البرز نیز می باشد.

در این شهر تعداد بسیار زیادی دفاتر اداری، شرکت های کوچک و متوسط، واحدهای تجاری و مغازه و پاساژ فعالیت می کنند که روش های بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری از اینترنت مثل طراحی سایت، برای این کسب و کارها مساله ای بسیار حیاتی و مهم می باشد.

ما در شرکت اکسینو آماده ارائه خدمات زیر به مشتریان طراحی سایت در فردیس کرج می باشیم:

به این منظور می توانید از طریق تماس با شماره های زیر با دفتر مرکزی شرکت در ساعات اداری در تماس باشید تا از خدمات مشاوره فنی و 100% رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

همچنین می توانید از طریق تماس با شماره موبایل های ذکر شده در ساعات اداری یا غیراداری، در مورد خدمات طراحی سایت یا سئو یا هریک از دیگر خدمات اکسینو، اطلاعات کسب کنید.

شرکت طراحی سایت در فردیس کرج

چرا باید یک سایت خوب داشته باشیم؟

اهمیت داشتن یک سایت خوب در سومین دهه از قرن 21 میلادی، بر کسی پوشیده نیست.

با این حال در این بخش قصد داریم دلایل اهمیت داشتن یک سایت خوب را به طور ویژه برای کسانی که متقاضی سفارش طراحی سایت در فردیس کرج هستند، شرح دهیم.

پس با ما همراه باشید:

24 ساعته در دسترس هستید

محل فعالیت کسب و کار شما چند ساعت در روز باز و آماده پذیرایی از مشتریان است؟ روزی 8 ساعت؟ 10 ساعت؟ 12 ساعت؟ با یک وبسایت اینترنتی می توانید تمام 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته و 365 روز سال به صورت کامل در خدمت مشتریان باشید، خدمات یا محصولات خود را به آنها معرفی کنید و حتی یک مشتری را از دست ندهید.

فروش شما افزایش خواهد یافت

امروزه در همین فردیس کرج و بسیاری دیگر از مناطق کشورمان شاهد ظهور و بروز کسب و کارهای زیادی هستیم که از طریق داشتن یک سایت اینترنتی خوب، موفق شده اند فروش خود را بین 10% تا بیش از ده برابر افزایش بدهند.

حال سوالی که پیش می آید این است که چرا شما هم جزء این افراد نباشید؟

بیشتر بخوانید: سئو سایت در کرج چگونه باعث افزایش فروش شما می شود

از قافله عقب نمی مانید!

ممکن است امروز، کسب و کارهای زیادی را بشناسید که هنوز هم وارد حوزه طراحی سایت و سئو و… نشده اند، ولی درآمد خوب و چند میلیونی دارند.

ولی توجه داشته باشید عمر این کسب و کارها رو به زوال است؛ برای مثال همین چند سال پیش کسبه پاساژ علاء الدین تهران در مجتمع تجاری ای فعالیت می کردند که پر رفت و آمدترین پاساژ در خاور میانه بود.

ولی با طراحی سایت دیجی کالا و افتتاح آن ظرف مدت کوتاهی، مرکزیت فروش موبایل، تبلت و دستگاه های الکترونیکی از این منطقه به سمت فروش اینترنتی در سایت دیجی کالا سرازیر شد و سودی چند میلیارد تومانی را در همین مدت کوتاه نصیب مدیران این وبسایت کرد.

بنابراین به زودی ما شاهد خواهیم بود که کسب و کارهای فعال در فردیس کرج هم فقط در صورتی بتوانند در بازار رقابتی ماندگار شوند که در حوزه بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) فعالیت کنند.

پس از هم اکنون به فکر باشید تا از قافله عقب نیفتید.

طراحی سایت در فردیس

چرا طراحی سایت در فردیس کرج با شرکت اکسینو؟

شرکت اکسینو یکی از موفق ترین شرکت های طراحی سایت در کرج ، فردیس و سایر نقاط این شهر می باشد.

از دلایلی که توصیه می کنیم تا سفارش طراحی سایت خود را به ما بسپارید:

ما یک شرکت فعال در این زمینه هستیم و این کار را به عنوان شغل دوم یا سوم خود انجام نمیدهیم.

ما کمترین تأخیر زمانی را در ارائه سفارشات طراحی سایت، سئو و… به همشهریان عزیز فردیس کرج داریم و از این حیث نسبت به بسیاری از رقبا پیشتازیم.

بیشتر بخوانید: شرکت های طراحی سایت در کرج + رتبه بندی

ما در سفارشات طراحی سایت خود از طراحانی با ذوق و سلیقه و تسلط فنی بسیار بالا استفاده می کنیم و هر وبسایت مشتریان فردیس کرج را مثل وبسایت های متعلق به شرکت خودمان می دانیم و سعی می کنیم بهترین کار را به شما عزیزان تقدیم کنیم.
تمام مالکیت وبسایت، دامنه، هاست و… در روز تسویه حساب به نام مشتری سند زده خواهد شد و مالکیت هیچ چیزی در اختیار شرکت ما نخواهد ماند.

ما از نظر هزینه می توانیم به جرات بگوییم که کف قیمت بازار کرج و فردیس را در اختیار داریم و شما می توانید مطمئن باشید که کاری با کیفیت ما را در هیچ شرکت دیگر با این قیمت تحویل نخواهید گرفت.

خدمات ما محدود به طراحی سایت در فردیس کرج نیست و بعد از ارائه سایت به شما در خدماتی مثل تبلیغات در گوگل، سئو (ورود به صفحه اول گوگل) و حتی تبلیغات چاپی (مثل چاپ و طراحی کارت ویزیت و تراکت و…) می توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم.

سفارش طراحی سایت در فردیس کرج

اکنون که به طور کامل با دلایل داشتن یک سایت خوب و حرفه ای و ویژگی های شرکت اکسینو آشنا شدید، می توانید جهت مشاوره بیشتر (به صورت 100% رایگان) و یا عقد قرارداد با ما در تماس باشید.

برای این منظور می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید:

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

پانوشت: طراحی سایت در فردیس کرج ، طراحی وب سایت در فردیس کرج ، طراحی سایت ارزان در فردیس

5/5 - (1 امتیاز)