تخمین زده شده است که تا سال 2020 میلادی، یک میلیارد و سیصد میلیون وبسایت فعال در سطح اینترنت وجود دارد که از این تعداد بیش از چهارصد و پنجاه و پنج میلیون وبسایت از طریق وردپرس ساخته شده اند؛ این امر بیش از هرچیز به دلیل مزایای طراحی سایت با وردپرس است که موضوع مقاله پیش روی شماست.

برخلاف تصوری که خیلی ها دارند، سایت های وردپرسی می توانند بسیار پربازدید باشند و در واقع چنانچه شما به دنبال داشتن یک سایت با بازدیدی تا حتی 100 هزار نفر در روز هستید، باید به شما بگوییم که وردپرس کاملاً مناسب فعالیت شما است.

استفاده از سایت های وردپرسی مزایا و معایبی را نسبت به سایت های دیگر دارد که در این مقاله تصمیم داریم به مزایای طراحی سایت های وردپرسی بپردازیم.

مزایای طراحی سایت با وردپرس WordPress چیست؟

مزایای طراحی سایت با وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس مزایای زیادی وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

طراحی سایت با وردپرس: متن باز بودن

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز یا اوپن سورس است. به این معنی که برنامه نویسان زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که هر روزه کدها، اسکریپت ها و پلاگین های مختلف و متنوعی را برای این سیستم مدیریت محتوا عرضه می کنند.

تا سال 2019 میلادی، بیش از 54000 افزونه (پلاگین) رایگان وردپرسی در اینترنت وجود داشته است. در واقع می توان به جرات گفت که هیچ نیازی برای یک مدیر سایت وجود ندارد که وردپرس نتواند به کمک این کدها و اسکریپت ها از عهده آن برآید.

برای مثال یکی از بزرگترین وبسایت های اینترنتی دنیا که محلی برای توسعه دهندگان سیستم مدیریت محتوای وردپرس است و برای کسانی که قصد استفاده از کدهای خاص و آماده جهت مقاصد کاربری مختلف را دارند، همه چیز در آنجا یافت می شود، وب سایت استک اور فلو وردپرس است.

مزایای طراحی سایت با وردپرس WordPress چیست؟

همچنین سایت های زیادی به زبان فارسی هم وجود دارند که کدها و پلاگین های مختلف وردپرسی را برای کاربران فارسی زبان عرضه می کنند که تعدادی از مشهورترین آنها عبارتند از:

همیار وردپرس: همیار وردپرس مجموعه ای از قالب وردپرس، افزونه وردپرس و مقالات مختلف در حوزه وردپرس است که با مراجعه به آن می‌توان تمام وردپرس را آموخت.

میهن وردپرس: میهن وردپرس مجموعه‌ای است که به شما آموزش می‌دهد که چطور با ورد پرس فارسی سایت بسازید و آنرا مدیریت کنید تا به کسب درآمد اینترنتی برسید. با ما همراه باشید.

وردپرسی شو: وردپرسی شو منبعی برای یادگیری راه اندازی کسب و کار اینترنتی، آموزش وردپرس، بازاریابی، وب مستری، سئو و برنامه نویسی سایت به صورت عملی می باشد.

طراحی سایت با وردپرس: ارزان بودن

اگر شما طراح سایت یا برنامه نویس باشید، بی تردید می دانید که طراحی سایت با وردپرس نسبت به طراحی سایت از طریق کدنویسی امری به مراتب ساده تر و کم دردسرتر است.

این امر باعث می شود در صورتی که قصد سفارش طراحی سایت از یک شرکت طراحی سایت را هم داشته باشید، کارتان بسیار ساده تر شود، زیرا هزینه ای که برای یک طراحی سایت با وردپرس باید بپردازید بسیار بسیار کمتر از هزینه طراحی سایت کدنویسی شده است که البته تجربه ما می گوید برای بیش از 90% مقاصد، همین سایت وردپرسی اگر از سایت کدنویسی شده مفیدتر نباشد، از آن بی فایده تر نیست!

طراحی سایت با وردپرس: سهولت در مدیریت سایت

سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند یک مزیت بزرگ دیگر هم دارند: شما به راحتی هرچه تمام می توانید در آن نوشته های خود را منتشر کنید یا اگر محصولی برای فروش دارید آن را در سایت خود عرضه کنید.

وردپرس به صورت کامل و صددرصدی فارسی سازی شده است و درج محتوا در سایت های وردپرسی بسیار ساده است (به سادگی انتشار یک پست تلگرامی!)

همچنین در صورتی که درباره نحوه انتشار یک پست در اینترنت سوالی داشته باشید، چنانچه سایت شما از طریق طراحی سایت با وردپرس آماده شده باشد، به راحتی می توانید با جستجوی سوال خود در اینترنت به زبان فارسی یا انگلیسی، پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

در حالی که چنانچه سایت شما دارای سیستم مدیریت محتوای کدنویسی شده یا شخصی باشد، برای دریافت پاسخ سوال خود فقط می توانید به شرکتی که امر طراحی سایت را برای شما انجام داده است مراجعه کنید.

طراحی سایت با وردپرس: سئوی قوی

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که شما می توانید مطمئن باشید که سایت شما از نظر رعایت اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو SEO یک سایت مناسب است.

وجود پلاگین قدرتمندی به اسم Yoast سایت های وردپرسی را از دیگر سایت ها متمایز می کند.

این پلاگین در صورتی که به شکل صحیح تنظیم و استفاده شود به شما کمک خواهد کرد سایت خود را به راحتی هرچه تمام تر در بسیاری از کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسانید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس WordPress چیست؟

نکته ضروری درباره طراحی سایت با وردپرس

در پایان ذکر این نکته لازم است که اگرچه طراحی سایت با وردپرس به صورت نسبی در مقایسه با طراحی سایت کدنویسی شده کار آسان تری است، ولی این بدان معنا نیست که طراحی سایت با وردپرس کار خیلی آسانی است و از عهده هرکسی بر می آید.

طراحی یک سایت حرفه ای با وردپرس در صورتی می تواند نیازهای شما را برآورده کند که شرکت طراحی سایت موردنظر دارای تجربه کافی در این زمینه باشد و حداقل ده ها یا صدها سایت وردپرسی را طراحی کرده باشد تا مطمئن شوید از نظر سرعت بارگذاری سایت، سئوی سایت، امنیت سایت و… سایت شما شرایط مناسبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و وب سایت با بهترین شرکت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید

بیشتر بخوانید: سئو و ورود به صفحه اول گوگل در کمترین زمان و بهترین کیفیت

ما به شما این مژده را می دهیم که اکسینو با بیش از 13 سال تجربه در زمینه طراحی سایت های وردپرسی، می تواند در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت یک سایت ارزان وردپرسی که تمام نیازهای شما را برآورده کند و به کمک کسب و کار شما بیاید را برایتان آماده کند.

تماس با اکسینو™

  • مشاوره: 09337783020 (زمانی نسب)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 6 عصر

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: طراحی سایت با وردپرس ، مزایای طراحی سایت وردپرسی

4.5/5 - (2 امتیاز)